Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Ik vind het heel erg irritant dat als ik ergens 1 keer gereageerd heb, ik dat topic steeds terug vind in mijn "favorieten"lijst.

Waarom kan je dat niet zelf wijzigen?
quote:misschicken schreef op 05 april 2015 @ 20:54:

Ik vind het heel erg irritant dat als ik ergens 1 keer gereageerd heb, ik dat topic steeds terug vind in mijn "favorieten"lijst.

Waarom kan je dat niet zelf wijzigen?Staat op de to-do lijst, zie OP.
.
Oooooh ja.....de OP van 3 mnd geleden.
quote:misschicken schreef op 06 april 2015 @ 04:27:

Oooooh ja.....de OP van 3 mnd geleden.

Sterker nog, het is ook al meerdere keren gevraagd in het vorige bugtopic van eind oktober, startdatum van het nieuwe forum.

Maar ik heb niet het idee dat er nog maar iéts gebeurt op bugoplossing- of verbetergebied.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Lotte35 schreef op 05 april 2015 @ 19:58:

Ik heb nu écht iets heel raars.

Als ik op de laptop een reactie wil typen, pakt mijn toetsenbord sommige letters niet.

Ik dacht eerst dat het aan mijn toetsenbord lag, maar het ligt echt aan het forum.

Ik heb vanmiddag namelijk nog moeiteloos een hele blog getypt, en ook op een ander forum heb ik geen problemen.

Ben ik de enige met dit vreemde fenomeen?

Het is echt heel irritant, ik ram me gek op dat toetsenbord.

Deze zin ty ik bijvoorbeeld zode t ramm. Dan krjg je du dit effect Raar toch, ik sna r gee moer van.

Ik blijk dus niet de enige te zijn.

Beste Viva, kan hiernaar gekeken worden?

Het is echt geen doen zo.

Want nogmaas; als ik niet als een wezenlze op mijn toetsenbor zit te kleteren, krijg je ds di soortzinnen He irritnt wiljhet hebben.
En de quoteknop is ook weer stuk geloof ik..
Beste Forummers,

Ik heb het probleem met ontbrekende letters en het quoten doorgegeven aan de TD.

met vriendelijke groet,

Junior
@ Lotte35, Nouschi, Impala en anderen die problemen hebben met het toetsenbord (weet even geen betere omschrijving )

Als jullie hier last van hebben, welke browser gebruiken jullie en is dat op laptop, tablet of mobiel?

De TD wil graag zoveel mogelijk info, om te kunnen achterhalen waar het probleem in zit.

Alvast bedankt voor jullie medewerking en excuses voor het ongemak!

Junior
Goed dat ik hier mee lees, ik had ook steeds ruzie met mijn toetsenbord, twijfelde al aan mij zelf ;_)
quote:Lotte35 schreef op 05 april 2015 @ 19:58:

Ik heb nu écht iets heel raars.

Als ik op de laptop een reactie wil typen, pakt mijn toetsenbord sommige letters niet.

Ik dacht eerst dat het aan mijn toetsenbord lag, maar het ligt echt aan het forum.

Ik heb vanmiddag namelijk nog moeiteloos een hele blog getypt, en ook op een ander forum heb ik geen problemen.

Ben ik de enige met dit vreemde fenomeen?

Het is echt heel irritant, ik ram me gek op dat toetsenbord.

Deze zin ty ik bijvoorbeeld zode t ramm. Dan krjg je du dit effect Raar toch, ik sna r gee moer van.Ik twijfelde al aan mij zelf
quote:misschicken schreef op 05 april 2015 @ 20:54:

Waarom kan je dat niet zelf wijzigen?Ook ik zou hier graag verandering in willen
Bij loepen op profielpagina werkt het dropdownmenu met 'toon alleen topics', 'toon alleen reacties' etc niet.

Alle opties geven precies dezelfde lijst weer. Zou handig zijn als dat gefikst wordt, ik gebruikte het regelmatig om snel een topic te vinden dat diegene zelf geopend had.
JuniorModeratorViva schreef op 07 april 2015 @ 14:14
.
Nou lekker dan heel verhaal getypt in reactie op vraag over toetsenbord, krijg ik wat hierboven staat. Als ik nog zin heb doe ik het straks wel over op laptop. Forum is extreem traag op t moment en mijn telefoon wordt ook ongewoon warm. Windows Phone met IE.
.
Vandaag op de mobiel weer een hardnekkige halve pagina, die ook na een aantal keer herladen niet meer werd dan dat.
Alle letters doen het weer, maar nu heb ik vertraging met typen. En knoppen en links pakken niet lekker. Direct naar beneden is helemaal een ramp. Meer mensen hier last van?
.
JuniorModeratorViva schreef op 07 april 2015 @ 14:14
Eh....huh?

Ik had hierboven het bericht van junior gequoot, en krijg dan bovenstaande link.

Nou ja, ik vertelde dus dat het probleem met het toetsenbord opgelost lijkt te zijn, maar blijkbaar kan ik nu dus niet meer quoten.

Het Viva-forum; never a dull moment
Moet die reclame van American crime nou de hele tijd het hele scherm over springen?
quote:Lotte35 schreef op 07 april 2015 @ 19:57:

Eh....huh?

Ik had hierboven het bericht van junior gequoot, en krijg dan bovenstaande link.

Nou ja, ik vertelde dus dat het probleem met het toetsenbord opgelost lijkt te zijn, maar blijkbaar kan ik nu dus niet meer quoten.

Het Viva-forum; never a dull moment Maand.. Na maand.. Na maand..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:diamond-gloss schreef op 08 april 2015 @ 13:07:

Moet die reclame van American crime nou de hele tijd het hele scherm over springen?Adblock!
De avatars zijn weer foetsie!
O, en op smiley-icoontje klikken plaatst de posting. Joepie, we gaan er weer op achteruit! Op naar september 2014 als het even kan...
quote:impala schreef op 07 april 2015 @ 19:05:

Alle letters doen het weer, maar nu heb ik vertraging met typen. En knoppen en links pakken niet lekker. Direct naar beneden is helemaal een ramp. Meer mensen hier last van?

Ja, met naar beneden scrollen sprint alles steeds terug omhoog, als ik dan eindelijk beneden ben, dan moet ik daar ook blijven! Op de tablet, pc doet het wel goed. Ik kan bijna niet de middelste postings op een pagina lezen, bovenste twee als ze niet te lang zijn, en de aller onderste!

Heel soms na tig keer herladen lukt het wel!
Hé, het uitklapding van de startpagina werkt weer! Kan weer gewoon pijlers selecteren daar! Top!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven