Veel te lang geleden
dinsdag 24 maart 2015 om 14:58
Ik wil hier niet zielig komen doen maar als student in Gent ga ik veel te weinig van bil en loop er soms erg gefrustreerd bij. Zeker als al mijn vrienden dan nog eens een lief hebben of de ene na de andere versieren. Ik blijk telkens op het verkeerde meisje te vallen en me ladderzat zuipen om dan een meisje mee te nemen naar kot ligt me al helemaal niet (ik ga graag uit, maar de overpoort is totaal mijn ding niet). Het is nu ondertussen al anderhalf jaar geleden en wat daarvoor gebeurde was ook niet veel soeps. Ik ben nochtans (dat denk ik toch) best wel knap en humoristisch maar weet gewoon niet waar te beginnen en de honger naar seks is enorm en groeit. Een dame van plezier is helemaal uit den boze want daar hoef ik niets van te weten. Hoe kan ik hier vlug verandering in brengen?
dinsdag 24 maart 2015 om 15:34
quote:Summerdance schreef op 24 maart 2015 @ 15:29:
Geil als een man zich eerst ladderzat moet drinken voor hij een dame mee naar huis kan nemen Dat is zeker niet wat IK als standaard zie maar bij mijn medestudenten hoor ik niets anders ... ik zeg juist dat dat iet is waar ik mij totaal niet kan in vinden
Geil als een man zich eerst ladderzat moet drinken voor hij een dame mee naar huis kan nemen Dat is zeker niet wat IK als standaard zie maar bij mijn medestudenten hoor ik niets anders ... ik zeg juist dat dat iet is waar ik mij totaal niet kan in vinden
dinsdag 24 maart 2015 om 19:15