Napraattopic 27
zondag 29 maart 2015 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 1 april 2015 om 16:01
quote:O.L.L.A schreef op 01 april 2015 @ 14:33:
En ik bedoelde het overigens niet gemeen naar Paulaner. Voordat iemand dat denkt
No pun taken.
Het is overigens een Huawei, met een prepaid kaart.
En die dingen schijnen/blijken erg goed in elkaar geschroefd te zijn, het ding heeft een nacht op de kachel gelegen, en doet het weer.
Probeer dat eens met een Iphone.
En ik bedoelde het overigens niet gemeen naar Paulaner. Voordat iemand dat denkt
No pun taken.
En die dingen schijnen/blijken erg goed in elkaar geschroefd te zijn, het ding heeft een nacht op de kachel gelegen, en doet het weer.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
woensdag 1 april 2015 om 16:09
quote:paulaner schreef op 01 april 2015 @ 16:01:
[...]
No pun taken.
Haha, mijn moeder heeft mijn oude ipod uit 2007 al twee keer in de was gegooid met haar sportkleding. Vader gooit hem op de kachel en hij doet het nog steeds.
Een Iphone daarentegen overleeft zoiets inderdaad waarschijnlijk niet.
[...]
No pun taken.
Haha, mijn moeder heeft mijn oude ipod uit 2007 al twee keer in de was gegooid met haar sportkleding. Vader gooit hem op de kachel en hij doet het nog steeds.
Een Iphone daarentegen overleeft zoiets inderdaad waarschijnlijk niet.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
woensdag 1 april 2015 om 16:27
Ik hoorde laatst van iemand met een Samsung S5 die het ook nog deed nadat hij 15 minuten op de bodem van de sloot had gelegen.
Die had ook een nachtje te drogen gelegen en startte toen weer gewoon op.
Dat zijn dus ook lekker waterbestendige telefoons blijkbaar
Die had ook een nachtje te drogen gelegen en startte toen weer gewoon op.
Dat zijn dus ook lekker waterbestendige telefoons blijkbaar
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
woensdag 1 april 2015 om 17:31
Op de man
heeft Hats ook een waarschuwing gekregen? Ik kan nog wel een aantal andere forummers noemen die dit elke dag doen. Die in het algemeen alleen zo forummen.
Wat als ik het echte meende? Dan was het best aardig, op die laatste zin na.
Ach, ja daar moet je over mailen. Maar dan komt of je mail niet aan, je krijgt een standaard antwoord, ze praten niet over het beleid en over andere forummers.
Grappig dit.
Echt des Vivas
heeft Hats ook een waarschuwing gekregen? Ik kan nog wel een aantal andere forummers noemen die dit elke dag doen. Die in het algemeen alleen zo forummen.
Wat als ik het echte meende? Dan was het best aardig, op die laatste zin na.
Ach, ja daar moet je over mailen. Maar dan komt of je mail niet aan, je krijgt een standaard antwoord, ze praten niet over het beleid en over andere forummers.
Grappig dit.
Echt des Vivas
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
woensdag 1 april 2015 om 17:51
quote:Fangtasia schreef op 01 april 2015 @ 17:44:
Als de dokter me gezond genoeg vindt, dan ga ik heel binnenkort een parachutespringtraining volgen
Wollie, ik lees soms wel mee hoor, maar heb even weinig zin in het forum. Hoe is het?? Ik stuur je van de week een bericht via het andere kanaal.
Goed zo! Ik herinner me nog dat je het daarover had. Vind het zo stoer dat je dat gaat.
Hier is het ok, z'n gangetje en erg druk op mijn werk. Ik lees hier ook minder, sinds de problemen met gele helmen e.d. is het toch wat minder leuk hier. Misschien dat dat nog wel beter wordt.
Hoor graag hoe het met je is en natuurlijk wanneer je gaat springen.
Als de dokter me gezond genoeg vindt, dan ga ik heel binnenkort een parachutespringtraining volgen
Wollie, ik lees soms wel mee hoor, maar heb even weinig zin in het forum. Hoe is het?? Ik stuur je van de week een bericht via het andere kanaal.
Goed zo! Ik herinner me nog dat je het daarover had. Vind het zo stoer dat je dat gaat.
Hier is het ok, z'n gangetje en erg druk op mijn werk. Ik lees hier ook minder, sinds de problemen met gele helmen e.d. is het toch wat minder leuk hier. Misschien dat dat nog wel beter wordt.
Hoor graag hoe het met je is en natuurlijk wanneer je gaat springen.
woensdag 1 april 2015 om 17:55
woensdag 1 april 2015 om 17:58
quote:Fangtasia schreef op 01 april 2015 @ 17:55:
Vind ik nu ook, wellicht denk ik er in het vliegtuig anders over. Wat het voor mij extra gaaf maakt: ik wilde vroeger graag bij defensie, en nu doe ik deze training bij hen. Eerst een dag theorie en droog trainen en daarna een weekend met als doel 5 sprongen. Enige enge gedachte vind ik dat je direct alleen springt, niemand aan je vast.
OLLA je motto
En nee, het is het niet waard, echt niet.Ik zou dat echt, echt, echt niet durven.
Vind ik nu ook, wellicht denk ik er in het vliegtuig anders over. Wat het voor mij extra gaaf maakt: ik wilde vroeger graag bij defensie, en nu doe ik deze training bij hen. Eerst een dag theorie en droog trainen en daarna een weekend met als doel 5 sprongen. Enige enge gedachte vind ik dat je direct alleen springt, niemand aan je vast.
OLLA je motto
En nee, het is het niet waard, echt niet.Ik zou dat echt, echt, echt niet durven.
woensdag 1 april 2015 om 18:01
Die gele helmen ook... Herkenbaar hoor. Die periode heeft te lang geduurd. Nog leuke projecten op stapel op het werk?? En denk je nog aan verhuizen?
Ik zet de info wel in het bericht. Is volgens mij best dicht bij jou in de buurt.
Ohja, OLLA ik had je jurk gezien. WOW!!!!!!!! Wat moet ik aan als bruidsmeisje?
Ik zet de info wel in het bericht. Is volgens mij best dicht bij jou in de buurt.
Ohja, OLLA ik had je jurk gezien. WOW!!!!!!!! Wat moet ik aan als bruidsmeisje?