Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

quote:sabbaticalmeds schreef op 24 maart 2015 @ 22:42:

[...]

arme

arme

arme TD

al maanden overwerken
Ik ben dus niet de enige van die grote belangstelling zie ik nu hier.

En ik heb het afgelopen weken veel vaker gehoord achter andere schermen.

De meesten nemen niet meer de moeite om het hier te melden ben ik bang.
En nu heb ik het weer gehad net. Het is heel vroeg in de ochtend in NL dus die melding is belachelijk.
Beste Yasmijn,

Afgelopen maandagnacht zijn er aanpassingen gedaan waardoor de meldingen over moeten zijn. Alle meldingen daarvoor zijn dus niet meer representatief voor de huidige situatie. Gisteravond zijn er nog meldingen geweest, omdat toen de TD bezig is geweest om een probleem te verhelpen. Als er nu nog meldingen zijn, willen we dat graag weten en een printscreen van ontvangen. Dus als jij geluiden hoort van mensen die nu nog helmpjes zien en grote belangstelling laat ze dat dan melden in dit topic dan kan de TD daarmee aan de slag.

Met vriendelijke groet,

Junior
Hoe kan ik zien naar wie ik berichten heb verzonden? Ik zie geen avatar van de geadresseerde?
F.U.
de mobiele site lijkt wel fitness, je scrollt je helemaal een hoedje. Waarom moet ik eerst door 60 nieuwe topics en advertenties voordat ik zie wat er actief is?
De mobiele site is bijna onbruikbaar bij mij. Hij laadt, dan scroll ik naar beneden en net als ik er ben, schiet hij weer naar boven. Daardoor klik ik mis of kan ik niet eens klikken. Dit gebeurt zo'n 15 keer voordat hij blijft staan.
Bij mij laadt 'ie 8 van de 10 keer niet, dus je bent al een stap verder dan ik. Ik ga er op de ipad en mobiel gewoon standaard vanuit dat ik alles 4 of 5 keer opnieuw moet laden voor ik tekst zie in plaats van een lege witte pagina. En als ik dan tekst in beeld krijg, dan kan het zomaar zijn dat 'ie opeens zegt dat 'ie de pagina niet kan laden en dan kan ik weer opnieuw beginnen.
Beste forummers,

Zoals jullie gemerkt hebben is er gisteravond rond 19.50 uur een fout opgetreden op de nieuwe databaseserver waardoor het forum bepaalde gegevens niet meer kon opvragen, zoals lijsten met actieve topics en de inboxen van forummers. Hierdoor ontstond er ook extra drukte op de database. Om 21:24 is de databaseserver herstart om de drukte op de database af te laten nemen. Hierna trad de fout niet meer op.

De oorzaak van de fout is teruggeleid tot een verkeerde configuratie-instelling op de nieuwe databaseserver. Om deze instelling te corrigeren is de databaseserver nogmaals herstart rond 22:20.

Vandaag heeft de TD om 15:00 enkele optimalisaties gedaan die de kans dat de fout nog een keer optreed verder terugdringt.

Even vanavond afwachten dus om zekerheid te krijgen daarover.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
quote:lionlily schreef op 25 maart 2015 @ 16:06:

De mobiele site is bijna onbruikbaar bij mij. Hij laadt, dan scroll ik naar beneden en net als ik er ben, schiet hij weer naar boven. Daardoor klik ik mis of kan ik niet eens klikken. Dit gebeurt zo'n 15 keer voordat hij blijft staan.precies dit ja. Goeie training voor de kleine spiertjes in je hand en onderarm. maar dan moet je dus rechts en links wel steeds afwisselen
quote:sabbaticalmeds schreef op 25 maart 2015 @ 17:29:

[...]

precies dit ja. Goeie training voor de kleine spiertjes in je hand en onderarm. maar dan moet je dus rechts en links wel steeds afwisselen

Dit heb ik maanden geleden al gemeld. In het oude topic. En nog een keer. En nog maar eens. In het nieuwe topic. In een mailtje.

Het staat ook niet in het rijtje waar de TD ooit (...) nog naar gaat kijken. Ik vrees met grote vrezen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Het probleem met de "spookpostings" is ook weer actief.!

Quote je iemand en dan is je reactie niet te lezen.!
quote:himalaya schreef op 25 maart 2015 @ 17:32:

[...]

Dit heb ik maanden geleden al gemeld. In het oude topic. En nog een keer. En nog maar eens. In het nieuwe topic. In een mailtje.

Het staat ook niet in het rijtje waar de TD ooit (...) nog naar gaat kijken. Ik vrees met grote vrezen.die mobiele site is gewoon onbruikbaar
Ik ging vandaag op mijn werk even naar het forum en was ingelogd als VickyP. Schrok me rot en ben meteen weer uitgelogd.

Ongelooflijk dat deze 'bug' nog steeds niet is opgelost!
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Beste Soulcats,

Uiteraard is dit niet de bedoeling en de TD gaat er gelijk naar kijken. Zou je mij willen mailen op cammunitymanager@viva.nl en in je mail willen aangeven hoe laat je bent ingelogd, via welke pagina en welke stappen je hebt genomen om in te loggen? Wat heb je precies gezien wat aangaf dat je was ingelogd onder een andere nick? En wat heb je gedaan toen je dat merkte?

Al deze gegevens helpt de TD om te achterhalen wat er gebeurd is.

Excuses voor de overlast.

met vriendelijke groet,

CommunityManager Viva
quote:Soulcats schreef op 26 maart 2015 @ 21:00:

Ik ging vandaag op mijn werk even naar het forum en was ingelogd als VickyP. Schrok me rot en ben meteen weer uitgelogd.

Ongelooflijk dat deze 'bug' nog steeds niet is opgelost!Heb jij misschien mijn PB's?
Cammunitymanager@?.....

Ik neem aan communitymanager??

Mail komt eraan.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Jammergenoeg niet Meds
Joehoe, TD en co!

Het quoten is ineens stuk. Het werkte wel en sinds 5 minuten ineens niet meer...
Ook dat ja. Ik kon Meds ook niet quoten.
quote:Soulcats schreef op 26 maart 2015 @ 21:34:

Cammunitymanager@?.....

Mail komt eraan.o vandaar dat de cammunicatie zo stroef loopt
Mads
quote:Soulcats schreef op 26 maart 2015 @ 21:34:

Cammunitymanager@?.....

Mail komt eraan.

Oeps, foutje

Dank je wel voor je oplettendheid en medewerking
quote:S0LEIL schreef op 26 maart 2015 @ 21:40:

Joehoe, TD en co!

Het quoten is ineens stuk. Het werkte wel en sinds 5 minuten ineens niet meer...Als het goed is, is het inmiddels weer opgelost
quote:S0LEIL schreef op 26 maart 2015 @ 21:40:

Joehoe, TD en co!

Het quoten is ineens stuk. Het werkte wel en sinds 5 minuten ineens niet meer...

Kan ik dat nog wel?

Edit: ja dus.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven