Napraattopic 27
zondag 29 maart 2015 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 31 maart 2015 om 20:04
quote:Nouschi schreef op 31 maart 2015 @ 19:53:
[...]
Ik weet het eigenlijk niet. Een vriend van mij zegt dat altijd dus het is in onze vriendenkring helemaal ingeburgerd. De nadruk helemaal op 'ééénkele'.
Ik heb buren die altijd bij alles zeggen: "Máák je niet druuuuuuuk"
Zó irritant. Dat maak ik zelf wel uit, of ik me ergens druk over maak
[...]
Ik weet het eigenlijk niet. Een vriend van mij zegt dat altijd dus het is in onze vriendenkring helemaal ingeburgerd. De nadruk helemaal op 'ééénkele'.
Ik heb buren die altijd bij alles zeggen: "Máák je niet druuuuuuuk"
Zó irritant. Dat maak ik zelf wel uit, of ik me ergens druk over maak
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
dinsdag 31 maart 2015 om 21:45
dinsdag 31 maart 2015 om 22:08
dinsdag 31 maart 2015 om 22:12
quote:Zanahoria schreef op 31 maart 2015 @ 22:10:
[...]
Volgens mij niet. Als je haar loept zie je alleen maar oude reacties van minimaal twee maanden geleden.Maar waarom zou je Elninjoo willen loepen?
[...]
Volgens mij niet. Als je haar loept zie je alleen maar oude reacties van minimaal twee maanden geleden.Maar waarom zou je Elninjoo willen loepen?
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 31 maart 2015 om 22:13
quote:Zanahoria schreef op 31 maart 2015 @ 22:10:
[...]
Volgens mij niet. Als je haar loept zie je alleen maar oude reacties van minimaal twee maanden geleden.Niet als EN, dat weet ik, maar mss met een andere nick. Alhoewel ik denk dat ze onmiddellijk herkent zou worden.
[...]
Volgens mij niet. Als je haar loept zie je alleen maar oude reacties van minimaal twee maanden geleden.Niet als EN, dat weet ik, maar mss met een andere nick. Alhoewel ik denk dat ze onmiddellijk herkent zou worden.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 31 maart 2015 om 22:17
quote:Solomio schreef op 31 maart 2015 @ 22:12:
[...]
Maar waarom zou je Elninjoo willen loepen?
Omdat ik me ineens op een stormachtige en regenachtige middag afvroeg waar elninjoo was gebleven?
Ik denk dat ze inderdaad ook niet onder een andere nickname forumt, heb nog niemand kunnen ontdekken die elninjoo zou kunnen zijn
[...]
Maar waarom zou je Elninjoo willen loepen?
Omdat ik me ineens op een stormachtige en regenachtige middag afvroeg waar elninjoo was gebleven?
Ik denk dat ze inderdaad ook niet onder een andere nickname forumt, heb nog niemand kunnen ontdekken die elninjoo zou kunnen zijn
dinsdag 31 maart 2015 om 22:18
dinsdag 31 maart 2015 om 22:48
quote:Zanahoria schreef op 31 maart 2015 @ 22:18:
Oh maai gaaaad, ik besef zojuist dat dit profiel is aangemaakt in de tijd dat wij afscheid hebben moeten nemen van elninjoo.
Misschien is dit wel een geniale actie van elninjoo om dit profiel niet verdacht te maken?
Ben ik elninjoo?
Wie weet...Nee. EN was leuker
Oh maai gaaaad, ik besef zojuist dat dit profiel is aangemaakt in de tijd dat wij afscheid hebben moeten nemen van elninjoo.
Misschien is dit wel een geniale actie van elninjoo om dit profiel niet verdacht te maken?
Ben ik elninjoo?
Wie weet...Nee. EN was leuker
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
woensdag 1 april 2015 om 00:24
Giga irritatie hier, jongste zoon besluit de Phone van moeder schoon te maken, in de wastafel vol water
Mama boos, en probeert het ding open te maken om te drogen te leggen op de kachel, ding gaat niet open, dus wat doet ze?
Legt het ding op de kachel, en sluit doodleuk de lader erop aan...
Volgens mij leer je dat in klas 1 voortgezet onderwijs, water en stroom vinden elkaar niet aardig.
Ik nijdig, en vraag haar of ze dat ook doet met haar haardroger als die in het bad dondert, joh we steken lekker de stekker er in.
pffffffffffffffffff
En nu is ze boos.
Mama boos, en probeert het ding open te maken om te drogen te leggen op de kachel, ding gaat niet open, dus wat doet ze?
Legt het ding op de kachel, en sluit doodleuk de lader erop aan...
Volgens mij leer je dat in klas 1 voortgezet onderwijs, water en stroom vinden elkaar niet aardig.
Ik nijdig, en vraag haar of ze dat ook doet met haar haardroger als die in het bad dondert, joh we steken lekker de stekker er in.
pffffffffffffffffff
En nu is ze boos.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
woensdag 1 april 2015 om 06:52
quote:paulaner schreef op 31 maart 2015 @ 21:45:
Hoera, we hebben weer eens een topic wat weer heerlijk verzand in een anti roken versus pro roken.
Pffffffffffffff, al de zoveelste, en nog steeds vliegen ze elkaar allemaal in de haren.
voor diegenen die het de moeite vinden, klik hier.
Rokers en niet rokers zullen erlkaar nooit vinden, Maar hé, we blijven het proberen, hè?
Goedemorgen. Hoe is het hier dan?
Hoera, we hebben weer eens een topic wat weer heerlijk verzand in een anti roken versus pro roken.
Pffffffffffffff, al de zoveelste, en nog steeds vliegen ze elkaar allemaal in de haren.
voor diegenen die het de moeite vinden, klik hier.
Rokers en niet rokers zullen erlkaar nooit vinden, Maar hé, we blijven het proberen, hè?
Goedemorgen. Hoe is het hier dan?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.