Voorstellen: nosymommy

19-03-2015 14:49 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dus
Live a little
Watte?
Oh, das je nick :-)

Je kunt beter kijken op de kinderpijler denk ik
quote:tekenis schreef op 19 maart 2015 @ 14:53:

Watte? Dat het hier volstroomt met fulltime mama's
Wat bedoel je met fulltime moeder?
quote:OldWood schreef op 19 maart 2015 @ 14:55:

[...]

Dat het hier volstroomt met fulltime mama's Alle moeders zijn fulltime moeder, je ben niet ineens geen moeder meer als je kind buiten de deur is lijkt me?
Welkom trouwens. Ik ben ook fulltime moeder en daarnaast werk ik fulltime. Mijn moedertaak is 24/7 en mijn werk ongeveer tussen de 40 en 50 uur per week.
Ik ben ook fulltime moeder. En fulltime vrouwspersoon en ook voltijds getrouwd met mijn man. En daarnaast werk ik nog.
Mag een moeder niet meer allround meekletsen dan?

Er wordt altijd gezegd dat je fulltime of parttime werkt. Nou ik werk wel een beetje maar ben de meeste tijd alleen bezig met de zorg voor mijn zoontje, vandaar fulltime mama;)
Live a little
Het was maar een manier om niet alleen werk te noemen hoor.. Jammer dat dat meteen negatief is.. Zo is het niet bedoeld
Live a little
quote:Feeksje1977 schreef op 19 maart 2015 @ 14:57:

[...]

Alle moeders zijn fulltime moeder, je ben niet ineens geen moeder meer als je kind buiten de deur is lijkt me?

Zo bedoel ik het niet hoor, doelde meer op al die topics over thuisblijfmoeders.

Maar mijn reactie komt verkeerd over zie ik. Sorry :)welkom iig TO.
quote:Nosymommy schreef op 19 maart 2015 @ 14:58:

Er wordt altijd gezegd dat je fulltime of parttime werkt. Nou ik werk wel een beetje maar ben de meeste tijd alleen bezig met de zorg voor mijn zoontje, vandaar fulltime mama;)Moeder zijn heeft toch niks met werk te maken, je bent en blijft altijd moeder werk of geen werk.
quote:Nosymommy schreef op 19 maart 2015 @ 14:58:

Er wordt altijd gezegd dat je fulltime of parttime werkt. Nou ik werk wel een beetje maar ben de meeste tijd alleen bezig met de zorg voor mijn zoontje, vandaar fulltime mama;)Ja hoor, maar er zijn wat allergische reacties op het fulltime moederschap. Parttime ouderschap bestaat niet. Of is je man een parttime papa?
Je bent moeder en je aanspreektitel voor je kleintje is mama. Niet ik ben mama. Je heet mama. Het klinkt zo infantiel.

Anyhow, wees welkom!!
quote:OldWood schreef op 19 maart 2015 @ 14:59:

[...]

Zo bedoel ik het niet hoor, doelde meer op al die topics over thuisblijfmoeders.

Maar mijn reactie komt verkeerd over zie ik. Sorry :)welkom iig TO.

Dank je

Ik ben trouwens geen thuisblijfmoeder. Mijn verhaal is blijkbaar niet erg duidelijk ofzo:p
Live a little
En let niet op de tsunami die over je heen komt aangaande fulltime mama. Houdt stand, zit stil als je geknipt wordt en vooral, veel plezier hier :D
quote:tekenis schreef op 19 maart 2015 @ 15:00:

[...]

Ja hoor, maar er zijn wat allergische reacties op het fulltime moederschap. Parttime ouderschap bestaat niet. Of is je man een parttime papa?Oké vandaar.. Ochja daar was ik me niet van bewust en het leek me gewoon een leuke manier van melden maar daar zat ik wat verkeerd met mijn gedachten ;)
Live a little
Leuk dat je moeder bent en katten hebt. Welkom op het forum.
quote:tekenis schreef op 19 maart 2015 @ 15:02:

En let niet op de tsunami die over je heen komt aangaande fulltime mama. Houdt stand, zit stil als je geknipt wordt en vooral, veel plezier hier :DHaha ben wel wat gewend hoor. De mentaliteit is hier niks veranderd in al die jaren haha
Live a little
quote:Nosymommy schreef op 19 maart 2015 @ 15:02:

[...]

Oké vandaar.. Ochja daar was ik me niet van bewust en het leek me gewoon een leuke manier van melden maar daar zat ik wat verkeerd met mijn gedachten ;)Je leert snel
quote:Nosymommy schreef op 19 maart 2015 @ 15:02:

[...]

Oké vandaar.. Ochja daar was ik me niet van bewust en het leek me gewoon een leuke manier van melden maar daar zat ik wat verkeerd met mijn gedachten ;)

Het is raar, iedere ouder is toch fulltime ouder? Of ken jij nog andere smaken dan?

Ik zou anders je OP even aanpassen.
quote:Feeksje1977 schreef op 19 maart 2015 @ 15:04:

[...]

Het is raar, iedere ouder is toch fulltime ouder? Of ken jij nog andere smaken dan?

Ik zou anders je OP even aanpassen. Nou ik denk niet dat ik het moet veranderen. Dit is mijn manier van kletsen en als iemand zich eraan stoort dat ik een woord gebruik wat een ander niet zou gebruiken, tja daar zit ik niet zo mee. Je kunt het gewoon leuk vinden dat iemand zich aanmeldt en het eens anders noemt, of je maakt je druk om 1 woordje en reageert verder totaal niet op het bericht. Keus aan jezelf;)
Live a little
Welkom!

(en daar hou ik het gewoon bij, je hebt al genoeg commentaar gekregen vanwege de ietwat ongelukkig woordkeuzes in je OP)
quote:Nosymommy schreef op 19 maart 2015 @ 15:07:

[...]

Nou ik denk niet dat ik het moet veranderen. Dit is mijn manier van kletsen en als iemand zich eraan stoort dat ik een woord gebruik wat een ander niet zou gebruiken, tja daar zit ik niet zo mee. Je kunt het gewoon leuk vinden dat iemand zich aanmeldt en het eens anders noemt, of je maakt je druk om 1 woordje en reageert verder totaal niet op het bericht. Keus aan jezelf;)Meh zo werkt het niet op het VF. Hoogstwaarschijnlijk verzand je topic dan.
quote:Nosymommy schreef op 19 maart 2015 @ 15:01:

[...]

Dank je

Ik ben trouwens geen thuisblijfmoeder. Mijn verhaal is blijkbaar niet erg duidelijk ofzo:p

Al was je dat wel, maakt mij niks uit hoor, dacht meer aan die discussies hier laatst over wel/niet thuisblijven en wel niet ontaard en daarbij las ik je topic ook verkeerd. Dus het ligt aan mij.

En ik heb niks tegen thuisblijfmoeders, absoluut niet!

En nu trek ik me snel weg hier, veel forumplezier en lijkt me leuk je vaker te lezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven