Gestopt met de pil!

06-11-2014 16:45 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wij schrijven over het stoppen met de pil en zwanger worden. Sommigen zijn net gestopt en begonnen aan de eerste ronde, anderen zijn al een paar rondes verder en een aantal van de groep is inmiddels zwanger! Leuk als je meeleest! Meeschrijven kan natuurlijk ook altijd. Op het moment is de tabel vol, maar mocht er iemand afvallen kan er altijd weer iemand anders aansluiten.

NaamLeeftijd+partnerNODBijzonderheden Meral 33+38

14-08-2015 uitgerekend zwanger

jongen Panda 20+35 Lollie 25+30 13-05-2015 20 weken echo

29-09-2015 uitgerekend zwanger

jongen Elkebloempje 28+29 20-05-2015 meisjevf 23+29 Annemarijeg 25+24 Nadaaitje 25+29 mijnnaamislaura 28+28 15-05-2015 Xana-92 23+27 28-05-2015 20 weken echo

21-10-2015 uitgerekend zwanger Anne-1985 30+37 Eline05 Bruin-uiltje 26+25 Jen1985 29+29 12-05-2015 20 wekenecho zwanger Newbie1987 27+30 07-05-2015
Ooh elke als jij dit wil maken ook prima hoor. Maak mij niks uit haha. Waren samen aan het typen.
mij maakt het niet zoveel uit.

Ik vind het ook prima wanneer het een "voor ons" openbaar profiel wordt, waarvan wachtwoord gecommuniceerd wordt via fb. Voordeel daarvan is dat er meerdere mensen de tabel aan kunnen passen.

Maar het ww hier op het forum plaatsen heeft niet mijn voorkeur idd..

Meral je bent een topper!!
mijn naam is laura, een hele lieve meid, als je in m'n ogen kijkt, weet je niet welke kant je op moet kijken..
Meral, snap je helemaal! Goed dat je het aangeeft!

En Elke ik snap jouw reactie ook! Dat dacht ik namelijk zelf ook een beetje 😊 Misschien kunnen we een nieuw topic maken en de gegevens daarvan delen op FB. Dan weten toch een aantal mensen ervan en kan iemand het alsnog overnemen, wanneer nodig en dan is het ook niet een heel groot openbaar topic? 😊
Laura, indd dat is heel fijn! Dan kunnen we allemaal wat doen.
maar wie o wie doet het nu??

Mag ik voorstellen dat Elke het doet? Anders blijven we wijzen...

En dan mag Elke ook bepalen of ze het wel of niet op fb zet.

Onze voorkeur heeft het dus wel (panda, xana en ikzelf) maar we moeten het er wel met 'veel' mensen over eens zijn.
mijn naam is laura, een hele lieve meid, als je in m'n ogen kijkt, weet je niet welke kant je op moet kijken..
Ik merk gewoon dat ik te laks word, omdat ik zoveel andere dingen wil en moet doen. Dat heeft dit topic niet verdient toch? Ik blijf er nog wel bij hoor, maar dan 'moet' ik niet meer en dat scheelt voor mij.

Tnx voor jullie begrip! Had stiekum niet anders verwacht van jullie ;)

Elke doet het? Ik draag het topic officieel over aan Elke
Ooh heb al een account gemaakt. Ik geef dit wel aan elke. En dan zien we wel of ze het alleen doet beheren😊

Sorry dit ben ik xana.
Meiden sorry had het topic al gemaakt! Maar ik zal het wachtwoord aan elke geven. Dan kan zij het verder beheren😊

Het nieuwe topic; zwanger worden 2015 groep.

zwanger worden 2015 groep

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven