ander kapsel
vrijdag 3 april 2015 om 09:15
Dag iedereen,
Je kent het verhaal wel: haren heel kort gehad, zo lang gespaard voor lang haar, eindelijk lang en tadaaa: BEU!
Zou graag iets anders willen, niet meer zo heel kort als eerst (hoewel het kriebelt) maar eerst eens naar halflang. Een kapsel waar ik men nieuwe krultang nog bij kan gebruiken, maar absoluut geen saai kapsel.
Ik heb vrij dun, blond haar en absoluut geen verstand en handigheid in het maken van kapsels. Iets wat makkelijk te onderhouden is dus.
Iemand ideeën, voorbeeldjes? Ga dalijk gewoon een kapsalon binnenstappen zonder afspraak. (lekker druk voor Pasen maar toch heel de dag vrij!)
Dankjwel
Kluns
Je kent het verhaal wel: haren heel kort gehad, zo lang gespaard voor lang haar, eindelijk lang en tadaaa: BEU!
Zou graag iets anders willen, niet meer zo heel kort als eerst (hoewel het kriebelt) maar eerst eens naar halflang. Een kapsel waar ik men nieuwe krultang nog bij kan gebruiken, maar absoluut geen saai kapsel.
Ik heb vrij dun, blond haar en absoluut geen verstand en handigheid in het maken van kapsels. Iets wat makkelijk te onderhouden is dus.
Iemand ideeën, voorbeeldjes? Ga dalijk gewoon een kapsalon binnenstappen zonder afspraak. (lekker druk voor Pasen maar toch heel de dag vrij!)
Dankjwel
Kluns
vrijdag 3 april 2015 om 09:19
Zoek op plaatjes die je mooi vind, zodat je een beetje een idee hebt wat je aanstaat. Mijn ervaring kent teleurstelling wanneer ik een kapper de vrije hand geef... of het moet al een hele goede kapper zijn (1 keer meegemaakt). Een andere keer kwam ik terug met te korte lagen en een ongelofelijke mat achter. Dus vooraf goed nadenken wat je wil!
vrijdag 3 april 2015 om 09:40
Ik zou een strakke bob/lob laten knippen. Kan je wavy of curly maken met krultang, gewoon steil laten maar beetje messy met product, of strak en deftig.
https://www.pinterest.com/search/pins/?q=bob
https://www.pinterest.com/search/pins/?q=bob
vrijdag 3 april 2015 om 09:49
https://s-media-cache-ak0 ... e245328c7577db8bd03b0.jpg
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 3 april 2015 om 10:18
Heel herkenbaar, had het ook. Ik heb vorige week mijn haar tot een centimeter onder mijn kaak af laten knippen. Is nu lekker piekerig geknipt onderin en met lange lagen. Ik heb ook dun haar en doordeweeks hoef ik er niet veel aan te doen, als het gewoon hangt, staat het ook leuk. Kan het net niet in een volledig staartje, dus loop nu het vet is met een half staartje.
Me is happy en krijg veel complimenten.
Succes
Me is happy en krijg veel complimenten.
Succes
vrijdag 3 april 2015 om 23:58
Het is geknipt tot een stukje boven men schouders. Beetje afgerond, niet te veel opgeknipt.
Het valt heel vlot, ik kan nog werken met men krultang, laten luchtdrogen, uitföhnen ... En handig voor mijn werk: het kan in een staartje!
Het is toch een simpel kapsel geworden maar lekker fris voor het nieuwe seizoen.
Ik ben tevreden, & tegen de winter zal het wel weer lekker gegroeid zijn
Dankje voor de tips!
Het valt heel vlot, ik kan nog werken met men krultang, laten luchtdrogen, uitföhnen ... En handig voor mijn werk: het kan in een staartje!
Het is toch een simpel kapsel geworden maar lekker fris voor het nieuwe seizoen.
Ik ben tevreden, & tegen de winter zal het wel weer lekker gegroeid zijn
Dankje voor de tips!