Wasmachine verhoger

05-04-2015 09:44 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, wie denkt mee?

Ik wil graag de wasmachine en droger naast elkaar op een verhoger en dan een plank erover.

[img]http://[/img]

Deze had ik er 2 gekocht, maar helaas de wasmachine is te groot om erop te passen

Nu zag ik oplossingen met gipsblokken etc, maar het komt op een houten laminaat vloer.

Wie heeft de oplossing?
http://www.eigenhuisentui ... ineverhoger/#.VSDoArkcTIU

Dit had ik gezien en dus in mijn hoofd om te doen, maar dat werkte dus niet.
Je zou even op pinterest moeten kijken, genoeg inspiratie!
Maar dan staat je wasmachine dus niet in zo'n lekbak. Dus als er eens iets lekt, loopt dat door je hele ruimte. Ik heb zo'n bak eronder, zodat daar het water in komt bij lekken en dan dus de waterstop ook erop gaat. Zonder bak komt het water nooit hoog genoeg om de waterstop af te laten gaan. Tenzij de hele ruimte vol staat dus En wat ga je in die lade doen dan? Ik snap de toevoeging van die lade niet echt. Wasmiddel past er niet in, tenzij je het neerlegt. Maar dat gaat lekken ooit
Onderaan staan foto's.

http://www.klusidee.nl/Forum/about12301.html
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Mijn vriend heeft een houten constructie gebouwd, waar zowel de wasmachine en droger op staan. Maar wel op iets van 75 cm van de grond, zodat beide machines nog goed toegankelijk zijn, zonder te hoeven bukken.

Kan nog prima bij het wasmiddelenbakje én er is ruimte onder wasmachine die bruikbaar is.

Geen direct toegankelijke ruimte erboven. Maar dat wordt nu gebruikt als soort van opslag. Reiswieg staat er op, Maxicosi, heleboel wasmiddel en meer van dat grote spul.

Optimaal gebruik van de ruimte!:)
Er staan veel leuke ideeën op Pinterest, maar dan denk ik weer hoe maak je dat? If kun je dat ergens laten maken? Het moet natuurlijk wel stevig genoeg zijn.
En als je nu gewoon die dingen uit je OP gebruikt met een plank erover? Dan past de wasmachine toch wel?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Nee Claudefoille het idee van die dingen is dat de wasmachine erin staat n er zit een rand p ivm trillen.

Lekbak daar zou ik dat ding in eerste instantie inzetten.

gipsblokken is nu weer zo omslachtig nu er al laminaat enzo ligt?
Mijn man heeft van twee Ikea keukenkastjes een stukje afgezaagd (die met drie lades, één lade eraf gehaald) en er een aanrechtblad op bevestigd. Handig, in de lades ligt het wasmiddel. De kastjes zijn stevig genoeg.
quote:mirri29 schreef op 05 april 2015 @ 12:47:

Nee Claudefoille het idee van die dingen is dat de wasmachine erin staat n er zit een rand p ivm trillen.

Lekbak daar zou ik dat ding in eerste instantie inzetten.

gipsblokken is nu weer zo omslachtig nu er al laminaat enzo ligt?

Mijn man heeft houten blokjes in die rand gelegd.

Maar ik kan je inmiddels uit ervaring vertellen dat je die dingen beter terug kunt brengen naar de winkel. Mijn wasmachine rammelt met verhoging en al door de ruimte. Het idee van een plank erop is het beste als je ze niet wilt wegdoen. Vul de rand op met blokjes, grote plank erop en zo´n antislipmatje voor vloerkleden. Nog beter; gewoon op de grond laten staan.
Ja maar ik krijg mijn wasmand er net niet lekker onder Door een grote wasmachine deur beide nieuwe machines.

Kan ook nooit het filter schoonmaken want er past geen bakje onder.

ik ga even bij ikea kijken goeie tip
Celpa heeft dat kastje een naam zoals Billy boekenkast
quote:mirri29 schreef op 05 april 2015 @ 19:12:

Ja maar ik krijg mijn wasmand er net niet lekker onder Door een grote wasmachine deur beide nieuwe machines.

Kan ook nooit het filter schoonmaken want er past geen bakje onder.

ik ga even bij ikea kijken goeie tip Oh, ik gebruik een hapjespan
“Don’t look back – you’re not going that way.”
@ Mirri29; Het zijn gewoon twee keukenkastjes, die kun je per onderdeel bestellen. Wij hebben die met drie lades waarvan de onderste dieper is. De bovenste lade hebben wij dan ook niet gekocht, heel handig dat dit kan. Van een Ikeamedewerker vernamen wij destijds dat een stelpoot minimaal 25 kg kan houden en er zitten er vier onder elk kastje. Ruim voldoende dus voor een wasmachine.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven