Bar TOO MUCH * 168 *

06-08-2008 16:34 701 berichten
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 06-08-2008 17:04
Reden: Grootte van plaatje aangepast.
% gewijzigd
Tis bijna eng......
Alle reacties Link kopieren
Lijkt wel een horrorfilm, Hela!

Gefeliciteerd, Yette! Hoop dat je een ijne dag mag hebben met heel veel cadeautjes!

Middag, trouwens!

Ben net terug uit de stad, delaaste schoolspullen gehaald. En drùk dat het er was! Mèèèn! En iedereen klaagt zich suf dat alles zo duur is en ze geen geld hebben! Tsss! tassen vol gaan mee naar huis!

Ga een roseetje inschenken en dan effe als een speer door de kamer de boel fatsoeneren, me moeder kump op bezoek!

Proost!
Bedankt voor de felictaties

Iedereen hier taart en een hieperdekrasje?

Ik voel me echt jarig - ren me rot

Gaaf zeg een nieuwe Holtkamper! Da's toch veel te duur, Hela!

xxx

snel weer verder rennen, met taart, wijn, koffie, mojito's en whatever .....
Home made pizza, dat is toch het lekkerst

Wijntje erbij!
En een lekkere cappucinoooo na, gemaakt door dochter 1. Haar verblijf in de hoofstad en het werken in een restaurant hebben haar op enig vlak gelukkig wel wijzer gemaakt
Zo, lekker in de tuin gegeten, m'n moeder en ik hebben lekkah gekookt, tomaatgehakttaart, salade en gekruide aardappelpartjes, ijs na en tuulk koffie. Dochter en zoon doen de afwas, ik zit lekkah bij te komen, mijn moeder is naar huus, heeft de knolletjes op.

Weet nog niet wat ik verder ga doen vanaaf. lekker op tijd naar bed of zo?

Lekker, he Hela, iemand die van de oven en de wanten weet?

Nah, Yette, ben blij voor je dat je je zo vermaakt!
Klinkt goed, Blues Was het ook gezellie met je moedâh?
Ja, Hela, was haske gezellie! Doen we eigenlijk veuls te weinig, dit soort dingen! We hebben ook andere tijden gekend en dat laten we maar snell voor wat het was....Shit dus. Nu staan de neuzen weer een beetje dezelfde kant op en dat wil ik graag zo houden. Heb al gezegd dat we dat vaker moeten doen. Mijn 2 oudsten hadden ook eters meegenoomt, dus we zaten met een heul koppel te smullen!

Ga nog ff namijmeren in de tuin en dan eens vroeg mijn nestje in......
Viert iedereen feest omdat Yet jarig is? Hier zijn 3 lawaai-feestjes in de buurt: naaste buren, achterburen en overburen. Das toch niet normaal?

Of zou het zijn omdat het ineens nog ff zomer is en iedereen dan nog ff snel een tuinfeestje wil houden?

Nou ja, enniewee, tis erg onrustig hier.

Bier dan maar.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Hallo dames,

Hier is de vakantieganger terug. Is er iemand hier om mee te babbelen?
Yette, gefeliciteerd met je verjaardag!

Mss is vandaag een nationale feestdag omdat Yette jarig is Solomio. Geen leuke muziek?

Hey Mefs, tijd niet gezien, hoe is het?
Hello, hier blegh dagje, iemand interesse in een brutale, boze kleuter?

Yet gefeliciteerd met je verjaardag:

Yet, gefeliciteerd.

Ik ben laatste tijd erg druk geweest: nieuwe baan, een cursus gevolgd en ik ben nog bezig met mijn Nederlands te verbeteren. Ik ben ook met vakantie geweest: heerlijk! We zijn in Frankrijk en Spanje geweest. Wat is Frankrijk een mooi land. Waarom ben ik daar geëmigreerd? Waarom ben ik uberhaup geëmigreerd? ach, ja, het is ook niet zo erg hier.
Hoi Mik, euh kleuter mag je zelf houden.

Frankrijk is een mooi land, alleen jammer dat er zo weinig aardige fransen zijn. Ze zijn er wel, maar over het algemeen

Waar ben je geweest in Spanje?
Ik ben in Tarragona, Granada en een dorp vlakbij Alicante geweest. We zijn ook een dagje in Barcelona geweest.

Ik vind fransen juist heel aardig. Je wordt overal begroet en ze proberen je te begrijpen, ondanks dat de meeste geen engels spreken. Ik zou ooit Frans willen leren.
Geen ervaring met Fransen, ook niet met Spanjaarden trouwens

Kleuter ligt nu lief te slapen, zo is ie dan wel weer lief
Dan toch maar houden Mik?

Ben ook nog een dag naar Tarragona geweest. Barcelona is weer niet gelukt, was veels te warm voor.

Ik ben maar weinig fransen tot nu toe tegen gekomen die je proberen te begrijpen. Vorig jaar voor het eerst meegemaakt. Maar dit jaar dus weer niet, alleen verveelde gezichten.
Denk dat ik inderdaad kleuter maar hou boze gedrag zal vast wel keer overgaan toch?
Ik ben een Spanjaard en ben duidelijk heel ardig , toch?
quote:MEFS schreef op 16 augustus 2008 @ 23:25:

Ik ben een Spanjaard en ben duidelijk heel ardig , toch?Je hebt gelijk . Toch ervaring met een Spanjaard
En wat is je ervaring met die ene Spanjaard? Leuke vrouw, eh?
Zeker weten
Deze leuke onweertanbaar aantrekkelijke slimme vrouw gaat naar bed. Ik ben moe en ik word ziek van de snelheid van mijn razendsnelle verbiending. Slaap lekker allemaal.
Ik ben gek op spanjaarden

Truste Mefs.
Slaap lekker Mefs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven