bijna 2 week over tijd...
zaterdag 4 april 2015 om 19:56
ik ben 1,5 week over tijd, heb vorige week zondag getest en dit was negatief..
Was toevallig bij huisarts, en dit aangegeven.
Hij deed er best "laconiek" over en dat ik als ik over paar weken nog twijfelde nog maar eens langs moest komen...
Het gekke is, ik ben inmiddels al een jaar van de pil, regelmatig ongesteld, soms + of -1 dag.
Sinds vorige maand wilden vriendlief en ik er echt voor gaan, poging om in verwachting te raken.
Vind het zo apart dat mijn menstruatie opeens uitblijft...?!
Was toevallig bij huisarts, en dit aangegeven.
Hij deed er best "laconiek" over en dat ik als ik over paar weken nog twijfelde nog maar eens langs moest komen...
Het gekke is, ik ben inmiddels al een jaar van de pil, regelmatig ongesteld, soms + of -1 dag.
Sinds vorige maand wilden vriendlief en ik er echt voor gaan, poging om in verwachting te raken.
Vind het zo apart dat mijn menstruatie opeens uitblijft...?!
zaterdag 4 april 2015 om 19:59
Mwah, psyche, stress, verwachtingen... kunnen een hoop doen met je cyclus. Gewoon nog een keer testen en als het negatief blijft er maar even vanuit gaan dat je niet zwanger bent. Al die verhalen van 'ik had een negatieve test maar maak geen hcg aan terwijl ik wel zwanger ben' oid zijn uiterst zeldzaam.
zaterdag 4 april 2015 om 20:02
Bedankt voor je reactie, weet niet zo goed wat ik wil horen haha!
Ik schat de kans ook klein, maar de huisarts gaf aan dat het een vroege zwangerschap zou kunnen zijn..
Echter, stress, daar herken ik me niet zo in, voel me niks anders dan anders..
Wel al een week buikpijn..
Liefst meteen in 1x raak, maar tis niet zo dat ik er zo mee bezig ben dat het moet... als het een jaar duurt, so be it..
Tis gewoon apart, zo toevallig opeens...
Ik schat de kans ook klein, maar de huisarts gaf aan dat het een vroege zwangerschap zou kunnen zijn..
Echter, stress, daar herken ik me niet zo in, voel me niks anders dan anders..
Wel al een week buikpijn..
Liefst meteen in 1x raak, maar tis niet zo dat ik er zo mee bezig ben dat het moet... als het een jaar duurt, so be it..
Tis gewoon apart, zo toevallig opeens...
zaterdag 4 april 2015 om 20:16
plan is maandag opnieuw te testen, dan paar dagen afwachten of ik niet echt nog ongesteld word, en dan weer huisarts bellen.
Echter, ik heb een huisarts die bij voorbaat vraagt of je zelf een idee hebt.. Dus daarom probeer ik te "achterhalen" wat het zou kunnen zijn...
Nou, ik weet dus dat ik normaal wanneer ik menstrueer enkele uren buikpijn heb. Dit heb ik nu dus sinds bijna 2 weken elke avond/nacht, twee nachten echt nu en dan misselijk. Sinds gisteren beetje zeurende hoofdpijn.
Raar iets, opeens...
Bedankt voor de tips!
Echter, ik heb een huisarts die bij voorbaat vraagt of je zelf een idee hebt.. Dus daarom probeer ik te "achterhalen" wat het zou kunnen zijn...
Nou, ik weet dus dat ik normaal wanneer ik menstrueer enkele uren buikpijn heb. Dit heb ik nu dus sinds bijna 2 weken elke avond/nacht, twee nachten echt nu en dan misselijk. Sinds gisteren beetje zeurende hoofdpijn.
Raar iets, opeens...
Bedankt voor de tips!