Mode & Beauty alle pijlers

bikini 2015

19-03-2015 12:00 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er nog uit, dus inspiratie is welkom.

Welke bikini scooren we voor deze zomer?

Of doen we nog een keer met die van vorig jaar?
Vorig jaar heb ik nog een bikini bij de Hunkemoller uitverkoop gescoord van 4 euro. Dat laat ik natuurlijk niet liggen. Jammer dan wel dat ie na de vakantie enorm verkleurd is en ik 'm kon weggooien. Baal er nog steeds van, want die bikini was nog leuker als die ik in de gewone verkoop kocht.

Ik koop elk jaar een nieuwe bikini, vorig jaar toevallig twee... Kijk es bij de Primark, die zijn leuk en niet te duur! Hunkemoller bikini's vind ik over het algemeen ook niet heel duur
We?

Ik koop waarschijnlijk een nieuwe bikini. Wat jij doet weet ik niet.
Ik ben vorig jaar over gegaan op een tankini, het woord alleen al doet me rillen😉.

Ben 43 en vind het lijfje toch niet mooi genoeg meer voor een bikini.

Dus voor mij is het geen feessie meer om een nieuwe bikini te kopen.

Vroeguhhhh ik zeg tot een jaar of 5 geleden vond ik het wel leuk en kocht ik er wel 4 per seizoen.
Ik bestel ze vaak op Ebay, dan betaal ik gemiddeld zo'n 8 euro incl. verzending. Nou is het wel altijd een beetje gokken met de maat.. Ik heb vorig jaar ongeveer 6 bikini's gekocht. Dit jaar tot nu toe 1.
quote:muppp schreef op 19 maart 2015 @ 12:18:

Vorig jaar heb ik nog een bikini bij de Hunkemoller uitverkoop gescoord van 4 euro. Dat laat ik natuurlijk niet liggen. Jammer dan wel dat ie na de vakantie enorm verkleurd is en ik 'm kon weggooien. Baal er nog steeds van, want die bikini was nog leuker als die ik in de gewone verkoop kocht.

Ik koop elk jaar een nieuwe bikini, vorig jaar toevallig twee... Kijk es bij de Primark, die zijn leuk en niet te duur! Hunkemoller bikini's vind ik over het algemeen ook niet heel duur

Je had ermee terug kunnen gaan. Kennis van me werkt bij Hunckemoller en die vertelde me dat zij vaker bikini's terug moeten pakken als ze verkleurd zijn. Ookal zijn ze een zomer gedragen. Misschien een tip voor de volgende keer?

Ik denk niet dat ik dit jaar er nog een koop.
Carpe Diem!
Cyell koop ik altijd, mooie pasvorm.
Ik doe al jaren met dezelfde, blijkbaar moet ik eens op strandvakantie.

Ik wil graag een nieuwe, donkerrode, beetje sportief model. Maar ik geloof niet dat dat in de mode is.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Ik kocht er in 2013 een van Aubade. Die daarvoor was 9 jaar oud :D
scooren?

Als ik een leuke zie koop ik er wel een,heb er nog wel 2 van 2/3 jaar geleden maar daar zitten de broekjes niet echt fijn van.

Met Hunkemoller bikini's heb ik geen goede ervaringen,voeringen uit broekjes die er aan de zijkant achter uit komen en cups die gewoon niet bleven zitten. Was heel jammer want ware hele mooie en precies de kleur turquoise die ik wilde (en eigenlijk nog steeds wil)

Had jaren geleden een hele mooie vrij dure bij Livera gekocht maar na 5 jaar was die echt op helaas. Vandaar die 2 andere maar die waren het ook net niet.
-
Ik moet eerst weer eens wat wegdoen alvorens nieuwe te kopen. Heb een mooie van Protest, Billabong en Ripcurl waar ik erg blij mee ben.quote:tyche schreef op 19 maart 2015 @ 17:39:

Ik doe al jaren met dezelfde, blijkbaar moet ik eens op strandvakantie.

Ik wil graag een nieuwe, donkerrode, beetje sportief model. Maar ik geloof niet dat dat in de mode is.O'Neill heeft een donkerrode bandeau bikini.
Ik heb deze besteld bij Zalando. Staat suuupppper leuk!

https://secure-i6.ztat.net//large/S1/94 ... -G11@5.jpg
quote:misspatrice schreef op 19 maart 2015 @ 15:48:

[...]

Je had ermee terug kunnen gaan. Kennis van me werkt bij Hunckemoller en die vertelde me dat zij vaker bikini's terug moeten pakken als ze verkleurd zijn. Ookal zijn ze een zomer gedragen. Misschien een tip voor de volgende keer?

Ik denk niet dat ik dit jaar er nog een koop.Jaaaa, had gekund.. Maar voor die vier euro, ach. Ik heb er tenminste nog wel foto's van, haha!
Ik heb er nog 4 liggen van de afgelopen 2 zomers en die zijn nog als nieuw. Als ik nog een leuke tegenkom, koop ik hem wel, maar in principe vind ik dat ik genoeg heb.
Ik heb altijd moeite met een passende bikini te vinden. Maar Esprit had er 1 in mijn maat . Een A cup en stevige billen zijn niet meer hip, dus die maten verkopen ze zelfs bij de meeste lingeriezaken niet meer ;P Ze hebben daar grote en kleine topjes en midi broekjes.
quote:parachuutje schreef op 12 mei 2015 @ 20:02:

Ik heb altijd moeite met een passende bikini te vinden. Maar Esprit had er 1 in mijn maat . Een A cup en stevige billen zijn niet meer hip, dus die maten verkopen ze zelfs bij de meeste lingeriezaken niet meer ;P Ze hebben daar grote en kleine topjes en midi broekjes.

Ik heb ook een A-cup en flinke billen. Lukt altijd prima met die mix&match-dingen!

Een triangel zit het best bij mij.

Ik koop m'n bikini's soms bij de H&M in de uitverkoop. ¤5 voor een setje.
Ik heb een knalroze bikini, nog van 4 zomers terug geloof ik, die past nog steeds perfect en is nog steeds mooi.

Heb ook nog een zwarte liggen en een met een printje.

Misschien dat ik dit jaar iets tegen kom en koop.

Ik draag triangbikinis, die zitten het mooist en het lekkerst.
quote:roodwitblauw schreef op 20 maart 2015 @ 11:03:

[...]

O'Neill heeft een donkerrode bandeau bikini.

Dankje, die vind ik inderdaad leuk!

Nog nooit een bandeaumodel gedragen, benieuwd hoe dat zit.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Mix and match was saai bij de lingerie zaak, alleen maar basic modelen en kleuren en bij h en m was maat 38, de grootste qua broekjes die ze hadden. Triangel staat mij niet mooi, voorgevormd beter, halter vind ik niet fijn zitten. Ben misschien ook wel erg kritisch, bij hunkemoller lukte het normaal ook wel eens. Zag nu bv ook veel neon kleuren overal, erg leuk, maar in de winter is dat met zwemmen weer niet zo mooi op witte huid. Iig heel blij met mijn nieuwe, nu maar hopen dat ie lang mooi blijft
quote:muppp schreef op 19 maart 2015 @ 12:18:

Ik koop elk jaar een nieuwe bikini, vorig jaar toevallig twee... Kijk es bij de Primark, die zijn leuk en niet te duur! Hunkemoller bikini's vind ik over het algemeen ook niet heel duur ——————————————————————

Victoria's Secret is de beste, maar het is duur. Ik heb soms kopen van Amazon.
Spam..? of beter leren schrijven.

Wel raar dat je hier speciaal een profiel voor hebt gemaakt iig.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven