bijna 2 week over tijd...

04-04-2015 19:56 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben 1,5 week over tijd, heb vorige week zondag getest en dit was negatief..

Was toevallig bij huisarts, en dit aangegeven.

Hij deed er best "laconiek" over en dat ik als ik over paar weken nog twijfelde nog maar eens langs moest komen...

Het gekke is, ik ben inmiddels al een jaar van de pil, regelmatig ongesteld, soms + of -1 dag.

Sinds vorige maand wilden vriendlief en ik er echt voor gaan, poging om in verwachting te raken.

Vind het zo apart dat mijn menstruatie opeens uitblijft...?!
Ik heb dat vaker gehad dat door stress ik 2 weken overtijd was, dacht toen echt ook dat ik zwanger was. Denk dat de kans erg klein is na een negatieve test.
I'm Doing Me
Aan je naam zou het niet moeten liggen
Zou nogmaals een test doen.. Wie weet heb je nog niet genoeg HcG aangemaakt en was je test daarom negatief?
Mwah, psyche, stress, verwachtingen... kunnen een hoop doen met je cyclus. Gewoon nog een keer testen en als het negatief blijft er maar even vanuit gaan dat je niet zwanger bent. Al die verhalen van 'ik had een negatieve test maar maak geen hcg aan terwijl ik wel zwanger ben' oid zijn uiterst zeldzaam.
Ja, goh, apart?
Bedankt voor je reactie, weet niet zo goed wat ik wil horen haha!

Ik schat de kans ook klein, maar de huisarts gaf aan dat het een vroege zwangerschap zou kunnen zijn..

Echter, stress, daar herken ik me niet zo in, voel me niks anders dan anders..

Wel al een week buikpijn..

Liefst meteen in 1x raak, maar tis niet zo dat ik er zo mee bezig ben dat het moet... als het een jaar duurt, so be it..

Tis gewoon apart, zo toevallig opeens...
Kijk es op de site van aanbieders van zwangerschapstesten. Daar staat dat je direct na het uitblijven van je menstruatie al kunt testen. Die negatieve test zou dus representatief zijn.
Kan een late innesteling zijn maar bijvoorbeeld ook een vroege miskraam.

Test morgenochtend nog eens met ochtendurine. Als je niet positief test, bel je dinsdag gewoon opnieuw met de huisarts. Je kan ook vrijblijvend met een verloskundigenpraktijk bellen met je vraag.
Ik dacht ook zwanger te zijn terwijl ik negatief testte maar toch ben ik op dag 44 van mijn cyclus gewoon ongesteld geworden.
plan is maandag opnieuw te testen, dan paar dagen afwachten of ik niet echt nog ongesteld word, en dan weer huisarts bellen.

Echter, ik heb een huisarts die bij voorbaat vraagt of je zelf een idee hebt.. Dus daarom probeer ik te "achterhalen" wat het zou kunnen zijn...

Nou, ik weet dus dat ik normaal wanneer ik menstrueer enkele uren buikpijn heb. Dit heb ik nu dus sinds bijna 2 weken elke avond/nacht, twee nachten echt nu en dan misselijk. Sinds gisteren beetje zeurende hoofdpijn.

Raar iets, opeens...

Bedankt voor de tips!
je wil gewoon supergraag zwanger zijn spat van je berichten af. Daarom ben je nog niet ongesteld, sterkte!
Kan zijn dat het eitje niet goed is ingenesteld. Bel anders dinsdag even met een verloskundigenpraktijk als je maandag weer een negatieve test hebt. Die beantwoorden deze vragen dagelijks.
En dit zijn geen onzintopics zeker?

Miepen over zwanger worden, niet weten of je zwanger bent, niet weten hoe je zwanger wordt...
F.U.
quote:viva-adam schreef op 04 april 2015 @ 20:30:

En dit zijn geen onzintopics zeker?

Miepen over zwanger worden, niet weten of je zwanger bent, niet weten hoe je zwanger wordt...Eens!
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven