How to get away with murder?
maandag 9 februari 2015 om 20:33
How to Get Away with Murder volgt het privé- en professioneel leven van Annalise Keating, een professor in strafrecht aan de (fictieve) Universiteit van Middleton, Philadelphia, een van de meest prestigieuze universiteiten in strafrecht van Amerika. Advocate Annalise selecteert een groep van haar beste studenten, Connor Walsh, Michaela Pratt, Asher Millstone, Laurel Castillo en Wes Gibbins, die mogen meewerken op haar advocatenkantoor. Annalise is getrouwd met Sam Keating maar heeft ook een amoureuze affaire met politie-inspecteur Nate Lahey. Wanneer haar persoonlijk en professioneel leven verstrengeld geraken, worden Annalise en haar studenten ongewild betrokken bij een moordcomplot.
Vandaag om 21:25uur Net5
Vandaag om 21:25uur Net5
dinsdag 10 maart 2015 om 00:17
maandag 23 maart 2015 om 22:08
Koekkoekje dat vraag ik mij ook af maar ja dat zien we wel, trouwens ik vind dat Annelise wel te ver ging toen
ze Rebecca uitschold voor witte hoer like wtf ik bedoel Afrikaanse-Amerikaanse mensen vinden het ook
niet leuk als je ze zwarte hoer noemt dan springen ze uit hun vel.
Wat ze zei tegen haar man dat ze blij is dat ze ooit een miskraam heeft gehad vond ik ook hard klinken,
niet alle kinderen zijn slecht hangt ervan af hoe je ze opvoed en met wie je kinderen omgaat welke vrienden
ze hebben.
Koekkoekje ja hé we moeten dit topic wel in leven houden
ze Rebecca uitschold voor witte hoer like wtf ik bedoel Afrikaanse-Amerikaanse mensen vinden het ook
niet leuk als je ze zwarte hoer noemt dan springen ze uit hun vel.
Wat ze zei tegen haar man dat ze blij is dat ze ooit een miskraam heeft gehad vond ik ook hard klinken,
niet alle kinderen zijn slecht hangt ervan af hoe je ze opvoed en met wie je kinderen omgaat welke vrienden
ze hebben.
Koekkoekje ja hé we moeten dit topic wel in leven houden
maandag 23 maart 2015 om 23:19
dinsdag 24 maart 2015 om 20:30