Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2015 deel 3

02-03-2015 13:40 3113 berichten
Nou, vooruit dan...

Boer Tom heeft gekozen voor Rimke:

Boer Theo gaat een weekendje weg met Nancy:

Boer Jan heeft gekozen voor Rianne:

Boer Geert heeft gekozen voor Hetty:

Boerin Bertie heeft gekozen voor Esther:

Het is wel véééééél meer scrollen hoor, met al die foto's
Alle reacties Link kopieren
quote:secr schreef op 23 maart 2015 @ 21:42:

[...]

Ik stel voor om Ada de nieuwe editie te laten presenteren.Goed plan !
.
quote:impala schreef op 23 maart 2015 @ 21:28:

Ik heb DWDD niet gezien, maar whats new?

Normaal trek ik haar wel redelijk, maar vanavond wilde ik haar eigenlijk alleen maar slaan.

Hard ook.
Van mij mag je
.
Yvon zat inderdaad vreselijk hypocriet te doen bij DWDD. Als ze zich werkelijk zo verantwoordelijk voelt voor het welzijn van de boeren, kan ze er ook gewoon voor zorgen dat ze op een eerlijke manier in beeld gebracht worden in het programma.

Goed dat Rimke en Tom elkaar losgelaten hebben. Het was wel duidelijk dat dat niet ging werken. Nu Theo en Nancy nog. Nancy zegt dat ze alleen vrienden zijn, maar blijft vervolgens om Theo heen draaien, waardoor hij hoop blijft houden en zij blijft zeggen wat hij zou moeten veranderen... Die twee draaien in kringetjes rond. Slot erop.
Ik vond het ontzettend sneu om te zien hoe boos Geert en Hetty waren. Ik begrijp ze ontzettend goed als ik ze zo hoor praten.

Ik zie een hele andere Geert. Ik zie vooral een lieve, betrouwbare, eerlijke man die het allemaal heel goed bedoelde en ontzettend enthousiast begon aan dit avontuur. En nu een soort van gebroken is door alle ellende die hij over zich heen heeft gekregen, terwijl hij niets dan goeds in petto had.

Hoop dat hij en Hetty de rust samen weten te vinden en een mooie relatie opbouwen. Zo te horen gaat het goed tussen hen, Hetty had daar in Portugal haar dag niet. Kan idd gebeuren, maar de KRO zendt het uit alsof het slecht gaat tussen haar en Geert. En ik snap ook dat ze het lastig gehad hebben doordat het niet alleen om Geert en Hetty draait, maar om 2 families die hiermee te maken hebben. Ze zijn in elk geval positief en ze willen gaan samenwonen, zoals ik het begreep.

Leuk!
Nou, ik kreeg de indruk dat Nancy en Theo samen willen gaan fietsen zoals ook tijdens de stedentrip.

Die gaan gewoon voor een vriendschap. Waarom niet? Is wel een prima manier om potentiële partner te ontmoeten. Feestjes en zo bij de ander. Vooral omdat ze elkaar toch heel fijn gezelschap vinden.

Ik zou trouwens blij zijn als ik NIET telkens berichtjes en telefoontjes zou krijgen. Daar heeft die man toch geen tijd voor.

(Er zijn mannen die er personeel voor inhuren om dat te verzorgen...)
Dat met Geert die het hondje weg gooit..... Dat mag niet, want dan beginnen de kinderen te huilen.

Ik vond die ook niet gepast. Ik vind lucky tv een beetje op. Het was eerst wel leuk.
Ik kreeg juist de indruk, vooral gisteren tijdens de uitzending van bzv, dat Hetty Geert nogal wil veranderen. Hij moet maar eens rustiger worden. Ja, makkelijk gezegd, als je al 65 romdstuitert van de adhd. Nee, laat de beste man gewoon fijn zichzelf blijven. Ze kwam een beetje nors en afstandelijk over. Ik blijf erbij dat hij veel beter voor lieve Ada had kunnen gaan.
Net DWDD gekeken, ik verstond bij Geert alleen maar enkele woorden, maar ik begreep dat hij nogal boos was op de manier waarop hij was weggezet. Hij zat er echt nog vol van, laat het toch gaan joh, je verandert er toch niks meer aan. Dan vond ik Bertie d'r reactie toffer, hartstikke droog en met een flinke schep zelfspot, top.

Wat was boer Tom bruin zeg!
quote:Kunai schreef op 23 maart 2015 @ 17:39:

[...]

Ik dacht precies hetzelfde.

Wanneer krijgen we nou een spin-off voor Ada? Ik wil meer Ada op tv.Ik zou Ada wel als schoonmoeder willen! Wat een leuk mens is dat!
Ik heb toch een beetje een wrange nasmaak overgehouden aan dit seizoen.

Zoals de boeren er vanavond bij zaten, verongelijkt en boos. Ik vond de woede van Geert niet ten goede komen aan zijn boodschap. Dat van die Leo is inderdaad een smerige streek, en já, wij kijkers beseffen zeker wel dat de publieke opinie schade kan aanrichten bij de familie/vrienden van de boeren. De rest heb ik door zijn woede niet verstaan. En mocht Yvon zich verantwoordelijk voelen voor "haar" boeren, dan lag hier een schone taak om een boer ( tegen zichzelf) te beschermen. Hoe de arme man al spugend en Gronings ratelend zijn punt probeerde te maken. Lachend/huilend, de hele mikmak. De felheid waarmee Esther van leer trok, de desinteresse bij Tom, etc. En als klap op de vuurpijl Yvon zelf. Die de kijkers wil straffen voor hun "wangedrag" door aan te geven dat er voorlopig even geen nieuwe BZV komt.

Zou Yvon beseffen dat (imho) niemand deze serie gaat kijken met het idee om eens lekker boeren af te zeiken/schade te berokkenen? Dat het programma aantrekkelijk is vanwege de gewone "boer" op zoek naar de liefde van zijn leven? En dat er het meest genoten wordt van de momenten dat dit ook lukt? Misschien is dit een lelijke gedachte, maar ik vermoed dat BZV een beetje een uitgekauwde formule was geworden en dat de redactie ditmaal echt aan typecasting heeft gedaan. Vanwege de kijkcijfers. Want laten we eerlijk blijven, het is natuurlijk gewoon een lullig datingprogramma, waarbij de kijker als een soort Big Brother mag smullen van de gesprekken in de koeienstal. En als je dat probeert te pimpen door wat uitgesprokener types neer te zetten, dan heeft dat een commerciële reden. Mijns inziens probeert Yvon een soort integriteit aan het programma toe te kennen, die niet kan bestaan in aanwezigheid van camera's en dus 4 miljoen kijkers. En daar is niets mis mee, zolang de boer en zijn dates hier zelf voor kiezen.

Dit programma is niet nieuw en de boeren zijn volwassen mensen. Zij kunnen zelf besluiten welk gedrag ze laten zien voor een camera. En hoe aardig we de boeren ook zijn gaan vinden na alle afleveringen, de ophef over het gedrag van Geert en Bertie komt niet uit de lucht vallen. Geert ging gewoon écht te ver met zijn "beetje voelen/beetje proeven", "hangende puntjes" en het onaangekondigd in de dames slaapkamer binnen vallen. Bertie is gewoon niet handig (in groepen?), heeft dat ook nooit ontkend en heeft er desondanks voor gekozen volledig zichzelf te blijven. Alle lof, maar ga dan niet achteraf zeuren dat men je gedrag erg bijzonder vindt. Dat weet je zelf ook wel. Hoewel Bertie wat mij betreft de enige persoon aan tafel was zonder rancune. Blijkbaar hebben anderen meer moeite met de wijze waarop Bertie wordt neergezet dan zijzelf.

BZV is wat mij betreft Big Brother dating voor boeren. We kennen ook allemaal Ruud nog met zijn gevleugelde uitspraak " effe knuffelen". Als je daar niet tegen kunt, geef je dan niet op voor een prime-time datingshow. (En een aantal van deze boeren heeft al flink geprofiteerd van de publiciteit)

En dat de KRO nu de "ophef/heftigheid" rond BZV bij de kijkers in de schoenen probeert te schuiven is helemaal van den zotte. Heeft ook niets met social media te maken, want de kranten en tv stonden er ook bol van. Dit heeft alles met keuzes van de KRO te maken.
anoniem_202815 wijzigde dit bericht op 23-03-2015 22:56
Reden: foutjes
% gewijzigd
Speechless
quote:secr schreef op 23 maart 2015 @ 21:42:

[...]

Ik heb naar alle afleveringen gekeken, maar het is mij niet opgevallen. Ik las het hier dat hij nu Ritalin gebruikt omdat Hetty dat wil. Zo ben ik het te weten gekomen. Ada heeft er idd wel iets over gezegd maar het is nooit bij mij opgekomen dat het ook 'serieus' bedoeld was.

En als het bij de redactie bij voorbaat al bekend was dat hij ADHD heeft dan vind ik het des te kwalijker dat zij hem keer op keer zo in beeld hebben gebracht.

Ik denk dat dit wel een staartje krijgt. Albert V is expliciet genoemd door Geert en dat laat Albert natuurlijk niet over zijn kant gaan.

Ik zeg: move over Yvon. Tijd voor iemand anders. Ik stel voor om Ada de nieuwe editie te laten presenteren.Britt of zo is ook expliciet genoemd.

Ik denk niet dat het bij de redactie bij voorbaa bekend was. Maar wie bekend is met ADHD herkent deze stuiterbal als ADHD'er. Jammer dat je door Ritalin getriggerd werd, maar in de praktijk totaal niets opmerkte terwijl het zich recht voor je neus afspeelde. En dan Hettie die hem rustig dresseren wil en hem dus totaal niet neemt zoals hij is.

Hoe denkt ze eigenlijk de rest van haar leven in Mussel door te brengen. Gaat ze daar wat ondernemen, zodat zij en Geert niet voortdurend op elkaars lip zitten?
http://www.televizier.nl/ ... et-verliefd.5668715.lynkx
quote:sueann schreef op 23 maart 2015 @ 22:55:

[...]

Britt of zo is ook expliciet genoemd.

Ik denk niet dat het bij de redactie bij voorbaa bekend was. Maar wie bekend is met ADHD herkent deze stuiterbal als ADHD'er. Jammer dat je door Ritalin getriggerd werd, maar in de praktijk totaal niets opmerkte terwijl het zich recht voor je neus afspeelde. En dan Hettie die hem rustig dresseren wil en hem dus totaal niet neemt zoals hij is.

Hoe denkt ze eigenlijk de rest van haar leven in Mussel door te brengen. Gaat ze daar wat ondernemen, zodat zij en Geert niet voortdurend op elkaars lip zitten?Bedoel je met je (terwijl het recht voor je neus afspeelde) mij? Sorry maar ik ken geen mensen met ADHD in mijn nabije omgeving en had Geert dus ook niet als zodanig bestempeld.
quote:muzemeisje schreef op 23 maart 2015 @ 22:53:

Ik heb toch een beetje een wrange nasmaak overgehouden aan dit seizoen.

Zoals de boeren er vanavond bij zaten, verongelijkt en boos. Ik vond de woede van Geert niet ten goede komen aan zijn boodschap. Dat van die Leo is inderdaad een smerige streek, en já, wij kijkers beseffen zeker wel dat de publieke opinie schade kan aanrichten bij de familie/vrienden van de boeren. De rest heb ik door zijn woede niet verstaan. En mocht Yvon zich verantwoordelijk voelen voor "haar" boeren, dan lag hier een schone taak om een boer ( tegen zichzelf) te beschermen. Hoe de arme man al spugend en Gronings ratelend zijn punt probeerde te maken. Lachend/huilend, de hele mikmak. De felheid waarmee Esther van leer trok, de desinteresse bij Tom, etc. En als klap op de vuurpijl Yvon zelf. Die de kijkers wil straffen voor hun "wangedrag" door aan te geven dat er voorlopig even geen nieuwe BZV komt.

Zou Yvon beseffen dat (imho) niemand deze serie gaat kijken met het idee om eens lekker boeren af te zeiken/schade te berokkenen? Dat het programma aantrekkelijk is vanwege de gewone "boer" op zoek naar de liefde van zijn leven? En dat er het meest genoten wordt van de momenten dat dit ook lukt? Misschien is dit een lelijke gedachte, maar ik vermoed dat BZV een beetje een uitgekauwde formule was geworden en dat de redactie ditmaal echt aan typecasting heeft gedaan. Vanwege de kijkcijfers. Want laten we eerlijk blijven, het is natuurlijk gewoon een lullig datingprogramma, waarbij de kijker als een soort Big Brother mag smullen van de gesprekken in de koeienstal. En als je dat probeert te pimpen door wat uitgesprokener types neer te zetten, dan heeft dat een commerciële reden. Mijns inziens probeert Yvon een soort integriteit aan het programma toe te kennen, die niet kan bestaan in aanwezigheid van camera's en dus 4 miljoen kijkers. En daar is niets mis mee, zolang de boer en zijn dates hier zelf voor kiezen.

Dit programma is niet nieuw en de boeren zijn volwassen mensen. Zij kunnen zelf besluiten welk gedrag ze laten zien voor een camera. En hoe aardig we de boeren ook zijn gaan vinden na alle afleveringen, de ophef over het gedrag van Geert en Bertie komt niet uit de lucht vallen. Geert ging gewoon écht te ver met zijn "beetje voelen/beetje proeven", "hangende puntjes" en het onaangekondigd in de dames slaapkamer binnen vallen. Bertie is gewoon niet handig (in groepen?), heeft dat ook nooit ontkend en heeft er desondanks voor gekozen volledig zichzelf te blijven. Alle lof, maar ga dan niet achteraf zeuren dat men je gedrag erg bijzonder vindt. Dat weet je zelf ook wel. Hoewel Bertie wat mij betreft de enige persoon aan tafel was zonder rancune. Blijkbaar hebben anderen meer moeite met de wijze waarop Bertie wordt neergezet dan zijzelf.

BZV is wat mij betreft Big Brother dating voor boeren. We kennen ook allemaal Ruud nog met zijn gevleugelde uitspraak " effe knuffelen". Als je daar niet tegen kunt, geef je dan niet op voor een prime-time datingshow. (En een aantal van deze boeren heeft al flink geprofiteerd van de publiciteit)

En dat de KRO nu de "ophef/heftigheid" rond BZV bij de kijkers in de schoenen probeert te schuiven is helemaal van den zotte. Heeft ook niets met social media te maken, want de kranten en tv stonden er ook bol van. Dit heeft alles met keuzes van de KRO te maken.

Ik ben het deels met je eens maaaaaaaar ik denk ook dat het steeds gekker en gekker moet. Als er niks gebeurt dan hoor je van alle kanten dat het een saaie aflevering was. De KRO moet iets doen om kijkers te boeien en om het gesprek van de dag te zijn. Het werkt, dat zie je wel; elke week miljoenen kijkers. Aantallen waar de meeste programma's alleen maar van kunnen dromen.

Maar dat gaat wel over de rug van de deelnemers. Ik ben het met je eens dat je na 10 seizoenen onderhand wel kunt weten wat je te wachten staat, als je je opgeeft voor zo'n programma. Maar ik kan me niet van de indruk onttrekken dat de KRO ontzettend zit te filteren en te knippen en te plakken. Ze zenden sommige beelden bewust wel en niet uit en proberen kijkers op een verkeerd been te zetten, puur voor de kijkcijfers. En ze creëren bewust een bepaald beeld van iemand, terwijl dat in werkelijkheid misschien wel meevalt. En dan kun je wel te ver gaan. Ik heb ook gelachen om die Lucky TV filmpjes, absoluut. Maar als ik nu zo'n Geert zie zitten en hem hoor vertellen, dan denk ik wel 'ja Geert, je hebt absoluut een punt'. Mensen kunnen ook te ver gaan en ik kan me heel goed voorstellen dat hij er klaar mee is.
quote:whopper schreef op 23 maart 2015 @ 08:07:

[...]

Nou ja, ik heb hem minimaal twee, en misschien wel drie keer horen zeggen; je bent niet alleen gekomen zien ik? Tegen een andere boer.

Hij draait een plaatje af. Zó onaantrekkelijk!Inclusief dat even onaantrekkelijke accent en bijbehorende ellende
quote:sueann schreef op 22 maart 2015 @ 23:32:

(...) Nieuw was de oudere ADHD'er, waarvan zo makkelijk een oude geilaard gemaakt kon worden, door de sociale interacties weg te laten en dat werd wel heel erg makkelijk overgenomen door het publiek en sensatiezoekende journalisten.Het is nou ook weer niet zo dat iedere ADHD'er steeds anderen loopt te betasten, he. Ik vond en vind het ook wat té, al dat G Geert gedoe, maar ADHD'ers zijn er ook in soorten en maten natuurlijk.
Laten we vooral ook niet vergeten de hand in eigen boezem te steken (laat ik liever niet aan goeie geert over ), het is de combinatie van wat de redactie besluit uit te zenden, hoe de media erop reageert en hoe de kijkers, wij dus! daar dan weer op reageren. Natuurlijk is het smullen, maar woorden op papier zijn twee of misschien wel tien keer zo hard om over jezelf terug te lezen. Mag ook wel eens over nagedacht worden.

Brrr je zou dit als Hetty zijnde maar allemaal lezen! Of Esther (zou ze dan wel misschien naar de kapper gaan?). Nou ja, ieder zijn lesje zullen we maar zeggen.
quote:minnimouse schreef op 23 maart 2015 @ 23:22:

[...]

Ik ben het deels met je eens maaaaaaaar ik denk ook dat het steeds gekker en gekker moet. Als er niks gebeurt dan hoor je van alle kanten dat het een saaie aflevering was. De KRO moet iets doen om kijkers te boeien en om het gesprek van de dag te zijn. Het werkt, dat zie je wel; elke week miljoenen kijkers. Aantallen waar de meeste programma's alleen maar van kunnen dromen.

Maar dat gaat wel over de rug van de deelnemers. Ik ben het met je eens dat je na 10 seizoenen onderhand wel kunt weten wat je te wachten staat, als je je opgeeft voor zo'n programma. Maar ik kan me niet van de indruk onttrekken dat de KRO ontzettend zit te filteren en te knippen en te plakken. Ze zenden sommige beelden bewust wel en niet uit en proberen kijkers op een verkeerd been te zetten, puur voor de kijkcijfers. En ze creëren bewust een bepaald beeld van iemand, terwijl dat in werkelijkheid misschien wel meevalt. En dan kun je wel te ver gaan. Ik heb ook gelachen om die Lucky TV filmpjes, absoluut. Maar als ik nu zo'n Geert zie zitten en hem hoor vertellen, dan denk ik wel 'ja Geert, je hebt absoluut een punt'. Mensen kunnen ook te ver gaan en ik kan me heel goed voorstellen dat hij er klaar mee is.Ook mee eens.
Speechless
Nou, ik vond Lucky tv nog nooit zo slecht en ver af van wat ik echt zag in BZV.

Ik heb net voor het eerst op Twitter gelezen. Nou.... je weet niet wat je leest. Zo grof allemaal.

Dat verwacht je toch niet.

Ik denk dat het aan AH .... de moestuintjes ligt. En daarvoor die Boer items. Dat zal het wel zijn.

Wat de boeren er ook zelf van vinden. Het wordt volledig genegeerd en iedereen weet het beter....
Ach.... er zijn diverse afleveringen saai genoemd, o.a. door mij. Dat kenmerkende gedrag van Geert was ook niet week na week interessant.
quote:pussywillow schreef op 23 maart 2015 @ 23:45:

Laten we vooral ook niet vergeten de hand in eigen boezem te steken (laat ik liever niet aan goeie geert over ), het is de combinatie van wat de redactie besluit uit te zenden, hoe de media erop reageert en hoe de kijkers, wij dus! daar dan weer op reageren. Natuurlijk is het smullen, maar woorden op papier zijn twee of misschien wel tien keer zo hard om over jezelf terug te lezen. Mag ook wel eens over nagedacht worden.

Brrr je zou dit als Hetty zijnde maar allemaal lezen! Of Esther (zou ze dan wel misschien naar de kapper gaan?). Nou ja, ieder zijn lesje zullen we maar zeggen.

Het gaat niet eens zo zeer om een keer lachen om iemands kapsel, het gaat om erom dat sommige deelnemers compleet voor schut worden gezet. Er wordt van alle kanten gedaan alsof ze bijna abnormaal zouden zijn. Om Geert maar weer te noemen; alsof hij de hele dag geil is en alleen maar aan seks kan denken en hitsig is. Als het hele land je zo bekijkt en je wordt zo neergezet, is dat iets heel anders dan dat iemand een keer om je kapsel lacht.

En natuurlijk is het een combinatie van allerlei factoren maar de media hebben de meeste invloed en zij zouden ervoor kunnen zorgen dat er niet zo gejaagd wordt op een manier die niet fijn is.

Geert had wel een punt dat hij zei dat hij elke dag onderwerp van gesprek was bij Albert Verlinde, terwijl het onderwerp Onno Hoes na 1 dag klaar was.
quote:pussywillow schreef op 23 maart 2015 @ 23:45:

Het gaat niet eens zo zeer om een keer lachen om iemands kapsel, het gaat om erom dat sommige deelnemers compleet voor schut worden gezet. Er wordt van alle kanten gedaan alsof ze bijna abnormaal zouden zijn. Om Geert maar weer te noemen; alsof hij de hele dag geil is en alleen maar aan seks kan denken en hitsig is. Als het hele land je zo bekijkt en je wordt zo neergezet, is dat iets heel anders dan dat iemand een keer om je kapsel lacht.

En natuurlijk is het een combinatie van allerlei factoren maar de media hebben de meeste invloed en zij zouden ervoor kunnen zorgen dat er niet zo gejaagd wordt op een manier die niet fijn is.

Geert had wel een punt dat hij zei dat hij elke dag onderwerp van gesprek was bij Albert Verlinde, terwijl het onderwerp Onno Hoes na 1 dag klaar was.
quote:minnimouse schreef op 23 maart 2015 @ 23:22:

[...]

Maar dat gaat wel over de rug van de deelnemers. Ik ben het met je eens dat je na 10 seizoenen onderhand wel kunt weten wat je te wachten staat, als je je opgeeft voor zo'n programma. Maar ik kan me niet van de indruk onttrekken dat de KRO ontzettend zit te filteren en te knippen en te plakken. Ze zenden sommige beelden bewust wel en niet uit en proberen kijkers op een verkeerd been te zetten, puur voor de kijkcijfers. En ze creëren bewust een bepaald beeld van iemand, terwijl dat in werkelijkheid misschien wel meevalt. En dan kun je wel te ver gaan. Ik heb ook gelachen om die Lucky TV filmpjes, absoluut. Maar als ik nu zo'n Geert zie zitten en hem hoor vertellen, dan denk ik wel 'ja Geert, je hebt absoluut een punt'. Mensen kunnen ook te ver gaan en ik kan me heel goed voorstellen dat hij er klaar mee is.

Mee eens. Ik weet dat een boer uit een eerder seizoen ook heel verkeerd neer is gezet, doordat ze verschillende beelden (die op verschillende dagen gebeurden) aan elkaar geplakt hebben zodat het lijkt dat die gebeurtenis zich na elkaar afspeelde. Maar dat blijkt dus in werkelijkheid heel anders te zijn gegaan.

Ja, zo kan ik het ook. En dat vind ik wel kwalijk. Want dat is bewust iemand in kwaad daglicht zetten. Alles voor de kijkcijfers.

Als iets gebeurt is, dan is dat gebeurd, zoals dingen die Geert deed of zei. Hand op de kont ofzo. Maar als je (lees montage) dingen gaat monteren die in werkelijkheid niet zo zijn gebeurd, dan vind ik dat heel erg kwalijk.

Overigens vond ik het wel sneu voor Geert, en hij leek tranen in zijn ogen te hebben en was erg kwaad. Maar aan de andere kant: zijn gedrag was niet erg handig, evenmin als zijn uitspraken en de behoefte om zijn vrouwen aan te raken.
Nou ja, er zijn kennelijk ook genoeg mensen die gemene roddels over de boeren (en in het algemeen bekende mensen) wel lekker vinden. Kun je ook zien op dit topic, sommige mensen geven liever een negatieve uitleg aan een beeld dat ze optv zagen dan een positieve. Zelfs aan het kleinste detail word soms een conclusie opgehangen die de boeren nou niet het voordeel van de twijfel geeft.

En iedereen wil een graantje meepikken van het succes van de kijkcijfers van BZV. Een BZV boer in je programme scoort kijkers en luisteraars, of lezers als je ze in je blad of krant hebt. Dat weet Yvon en de KRO toch ook wel na 10 jaar?

Ik vind het raar dat Yvon doet alsof het dit jaar zoveel zwaarder was. In het jaar van Annemarie en Marcel deed een programma als DWDD veel harder over de boeren, die twee wilden zelf helemaal niks meer met de media van doen hebben.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven