VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
O ja, heb helemaal niet bedankt voor alle felicitaties!!

Ik moet echt weer naar bed, zit ik hier alweer een half uur achter de pc....
Hup, weer gaan kramen jij! Nee, niet gek want je bent aan het nestelen, maar Harrie wil denk ik even zijn spanning eruit hebben?
Morrie, ik zou bijna zin krijgen in een derde na jouw verhaal (alleen is man zo vervelend dat ik helegaar geen zin heb in hem en dat is wel soort van essentieel )

Geniet ervan! (jaja, cliché)
Ik heb gezegd dat hij toch mag gaan, idd, hij is de hele dag bezig met Schorrie en postzegels kopen, en verzorgen, en regelen, en dingen die hij anders nooit doet, en aangifte doen, en nog werken.

Nu gaat hij als compromis even naar een vriend die hier verderop in de straat woont .
quote:Pammie schreef op 15 augustus 2008 @ 20:52:

Morrie, ik zou bijna zin krijgen in een derde na jouw verhaal (alleen is man zo vervelend dat ik helegaar geen zin heb in hem en dat is wel soort van essentieel )

Geniet ervan! (jaja, cliché)Maar ik gok bij jou nog wel op een derde Pammie
Ga weer kramen Morrie! Go go go go...
Harrie moet lekker thuisblijven, groot gelijk.

Vrolijk, de naam van Knorrie hebben wij niet overwogen (wel is de langere variant ervan serieus in beeld geweest). Noah is bij ons afgevallen omdat de naam onzijdig is, en omdat we er al een hebben in de naaste omgeving (wel een hele mooie naam). Wij zijn er wel zo ongeveer uit, maar de naam die we hebben gekozen combineert niet heel fijn met de achternaam. Maar dat geldt voor de naam van Nipman ook, en die heeft er nooit last van gehad volgens eigen zeggen, dus daar zet ik me maar overheen.

Wind, ik moet trouwens geen 10 weken meer maar ongeveer 7 (schiet hard op ineens, o jee).
Morrie, wat klinkt het fijn allemaal (behalve Harrie die naar de kroeg wil,maar compromis is in orde). Ik gun het je zeer, want dan weet je nu ook hoe dat is, toch echt wel heel anders dan met Schorrie. Voor Schorrie ook wel erg lekker dat jij er gewoon bent en Knorrie er ook is, anders was het vast gek voor hem: naar school en moeder in ziekenhuis is geen fijne combi.

Ik ga naar boven, ben moe.

Nippo: anders noem je haar Klaartje Florine, dat hadden wij gedaan .
Of was je op zoek naar jongensnaam? Nou ja, ik ga nokken. Slaap lekker allen!
De lange versie van Knorrie's naam vind ik ook erg mooi. Noah vind ik wel een mooie naam, maar had ik niet zo snel bij jouw kinderen neergezet. Enige is dat ik het jammer vind dat het een onzijdige naam is. Had jij eigenlijk een meisjesnaam Nip?
quote:lien schreef op 15 augustus 2008 @ 21:10:

Of was je op zoek naar jongensnaam? Nou ja, ik ga nokken. Slaap lekker allen!Beetje sneu voor haar zoon
Het is een hem Lien . De meisjesnaam waren we al heel snel uit, voor we wisten dat we hem niet nodig zouden hebben, dat was Veerle geworden. Florine vind ik trouwens mooi, net als Feline. Klaartje vind ik niet zo in ons rijtje passen, en ik hou niet zo van verkleinvormen bij meisjesnamen. Het zal mijn feministische aard wel zijn .
Wauw Morrie wat klink je heerlijk gelukkig!!!

En wat heerlijk dat je geen last hebt van naweeën, die vond ik namelijk erger dan die bevalling (die krengen bleven dan ook 2 dagen!).
Veerle vind ik mooi passen bij je kinderen Nip.

IK ben ook erg benieuwd naar de namen van Esmee bij haar kinderen!
Wow Morrie, wat klink je gelukkig. En wat een stoer verhaal, die bevalling. Kan me voorstellen dat het wel heftig is als je denkt dat je nog uren moet en de storm al mega door je lijf raast, maar gelukkig was dat (bij jou) niet het geval.

En heerlijk dat Knorrie zo goed drinkt en jou tussendoor laat uitrusten. Nu al een modelbaby, chapeau!
Nog even geduld Vrolijk . Maar het voordeel is dan wel weer dat dit echt ons laatste kind is, dus je mag ook meteen de andere naam weten.

(Om je jaloers te maken, Nippo weet de naam van allebei de geslachten. Sterker nog, zij bedacht onze meisjesnaam. En dat allebei weet Esman weer niet haha.
Oooh Morrie, wat klinkt dat allemaal super, zeg!! (Ik kan daar zó jaloers van worden... )

Nippo, ook nog maar 7 weken? Jeetje... wat gaat dat snel (bij een ander)
Wat een prachtige kaart, Morrie!

(En ik had de naam inderdaad goed, erg mooie naam ook!)
Ik heb ook jullie kaart gekregen Morrie. Leuk zeg!

En wat een mooi bevallingsverhaal, wat een snelheid! Schorrie heeft dus door alles heen geslapen? Ook bijzonder, he?

Ik ga zo lekker stuk lopen met buurvrouw. Daarna gaat Aap naar een verjaardag en kruip ik lekker in het nieuwe logeerkamer met een de nieuwe VTwonen in bed. Helemaal zin in! Dus ik zeg: fijne avond allemaal!

Oja, Veerle vind ik ook een mooie naam Nippo! Ik ben benieuwd naar je keuze voor de jongensnaam. Ik vond het verdraaid lastig maar ben nog steeds helemaal blij met deze keuze.

Morrie, is jullie jongensnaam op het laatste moment toch veranderd? Net zoals bij Wind, toch? Grappig!
Leuke kaart Morrie, heel anders dan Schorrie's kaart.

Bewust voor gekozen?

Nathje, geknipt en geplakt met je logeerkamer zin? :-)))

Geniet lekker van je VT wonen meis.

Ouders hebben ons meegenomen naar Beekse Bergen. Kinderen waren dolgelukkig en het was echt superweer. Helemaal niet druk, dus dat was ook wel lekker. Leuke dag gehad en heerlijk gekeuteld met kindjes. Zo leuk dat beide kindjes nu echt goed doorhebben wat er allemaal speelt en genieten van alle dieren enzo. Mormel had wel een echte mannenopmerking bij een kameel: Kijk mama, grote borsten op de rug van de kameel' :-) (Je moet even een kleine slis erbij denken en van de kameel een " tameel' maken)

Morgen doen we wel boodschappen en de rest.
Haha, die Mormel, sommige dingen zijn echt genetisch bepaald. Een duidelijk jongetje voor tieten, schieten, helikopters .

Mooi kaartje inderdaad Morrie (en Wind ).
Vrolijk, is je vader dan wel weer zo gezond dat hij een dag op pad kan?
quote:lien schreef op 16 augustus 2008 @ 21:01:

Vrolijk, is je vader dan wel weer zo gezond dat hij een dag op pad kan?

Nope, echt helemaal tempo van kind van 3 en vader van 59 :-)

Maar safari in auto, daarna pitstop om te eten en dan halverwege met de boot en daarna overstap en roofvogelshow en dan na 100 meter weer in safaribus. Zo zag onzer dag eruit. Als we meer dan 5 minuten aan elkaar hebben gelopen, was dat veel. Veel rustmomenten dus en dat was prima. Mijn ouders wilden heel graag met de kindjes in de vakantie een dag weg naar een pretpark en zij dachten eerst aan de Efteling. Niet de beste keuze voor iemand die het rustig aan moet doen.

Nu gaan we waarschijnlijk een keer in sept/okt een weekend naar de Efteling en pakken we dan een arrangement waarbij je een nacht slaapt en 2 dagen lekker kan keutelen.
[quote]lien schreef op 16 augustus 2008 @ 20:55:

Haha, die Mormel, sommige dingen zijn echt genetisch bepaald. Een duidelijk jongetje voor tieten, schieten, helikopters .

Vergeet niet de ambulances, politieauto's, trekkers, shovels en zijn allergrootste liefde: graafmachines
Leuk,Vrolijk, zo'n dagje uit!

Ik heb kaart van Morrie nog niet ontvangen, dus ben zeer benieuwd!

Bevallingsverhaal en het genieten nu, klinkt wel top. Vind het zo fijn voor je!

Hier leuke dag. Zomerfeest op mijn werk, dat is altijd zo leuk!

Zootje en Zen mee en die hebben het fantastisch gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven