Mode & Beauty alle pijlers

Welk merk?

31-03-2015 21:38 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag laatst mooie laarzen en wil weten welk merk het was. Het enige wat ik weet is dat het een rond logo was, een soort niet gesloten cirkel. Ying Tang idee maar dan kleurloos en negentig graden gedraaid én ruimte tussen de bovenste en onderste helft. Haha, hoe ingewikkeld kun je het hebben?

Maar misschien weet iemand precíes welke ik bedoel?
Quick?

Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
O'moda? Even googelen voor het logo
Gut, ik heb 't al. Sasha.

Sorry!
Haha ja die was inderdaad mijn volgende optie hahaha
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
quote:Philein schreef op 31 maart 2015 @ 21:53:

Gut, ik heb 't al. Sasha.

Sorry!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Haha, ja ik móest het weten. En ineens zag ik 't. Nou, het kortste topic ooit dan maar.
Hè jammer, had zin om even te zoeken
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nou, dan heb ik nog wel een andere vraag hoor, in de categorie 'laarzen'. Heb laatst laarzen gekocht. Leer. Super mooi! Gisteren had ik ze aan (heb ze een paar keer eerder gedragen, niet meer dan drie keer) en wat schetst mijn verbazing...de structuur en kleur van de linker-en rechterlaars zijn ineens (?!) anders! Ik baal als een stekker. Dit is raar. Nee, bizar, want bij een ander paar wat ik maanden geleden kocht, was hetzelfde gebeurd.

Kent iemand dit mysterie?

Ik ken het mysterie niet na een aantal keren dragen. Wel kan het zijn dat de rechter schoen in de winkel heeft gelegen en de linker in het magazijn. Dan krijg je snel kleurverschil. Ik heb het helaas ook een keer gehad, geen kleurverschil maar de rechterlaars leek wel ander leer, soepeler. Het was een soort van afzaklaars en die rechter hing dus consequent 2 cm lager dan de linker. Het viel mij pas later op, wel balen, want het is nooit meer 'rechtgetrokken'.
Yeah, ik dacht ook Sasha
Gemini, dat zou dan inderdaad al in de winkel moeten zijn gebeurd, als maar 2 vd 2 in de winkel heeft gestaan en is gepast etc.
quote:pamelacourson schreef op 31 maart 2015 @ 22:48:

Gemini, dat zou dan inderdaad al in de winkel moeten zijn gebeurd, als maar 2 vd 2 in de winkel heeft gestaan en is gepast etc.Inderdaad, het was ook een paar in de uitverkoop, dus wie weet hoe lang ze al 'gescheiden' waren.
Ik heb ze online gekocht en heb dus geen idee of ze in een etalage hebben gestaan. Het andere paar kwam uit een doos van magazijn van de anwb, dus ook raar dat die anders waren. Ik weet alleen niet of dit al meteen was, of dat het me later op is gevallen. Ik ben hier dus echt chagrijnig van.

Over het laatst gekochte paar heb ik een mail gestuurd naar de leverancier, met het vriendelijke verzoek of ik een nieuw paar mag...ik ben benieuwd...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven