Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
quote:Deedot schreef op 31 maart 2015 @ 18:20:

Quitte spelen is toch beter dan betalen Slof. Alhoewel ik je wel veel geld terug had gegund.

thx; had ik mezelf ook wel gegund ja . Maar in ieder geval beter dan de 900 euro die ik over 2013 terug moest betalen (en nog mee bezig ben gr).

Plous zal wel met een dikke trui bij de kachel zitten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het heel fijn gehad en ben weer redelijk 'ontstresst' en een lekker kleurtje. Het was heel fijn om een weekje bij mijn ouders te zijn.

Veel in de zon, lekker gelezen, veel gedronken en gegeten. Gewoon, niks moeten en alles was goed.

Het was gister rond de 30 graden dus zo een 20 graden verschil.

Oktober/november ga ik weer (als het werktechnisch lukt tenminste).

De vlucht was prima allemaal, had natuurlijk al wel gezien dat het in Rotterdam code oranje was ipv geel. Toen de daling werd ingezet kwam er turbulentie. Eerst een beetje, toen heel heftig en toen zakte we opeens een paar meter. Daar kwamen kleine gilletjes van en de stewardess keek ook niet heel blij (ik zat op de derde rij, gangpad). Ik hoefde niet te huilen maar vond het wel spannend ja. Twee dames naast mij sloegen een kruisje en toen het vliegtuig aan de grond stond (vlak er voor een beetje heen en weer wiegen) moesten er mensen huilen, van opluchting denk ik en er was een applaus, waar we voor werden bedankt, omdat het een knappe landing met deze weersomstandigheden.

Ik heb het nu wel koud ja, maar heb de hele middag/avond tegen PM aangehangen, die is nu net naar huis
Ik heb het 1 keer meegemaakt, turbulentie. Dat sla ik graag over de volgende keer dat ik vlieg. Ik snap heel goed dat je het spannend vond. Ik ben blij dat je weer veilig op de koude grond hier staat en dat je lekker warm tegen PM aan heb gehangen.
Fijn dat je er weer bent, Plousje! En ook dat je het zo lekker hebt gehad. Het klinkt helemaal heerlijk.

Dan nemen wij al die jaloersmakende foto's wel voor lief.

Ik ben niet zo'n held met vliegen hoor. Vind het best griezelig. Misschien omdat ik ooit zelf pilootjes heb getest en weet wat voor snotapen er voorin kunnen zitten. En hoe en waarom het mis kan gaan. Die hele discussie rondom die Duitse co-piloot, daar waren wij destijds dagelijks mee bezig........

Maargoed, ik kan me voorstellen dat er opluchting was dat je weer veilig aan de grond stond. Nu nog meer dan anders.

Slof, goed nieuws van je belasting! En hopen dat wasmasjien gemaakt kan worden en dat je gewoon weer zelf je eigen wasjes kunt draaien straks.

En wat betreft het hinten van je Pantoffel: dat wordt nog een harde dobber, vrees ik!

Ik moest vanmiddag op een neer naar Eindhoven. Moest mijn stuur echt wel goed vasthouden hoor. En ruim om de vrachtwagens heen. Pfoe, wat een woei!
Kan ik me voorstellen Splinter.

Fijn van de belasting Slof

Als de wasmachine nou ook meevalt...

Mijn ereader ben ik dus vergeten... Ligt nu te wachten op de luchthaven. Ik denk dat het een hint is, dat ik weer terug moet naar Spanje

Straks mijn auto inleveren
Dag auto

Schoon en wel achter gelaten. Ik heb de nodige beweging wel weer gehad.

KOUD is het buiten... KOUD!
auto! En nu? Heb je wel een fiets? En al besloten of je E.'s auto overneemt? Als ik nu was verhuisd had je het ouwe bakkie zo kunnen krijgen, maar ja. Ik had zelf gedacht om mijn auto ergens te stallen, zonder verzekering en belasting, totdat mijn zusjes ouwe bak het zou begeven. Maar mijn ma had ook een goed idee: gewoon helemaal aanhouden en dan heb ik een auto als ik hier ben :lampje. Vond het wel een slim idee.

Wasmachine is gemaakt . Alles bij elkaar 150 euro. Vanmiddag teruggebracht en ik ben al met de 3e was bezig. Ben heel erg blij; kan alles er zo weer ingooien en hoef niks meer op te sparen. En als ik verhuis gaat 'ie naar pa en ma. Het waren de koolborstels en aangezien het een Miele is kan 'ie hoogstwaarschijnlijk weer jaren mee. Iedereen dus blij!

Verder vandaag alle keukenlades uitgeruimd, gesorteerd en veel weggegooid en alvast ingepakt. Voelt goed.
Is het al 'binnenkort'? Want daar wacht ik nog steeds op

Ja, auto weg. Geen geld voor een andere. E zijn auto doe ik niet ivm veeeel te dure wegenbelasting. Ik heb vorige week een fiets gekocht. En voorlopig dus alles met OV/Fiets. Hoewel, dat als dat in Rotterdam door gaat, dat ik dan wellicht toch een auto aanschaf (ook al heb ik nu geen geld, dan moet ik het lenen)
quote:Pil0u schreef op 01 april 2015 @ 21:22:

Is het al 'binnenkort'? Want daar wacht ik nog steeds op Ik verwacht ergens juni/juli. Er is veel gebeurd en ook weer veranderd en nu zit het opeens in een stroomversnelling. Ik wil en moet een draadje openen op FB, want kan best wel input gebruiken. Maar moet ff goeie drive vinden zonder een eindeloos, oeverloos verhaal af te steken. Zal proberen het dit weekend te doen.
Ja jemig! Nog een week wachten!

Maak er maar gewoon een oeverloos verhaal van
quote:Pil0u schreef op 01 april 2015 @ 21:56:

Ja jemig! Nog een week wachten!

Maak er maar gewoon een oeverloos verhaal van

Dit!

En als je dan geen reacties krijgt, dan moet je het iets inkorten

Balen van auto, Plou. Hopelijk went het snel fietsen en OV, en heb je straks gewoon een dijk van een conditie.

En wielrenkuiten.
En 75 kilo

hahahahahahah 1 april!

Grapjurk.

Wij hadden op het werk ook een 1 april grap. En ik ben er niet eens ingestonken
Goed van je!

Ik ga eens in bed liggen.
Sammi zit op mijn eieren te broeden

Ben al de hele dag op pad, en nu net lekker thuis. Met laptop, kopje thee en een handvol paaseitjes in de bank. Eitjes had ik voor het gemak even in mijn schoot gegooid. Komt Sammi met een snelle sprong op mijn schoot liggen. Bovenop de eitjes! Dus nu moet ik onder hem wroeten om er weer bij te kunnen. Sufhoofd.

Nou ja, ik heb me laten keuren voor bloeddonor. Duimerderduim dat er geen rare ziektes in mijn bloed zitten, maar dat zal wel niet. Bloeddruk was goed, hoeveelheid rode bloedcellen ook, HB gehalte 8,5 (netjes) en goede prik-vaten. Nu wachten op een oproepkaart en dan zie ik ook eindelijk wat mijn vloedgroep is. Daar heb ik dus echt geen idee van.

Grappige arts trouwens: ik moest vooraf een medische vragenlijst invullen en zo kwamen we op mijn borstontsteking. Blijkt die arts eerst diergeneeskunde gestudeerd te hebben, dus ging hij me om de oren slaan met allemaal borstontsteking-weetjes: dat dat de meest voorkomende ontsteking is in de veterinaire wereld en vooral bij koeien. Toen volgde een lesje uier-kunde.

En bedankt hè.
Je vloedgroep?

Uier-kunde
Jaha, weet jij dan jouw vloedgroep?
Ik zal het eens vragen aan mevrouw de dokter
Het klinkt wel een beetje onsmakelijk eigenlijk......
Ja, vies mensch ben jij.
Niet.
Wat je zegt, ben je zelluf.
A.s. zaterdag om 18.15u op NPO 1 een reportage bij 1 vandaag over mijn werk in BoZ!

En vandaag een artikel daarover in de Volkskrant. Het is zaterdag een jaar geleden.
Oh, ik noteer dat even in de agenda. Ik zit bij PM, die heeft een tvaansluiting (ik niet )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven