Entertainment alle pijlers

Utopia 3 (spoiler alert !!!)

03-01-2015 18:50 3037 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij verder, over het wel en wee in Utopia.

Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Verstandig van haar.

Kan niks, wil niks, doet niks en is doorlopend boos, beledigd of verdrietig.

Dan kun je maar beter naar huis gaan.
quote:denachtzuster schreef op 23 maart 2015 @ 10:10:

Trieneke gaat naar huis.Wat was de reactie van de mannen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Eleonora schreef op 23 maart 2015 @ 10:21:

Verstandig van haar.

Kan niks, wil niks, doet niks en is doorlopend boos, beledigd of verdrietig.

Dan kun je maar beter naar huis gaan.Nah Leo, ze was ziek hè.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Tja, ze presenteerde zich als een heel stoer wijf, maar ze blijkt een lelijke jankprinses te zijn.
Gaat ze nu dit keer echt? Ik zou de vlag uithangen als ik de rest was.
quote:dolfje schreef op 23 maart 2015 @ 16:11:

Gaat ze nu dit keer echt? Ik zou de vlag uithangen als ik de rest was.

Ik weet het niet hoor, ik hoorde haar net weer zeggen dat ze haar 24 uur gaat aanvragen, m.a.w. ze heeft het NOG niet gedaan.

Ik kan niet wachten tot ze ophoepelt, wat een verschrikkelijk, non inspirerend, vervelend, niets toevoegend zeikwijf is dat zeg...
quote:beel schreef op 23 maart 2015 @ 16:17:

[...]

Ik weet het niet hoor, ik hoorde haar net weer zeggen dat ze haar 24 uur gaat aanvragen, m.a.w. ze heeft het NOG niet gedaan.

Ik kan niet wachten tot ze ophoepelt, wat een verschrikkelijk, non inspirerend, vervelend, niets toevoegend zeikwijf is dat zeg...Ooohhh daar gaan we weer. Wat heeft dát mens veel aandacht nodig zeg. Proberen de dames haar om te praten of vinden ze het wel best?
quote:Nouschi schreef op 23 maart 2015 @ 10:26:

[...]

Nah Leo, ze was ziek hè.

o ja....

Maar daarna werd het er niet beter op.

Best niet.
quote:Nouschi schreef op 23 maart 2015 @ 16:39:

[...]

Ooohhh daar gaan we weer. Wat heeft dát mens veel aandacht nodig zeg. Proberen de dames haar om te praten of vinden ze het wel best?

Ik denk dat het tijd wordt dat een van ons daar eens gaat zitten en orde op zaken stelt.

Wij zijn tenslotte al maanden de beste stuurlui aan wal.
quote:Eleonora schreef op 23 maart 2015 @ 16:51:

[...]

Ik denk dat het tijd wordt dat een van ons daar eens gaat zitten en orde op zaken stelt.

Wij zijn tenslotte al maanden de beste stuurlui aan wal.Op je lijf geschreven deze rol Leo!
Ga ik me de hele tijd met het licht, het geluid, tekstbehandeling en de dialogen bemoeien en steeds 'terug naar één!' (eerste positie), 'concentrááátie!' en zo roepen. Ik weet niet of dat nou zo verstandig is.
Stommeke blijft gewoon hoor.

Ze gaat nu weer niet weg.
quote:Eleonora schreef op 23 maart 2015 @ 17:18:

Ga ik me de hele tijd met het licht, het geluid, tekstbehandeling en de dialogen bemoeien en steeds 'terug naar één!' (eerste positie), 'concentrááátie!' en zo roepen. Ik weet niet of dat nou zo verstandig is.

Ach past prima bij het programma.

Utopianen spelen een rol
quote:beel schreef op 23 maart 2015 @ 16:17:

[...]

Ik kan niet wachten tot ze ophoepelt, wat een verschrikkelijk, non inspirerend, vervelend, niets toevoegend zeikwijf is dat zeg...
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eleonora schreef op 23 maart 2015 @ 17:18:

Ga ik me de hele tijd met het licht, het geluid, tekstbehandeling en de dialogen bemoeien en steeds 'terug naar één!' (eerste positie), 'concentrááátie!' en zo roepen. Ik weet niet of dat nou zo verstandig is.Lijkt me énig
Nou lekker dan...Tineke blijft

Ze heeft haar spirit terug en ze gaat ervoor
quote:beel schreef op 24 maart 2015 @ 16:18:

Ze heeft haar spirit terug en ze gaat ervoor Je wilt toch niet zeggen dat dit als een verrassing komt?
Nee, natuurlijk niet, maar dat maakt het niet minder triest
quote:Nouschi schreef op 24 maart 2015 @ 12:36:

[...]

Lijkt me énig

Jij zou genieten.

Zucht, nou, ok.....dán geef ik me wel op.
quote:beel schreef op 24 maart 2015 @ 16:18:

Ze heeft haar spirit terug en ze gaat ervoor

Ze heeft een aanvraag voor een bruiloft. Iemand die komende zomer in Utopia wil trouwen.

Wie wil er met me trouwen?

You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Ik!!

Iiiikkkk!!!!
Leo, je moet echt Utopia in hoor! Die vacature bij Le Luifel is toch voor jou gemaakt, of niet? Met jouw ervaring in de frietkraam..
quote:Eleonora schreef op 24 maart 2015 @ 19:40:

Ik!!

Iiiikkkk!!!!Kun jij tussen 28 juli en 10 augustus? Anders zoek ik even verder...
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
quote:viennas schreef op 24 maart 2015 @ 19:46:

Leo, je moet echt Utopia in hoor! Die vacature bij Le Luifel is toch voor jou gemaakt, of niet? Met jouw ervaring in de frietkraam..Briljant Plan
conversation = awareness
quote:denachtzuster schreef op 24 maart 2015 @ 19:56:

[...]

Kun jij tussen 28 juli en 10 augustus? Anders zoek ik even verder...

Moet lukken.

Wel in het weekend graag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven