Entertainment alle pijlers

Dragonball jeugdsentiment!

19-03-2015 17:55 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Keken hier wel eens mensen naar Dragonballz vroeger?

Met vroeger bedoel ik 1999/2000 ongeveer, die serie kwam toen elke dag op Cartoon Network.

Vooral mijn broertje was er fan van dus ik keek altijd mee en vond het zelf stiekem ook heel leuk haha.

Het is voornamelijk gericht op jongens maar een paar jaar later ontdekte ik Dragonball (speelt zich voor DragonballZ af).

Dragonball vind ik echt geweldig, er zit veel meer humor in dan in Z, en is iets kinderachtiger

Als je Dragonball nog nooit gezien hebt, ik raad het echt aan. Je kunt even googlen en dan kan je alle afleveringen online via stream kijken Ook misschien leuk om met de kids te kijken.

Schattige kleine Goku en Krillin:

[img]http://images4.fanpop.com/image/user_im ... 50_433.jpg[/img]

https://www.youtube.com/watch?v=ROnd7d4axHo
Weer eens wat anders dan Poetin.
quote:Star schreef op 19 maart 2015 @ 18:01:

Weer eens wat anders dan Poetin.Ik krijg geen jeugdsentiment van Poetin.
Das voor de meeste hier geen jeugdsentiment.
Jaaaa jeugdsentiment inderdaad! Wel DragonballZ, niet Dragonball. Zo dat keek ik echt superveel met een vriendin van me en dan bedachten we hele verhalen die zich in die wereld afspeelden. Dat het op jongens gericht zou zijn heb ik nooit last van gehad.
DBZ <3 Nog maar een maand tot de nieuwe film uit komt! De trailer ziet er echt geweldig uit!

https://www.youtube.com/watch?v=HdkcNO3YqGY

Als ik ben afgestudeerd ga ik als cadeautje voor mezelf een Playstation 4 kopen, en DBZ Xenoverse word mijn eerste spel.

Heb je ook de Kai series gekeken of alleen de orginele?
Liever elitair dan een pauper!
quote:GateKeeper schreef op 19 maart 2015 @ 18:12:

Das voor de meeste hier geen jeugdsentiment.Ik ben pas 25 maar ik voel echt nostalgie bij die serie hihi. Hoe oud zijn de mensen hier dan?
quote:XMandyBostenX schreef op 19 maart 2015 @ 18:16:

[...]

Ik ben pas 25 maar ik voel echt nostalgie bij die serie hihi. Hoe oud zijn de mensen hier dan?Ouder hihi
quote:GateKeeper schreef op 19 maart 2015 @ 18:17:

[...]

Ouder hihiIs dat om te lachen dan? Ouder dan 25? Ik vind het om te janken
quote:minnim schreef op 19 maart 2015 @ 18:15:

Jaaaa jeugdsentiment inderdaad! Wel DragonballZ, niet Dragonball. Zo dat keek ik echt superveel met een vriendin van me en dan bedachten we hele verhalen die zich in die wereld afspeelden. Dat het op jongens gericht zou zijn heb ik nooit last van gehad.Haha ik ook niet. Heb je Dragonball (niet Z) wel al eens gekeken?
quote:Kalliope schreef op 19 maart 2015 @ 18:15:

DBZ <3 Nog maar een maand tot de nieuwe film uit komt! De trailer ziet er echt geweldig uit!

https://www.youtube.com/watch?v=HdkcNO3YqGY

Als ik ben afgestudeerd ga ik als cadeautje voor mezelf een Playstation 4 kopen, en DBZ Xenoverse word mijn eerste spel.

Heb je ook de Kai series gekeken of alleen de orginele?Volgens mij een paar afleveringen van de Saiyan saga, maar die waren Japans en dat vind ik niets. het is moeilijk om online een engelse dub van Kai te vinden (neem aan dat die er is?).
quote:Star schreef op 19 maart 2015 @ 18:18:

[...]

Is dat om te lachen dan? Ouder dan 25? Ik vind het om te janken 30 is een mooie leeftijd. Je tieten hangen nog niet op je knieen en je bent volwassen genoeg om geen hihi meer te gebruiken. Ik ben al een paar jaar 30.
quote:GateKeeper schreef op 19 maart 2015 @ 18:21:

[...]

30 is een mooie leeftijd. Je tieten hangen nog niet op je knieen en je bent volwassen genoeg om geen hihi meer te gebruiken. Ik ben al een paar jaar 30.
quote:GateKeeper schreef op 19 maart 2015 @ 18:21:

[...]

30 is een mooie leeftijd. Je tieten hangen nog niet op je knieen en je bent volwassen genoeg om geen hihi meer te gebruiken. Ik ben al een paar jaar 30.

hihi

Achja, je hebt wel een mooi onderschrift.
quote:XMandyBostenX schreef op 19 maart 2015 @ 18:18:

Haha ik ook niet. Heb je Dragonball (niet Z) wel al eens gekeken?

Ik geloof het niet. Ik moet zeggen dat m'n vriendin altijd de filmpjes regelde en ik keek dan met haar mee dus wat we precies keken weet ik eigenlijk niet. En ik geloof niet dat ik nu een heel seizoen van het een of ander ga kijken... Maar het is wel jeugdsentiment inderdaad. Als je dat leuk vond, vind je Avatar: The Last Airbender denk ik ook erg leuk dus als je iets zoekt om te kijken is dat een aanrader!

Edit: je plaatje is wel afleidend met dat neon effect, misschien kun je gewoon een stilstaand plaatje gebruiken?
Wij voeden ons kind op met oude meuk.

Hij heeft nu The Swedish Chef van de Muppetshow ontdekt.

http://m.youtube.com/watch?v=B7UmUX68KtE

Oma en ooms zijn verantwoordelijk voor de StarWars gekte.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik ken DragonballZ wel Ik keek altijd in het weekend, dan kwamen er meerdere afleveringen achter elkaar.
Van origine was dragonball meer erotisch getint (ecchi) en was bestemd voor een oudere doelgroep. Toen het in het westen/ europa/ nederland werd uitgezonden is het enigzins aangepast voor een jongere doelgroep. En werd het 'normale' anime/ manga
i've got places to go
Haha ik keek het altijd met mijn broer, net zoals Pokemon en Yughi-o (schrijf je dat zo?) Maar die laatste is volgensmij 'jonger'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven