Gestopt met de pil!

06-11-2014 16:45 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wij schrijven over het stoppen met de pil en zwanger worden. Sommigen zijn net gestopt en begonnen aan de eerste ronde, anderen zijn al een paar rondes verder en een aantal van de groep is inmiddels zwanger! Leuk als je meeleest! Meeschrijven kan natuurlijk ook altijd. Op het moment is de tabel vol, maar mocht er iemand afvallen kan er altijd weer iemand anders aansluiten.

NaamLeeftijd+partnerNODBijzonderheden Meral 33+38

14-08-2015 uitgerekend zwanger

jongen Panda 20+35 Lollie 25+30 13-05-2015 20 weken echo

29-09-2015 uitgerekend zwanger

jongen Elkebloempje 28+29 20-05-2015 meisjevf 23+29 Annemarijeg 25+24 Nadaaitje 25+29 mijnnaamislaura 28+28 15-05-2015 Xana-92 23+27 28-05-2015 20 weken echo

21-10-2015 uitgerekend zwanger Anne-1985 30+37 Eline05 Bruin-uiltje 26+25 Jen1985 29+29 12-05-2015 20 wekenecho zwanger Newbie1987 27+30 07-05-2015
Xana, frustrerend dat je er verder niks aan kunt doen. Hopelijk kan je de pijn goed onderdrukken dan.

Annemarijeg, als ik het zo lees denk ik eigenlijk gelijk 'ja hoor, die is zwanger'. Haha ik help het je hopen in ieder geval! Vreselijk dat wachten he. Kan je wel een beetje afleiding vinden?

Elke, hoe was de babyshower?

Jij zit nu ook weer in je klusperiode toch? Heb je er dit keer wel goed gebruik van kunnen maken en had vriend niets door? De mijne weet dat het nu om deze week draait. Ik ben toch bang dat dat de spontaniteit niet ten goede komt, maar ja, hij wou het zelf weten...

Laura, deze periode weer op zoek naar het ei? Ik heb nog testen over dus ga v.a. woensdag ook weer even kijken. Ik verwacht m'n ei woensdag of donderdag.

Panda, voor jou nog een paar dagen tot je NOD maar je verwacht er zelf dus niet veel van? Ook geen vage klachten? Hoe was je volleybalwedstrijd gegaan?

Jen, hoe was het bij de vk? Alvast veel plezier in Engeland!

Hier start van de vruchtbare dagen. Vriendlief is vandaag vrij en naar de sauna. Was ik niet zo blij mee, las dat dat helemaal niet goed is voor de zwemmers :P . Maar ja om nou te zeggen dat ie niet mag hahah. Hopelijk loopt het wel los...
Annemarije ik ga je in de tabel zetten als ik tijd heb. Duimen v dansend poppetje!

Jen wat jammer dat t minder lichtjes waren dan verwacht. Ik ga denk ik colorrun doen na de bevalling.....beetje in shape komen

Lollie ik ben overstag gegaan mede door jou. Heb ook de aerosleep v ledikant besteld. Feit daf je 'm kan wassen en het ook alles opvangt lijkt me wel echt heel handig!

Hier echt een beetje exited! Zin in de echo van morgen, maar ook spannend of alles goed is. Blijft toch medische echo.....ben echt niet normaal meer zo benieuwd naar het geslacht!!!!!! 8.30 uur zijn we gelukkig al aan de beurt
Afleiding zoeken is best moeilijk nu newbie, vooral omdat het gevoel best sterk aanwezig is maar ik mijzelf geen valse hoop wil geven omdat je lichaam je vreselijk voor de gek kan houden. Hoef ook pas Woendag weer te werken dus daar kan ik de afleiding ook niet vandaag halen. En vriend vraagt ook nog steeds wanneer ik kan testen.

Vandaag echt ontzettend moe. Nog steeds last van steekjes in de buik en liezen. Gisteravond in bed echt enorm zere boven benen wat uitstraalde naar mijn onderbenen. Beetje krampachtig en zeuren gevoel. Vandaag ook wel last van maar niet zo als gisteren. Vandaag weer juist niet zoveel zin in eten en met vlagen wat misselijk/ opgezette buik.....

Meral veel plezier morgen met de echo.
Hier een baal moment... Echo gehad maar er is nog niets gegroeid... Voel met echt ff rot... Vrijdag weer echo...
Bruin-uitje hopelijk heb je Vrijdag beter nieuws met de echo......lijkt me erg frustrerend!

Nou heb deze maand voor het eerst met ovulatie testen mijn ei gevonden maar helaas niet goed kunnen benutten.....dus heb niet zoveel hoop deze maand.

Annemarijeg jou verhaal klinkt erg hoopvol!!!
Oeh Annemarije ik weet bijna zeker dat je zwanger bent Hoop het in ieder geval voor je!!

Uiltje, Kan me voorstellen dat je daar echt van slag door bent!

Meral, wat spannend morgen!! Gelukkig al vroeg... kan me voorstellen dat je nu vooral benieuwd bent of alles goed is met het kindje en dat je dan pas wil weten wat het wordt! Laat je het ons morgen snel weten?!

Panda, hoe is het bij jou? Merk je al iets??

Voor de rest van de dames in de vruchtbare dagen: heel veel plezier!!
Jen; benieuwd hoe het bij de verloskundige was! Aha, en Meral is morgen aan de beurt. Leuk, leuk! Ik hoop dat er een foto'tje op FB komt.

Annemarije; spannend zeg. Ik hoop voor je dat het een positieve test wordt. Het is wel precies wat je zegt; gewoon een soort 'angst' om toch nog teleurgesteld te worden. Leuk dat je vriend er zo bij betrokken is.

Uiltje; damn, het eitje is niet gegroeid. Dat is echt balen! Laten we goede hoop houden voor vrijdag.

Ooo, Anne! Ook jouw berichtje is niet zo leuk. Eindelijk je ei gevonden, maar niet echt kunnen benutten.

Newbie; hier inderdaad de vruchtbare dagen. Ik vind het spannend, want we doen ontzettend onze best. Haha.

Heb mijn vriend niets verteld, we hebben afgesproken het gezellig te maken tot aan de menstruatie. En dat ik verder niks zal zeggen over op welke dag het dan 'extra' belangrijk is.

Heb nu wel de neiging om ovulatietesten te gaan halen, maar dat doe ik niet. Ik laat het gewoon zoals het komt.

Ik weet dat mijn eisprong de vorige keer dicht bij die van jou zat; dus als jij nu gewoon test en mij een beetje update.

De babyshower was trouwens goed geslaagd. Het was een verrassing voor haar, we hebben leuke dingen gedaan, enz.

Jaja! En wat helemaal leuk was; ik won een prijsje. Een andere vriendin had een woordpuzzel gemaakt. We moesten woordjes raden die met zwangerschap te maken hadden. Ik had ze allemaal binnen de tijd gevonden. Iedereen stond er van te kijken dat ik het woord 'foliumzuur' kende. Haha, ze moesten eens weten.
@ Elkebloempje ja haha ze zullen inderdaad wel raar staan kijken inderdaad!

Nou ja wel balen dat ik mijn ei niet heb kunnen benutten, had ook gedacht dat ie eerder zou komen maar helaas net in weekend toen ik weg was maar allang blij dat ik een positieve ovulatie test heb gehad aangezien ik hem de vorige keer niet gevonden had.....

Ben ook benieuwd naar de echo's van de zwangere dames dus ik houd facebook in de gaten!
Echotijd!!! Superzenuwachtig hier... hoop dat alles erop en eraan zit!

Keep you all posted
Jen hoe was het bij de vk?

Uiltjes wat rot zeg! Duim heel hard voor je dat bij de volgende echo wel wat te zien is!!

Annemarije ik zou het hel raar vinden als jij niet zwanger bent haha.

Elke, hahha super grappig! Indd ze moeten eens weten! Wel leuk als je nu binnenkort kunt vertellen dat je zwanger bent.

Anne, 1x seks kan genoeg zijn he. Dus miss is het wel gewoon raak.

Meral, spannend! Benieuwd naar je echo. Hopelijk is alles goed met het klein wondertje. En ook benieuwd naar wat het word haha!!

Ik kan niet wachten tot het donderdag is. Weer onze kleine spruit zien. Benieuwd hoe groot het nu al zal zijn.
Gisteravond naar de VK geweest en alles was goed, was 2kg aangekomen,de bloeduitslagen waren ook allemaal prima, we hadden de baby ook nog even gezien :D

12 mei hebben we de 20 wk echo,spannend :D

@Meral spannend vandaag de echo! Laat je weten hoe het was? Had je al een voorgevoel van het geslacht of niet?

Awww bruin uiltje hopelijk vrijdag beter nieuws
Baby met alles erop en eraan. Geen zorgwekkende dingen te zien. Iets flinke buik, zou kunnen dat hij iets zwaarder word. Moet nog 20 weken groeien dus kan nog alle kanten op. Placenta lag mooi achteraan. Vruchtwater normaal. Echt zo gek dat zo'n compleet mensje in je buik zit!

Hij lag eindelijk een keertje stil voor een echo. Wel met z'n gezicht gedraaid en naar beneden dus was lastig om zijn gezichtje te beoordelen. Ik vond hartje het engste, maar zag er goed uit!

Als allerlaatste heeft ze tussen de beentjes gekeken. Ik zei meteen ik zie het!!! Duidelijk een jongetje :-)

Laat het shoppen maar beginnen!!
Leuk hoor Meral, eindelijk kan je lekker gericht gaan shopppen!! Arme portemonnee.....
Leuk meral. Veel shop plezier!!

Hier vandaag een rustige dag haha. Eigenlijk nergens last van. Klein beetje krampen maar dat mag geen naam hebben. Af en toe het gevoel dat ik misselijk ben maat niet veel. Dat brengt je gevoel toch weer aan het twijfelen. Heb ook absoluut geen zere borsten.
Super nieuws meral! Gelukkig is alles goed met de kleine prins. Nu kun je het geld gaan laten rollen hahahha.

Annemarije, alles klink t nog goed. Haha ik zou niet meer kunnen wachten tot zondag met testen. Ik deed de test met 10 dpo.
Is ook wel lastig hoor maar ben zo bang voor een teleurstelling xana.

Heb vermoedelijk (hevige buikpijn gehad ) mijn ei 20 of 21 maart gehad. Zaterdag middag wat bloed verloren daarna symptomen gekregen. Wanneer zouden jullie op z'n vroegst gaan testen?
-
anoniem_213718 wijzigde dit bericht op 31-03-2015 18:36
Reden: verkeerd.
% gewijzigd
Sorry was helemaal verkeerd aan het tellen. Zat al bij mei haha.

vandaag zit je op 10/11 dpo dan zou je al een positieve test kunnen hebben. Mijne was positief op 10 dpo. Dus je kunt morgen al een test doen. Spannend haha. Kan niet anders dan dat hij positief is.😊
Haha.

Nou ik ga er nog even een nachtje over slapen. Heb de 2 voor 5 euro van de kruidvat in huis dus zou kunnen testen😜
Vind ik de beste testen! Ze duren wel langer met drogen dan dat er staat. Je zou binnen 5 minuten moeten aflezen. Maar toen begon mijn streepje was te komen.

we zullen zien wanneer je test haha! Duim wel voor je. Vind het zo leuk als er weer iemand bij komt.
Spannend! Bij mij duurde het 3 minuten voor het er stond. Weet nog van paar jaar terug dat die testen gelijk lieten zien of het positief was dus na 1 minuut dacht ik.....word niks. Nou, gelukkig gewacht met weggooien.....tis nl echt wel wat geworden hier
Ps. ook 5 dagen te vroeg dacht ik, achteraf 3 maar. Was heel korte cyclus!
Dat had ik ook meral.

dacht indd weer een witte test helaas. Maar de 5 min waren nog niet om en bleef toch even kijken. En opeens begon er langzaam wat te komen haha.
Ik had die testen ook gebruikt! Maar ik heb hem gewoon neergelegd en ben 5 min de vaatwasser gaan leegruimen, om de tijd een beetje te doden Toen ik terug kwam stond er een hele mooie dikke streep! Ik heb wel pas op 17dpo getest, maar de streep was bijna nog dikker dan de teststreep dus als ik eerder had getest had ik waarschijnlijk ook wel een streep gezien...
Spannend Annemarije!!!

Meral, een jongen. Leuk! Dat voorgevoel had je al, toch?

Panda, vandaag jouw NOD; hou ons op de hoogte...

Hier wordt verder flink geklust. Hoop dat we rond deze dagen met Pasen een ei te pakken krijgen om te bevruchten. Duimen jullie voor me?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven