Veel te lang geleden

24-03-2015 14:58 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil hier niet zielig komen doen maar als student in Gent ga ik veel te weinig van bil en loop er soms erg gefrustreerd bij. Zeker als al mijn vrienden dan nog eens een lief hebben of de ene na de andere versieren. Ik blijk telkens op het verkeerde meisje te vallen en me ladderzat zuipen om dan een meisje mee te nemen naar kot ligt me al helemaal niet (ik ga graag uit, maar de overpoort is totaal mijn ding niet). Het is nu ondertussen al anderhalf jaar geleden en wat daarvoor gebeurde was ook niet veel soeps. Ik ben nochtans (dat denk ik toch) best wel knap en humoristisch maar weet gewoon niet waar te beginnen en de honger naar seks is enorm en groeit. Een dame van plezier is helemaal uit den boze want daar hoef ik niets van te weten. Hoe kan ik hier vlug verandering in brengen?
Eeeeehhhhh, minder kritsch zijn tov wat je bordje krijgt geworpen?
overpoort? wasda?
Je aanmelden op een sexdating-site en daar een leuke scharrel proberen te vinden? Als je knap en leuk bent, zou dat geen probleem moeten zijn.
je valt steeds op het verkeerde meisje, zeg je

Lijkt me, dat daar de kern van je probleem zit
Doe eens een foto
Silence is golden. Duct tape is silver.
Meldt je aan bij Tinder
Geil als een man zich eerst ladderzat moet drinken voor hij een dame mee naar huis kan nemen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:missmisery schreef op 24 maart 2015 @ 15:21:

Doe eens een foto Kan dat via een prive ofzo bericht op deze site??
quote:LouisSed schreef op 24 maart 2015 @ 15:30:

[...]

Kan dat via een prive ofzo bericht op deze site??mag gewoon met een bericht op deze site, tinypic bijvoorbeeld
quote:Summerdance schreef op 24 maart 2015 @ 15:29:

Geil als een man zich eerst ladderzat moet drinken voor hij een dame mee naar huis kan nemen Dat is zeker niet wat IK als standaard zie maar bij mijn medestudenten hoor ik niets anders ... ik zeg juist dat dat iet is waar ik mij totaal niet kan in vinden
Het schijnt dat je op het forum van Libelle uitstekend terecht kunt met dit soort dingen.
Ga lekker naar de hoeren, dan kan je meerdere malen per dag van bil gaan.

Die zijn er juist om mannen aan hun geneugten te helpen.
Niet geschoten is altijd mis
Misschien moet ge nochtans een madammeke op kot gaan neerzetten. Alé te koop voor een eurootje of 30 bij den plaatselijken seksshop hee? Ge hoeft haar allenig maar wat op te poeperen en dan zette ge haar int hoekske van t kot. Klaar voor den gebruick zoals wij dat hier in Holland zeggen hee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven