Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
Sorry, HAAT stofzuigen!
Dat is wel grappig
Ik ook...

Ik vind ook eigenlijk dat mn kat het moet doen!

Doe laat overal dr haren achter!
Ja, komt ie stiekem aangeslopen (alsof wij dat niet zien) en begint heel sneaky te drinken. Soms moet hij echt op zijn tenen staan om erbij te komen. Water in kannen en glazen is echt niet veilig!
Mijn schoonzusje is opgenomen in het ziekenhuis. Ga zo even op bezoek. Heeft nog geen weeen, alleen gebroken vliezen, maar ze is net geen 37 wk, dus ze laten haar liggen tot het vanzelf begint.
Spannend kruimel. Houd ons op de hoogte. Ik ga me naar zolder begeven voor de strijk.
Hopen dat het tussen je schaamlip blijf plakken

Er zullen toch wel meer mensen ongi zijn??

En anders lopen of je de hele tijd naar de wc moet is ook geen optie.

uhmmm, Ik denk echt dat er wel meer mensen ongi zijn. En anders hebben ze het allemaal wel heel goed afgestemd.

gewoon niet wijdbeens gaan zitten.
Ik vis hier altijd achter het net lijkt wel.
De badkamer is lekker fris nu.

Ja, katten heel leuk. Mijn katten drinken ook overal waar niet gedronken moet worden.

Ik heb er drie. En alle drie doen geen ene moer met het stofzuigen.
Spannend kruimel.

Dan is er wel goed optijd bij met bevalling. Is dit de 2de of de eerste??

Jeetje 37 weken.

Toen moest ik er nog 4 weken.
Ik vis echt weer achter het net
Ik ga mijn meisje maar wakker maken. Voor een boterham.
@ All:

ik dacht dat ik luxe had met vrij zijn, maar zo te zien is iedereen lekker vrij!

Balen van die langdurige cyclussen hier zeg!

@ Mogalie: die 27 euro voor dat starterspakket moet je dan wél betalen hoor!
We kunnen er misschien een handeltje in beginnen... Op babyboomshop: Zwangerschapstesten bedoel ik, 60 stuks voor 35,75... Das niks. Zelfs voor 5 euro per stuk zouden ze nog aanvaardbaar zijn. Doorverkopen dus die hap!
Mogalie, dat wist ik dus weer niet dat je die starterskit ook aan kon vragen

Maar ik heb nog 5 ovulatietesten en 11 zwangerschapstesten. En als ik naar de vorige

keren kijken dan moet dat genoeg zijn.
Ik heb even net op de web-site gekeken. Maar ik krijg plaatjes erbij wat soort testen dat zijn. Maar het is inderdaad niet duur.
Pfff 2 uur staan strijken, pijn in m'n rug!!!
leuk he mo

strijken. Ik heb er zooo een hekel aan
Ik heb het wel eens een weekje niet gedaan. Maar dat is geen optie,

Want die week erop ben je bijna de hele week wel bezig met strijken en op vouwen
Ik heb nog steeds geen spoortje bloed gezien. Misschien weer eerst aan de pil en dan dat het pas doorbreekt. Had ik de vorige keer ook.
Net nog even naar het ziekenhuis gebeld maar het is niet nodig dat de kijkoperatie “getimed” word met mijn klachten. Nou ja dat zal dan wel. Maar dat betekend dat ik dus vandaag ook mijn laatste pil heb geslikt want daarmee kon ik de boel timen dus... Kunnen we weer aan de rubbers. We kregen via de zorgverzekering 100 stuks dus anders hadden we toch een rubberboot kunnen bouwen .
Hmmm, daarom moet ik ook zoveel strijken Merel, doet dat bijna nooit~!

Wanneer moet je aan de volgende strip beginnen?
Volgende week donderdag. Hoezo?
Aruba, vraag was voor merel... Omdat zij nog steeds niet ongesteld is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven