Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
@T&g

die word lastig want de eerste naam mogen wij niet weten denk ik.

Het moet dus de eerste 2 begin letter van jouw naam zijn??
Nou, op de namentopics staat het ook al hoor. Roan is onze eerste jongensnaam. Dus daar moet dan nog een tweede naam bij afgeleid van mijn naam...Maar dus geen Mart, Marthijs...want dat vind ik niet echt passen. Bovendien komen die hier al zoveel voor in kennisenkring.
@t&g

Tomas

Ties ( die staat ook op mijn verlanglijst)

thade

thijn

tiamo ( ?)

tigo

tjaard

tjeerd

tobias

tristan

Twan
Dan hebben we de zelfde smaak

Want die staat bij mij ook op nummer 1
Dus niet met jou naam. Ik dat ik eigenlijk.

Ik ga weer even kijken

Op de nametopic kom ik nooit
@Merel..het hoeft niet perse met een T te beginnen hoor!! Vind het leuk dat er zoveel mogelijk letters van mijn naam in zitten, maar dat het toch niet echt op mijn naam lijkt. Zoals MARThijs dus bijvoorbeeld.
dan heb ik het denk verkeerd begrepen. Dus het moet bij roan passen??

En jou letter moet er in voor komen
Het moet bij Roan passen, en afgeleid zijn (tenminste een klein beetje..niet voor de buitenwereld, maar meer voor onszelf) van mijn naam.
@Merel: Wat grappig, jullie hadden dus eerst allemaal namen met de M. Merel, Mees, Maud. Ik vind dat allemaal heel erg leuke namen. Maar voor het volgende kindje gaan jullie dus voor de letter R. Ik ben benieuwd. En over dat oergevoel, ik heb dus ook al mijn hele leven het gevoel dat ik drie kinderen wil. En waar dat vandaan komt, geen idee. Misschien komt het omdat ik zelf de derde ben, hihi.

@T&G:Fijn dat de meiden zo'n leuke dag hebben gehad en dat zelfs de jongste overal in kon. Kan me wel voorstellen dat het super vermoeiend was hoor. Nou maar even lekker uitrusten!

En lachen he, die droom van mij. Vond je man het ook grappig?

En wie weet, zoals Merel al zei zien we elkaar ooit nog eens in het echt. Hopenlijk dan allemaal met dikke buiken en/of kleine kindjes! Want ja, ik ben ook heel blij met jullie. Ik vind het onwijs gezellig hier op het forum en het feit dat je zoiets bijzonders als een kindje krijgen met een groepje meiden kan delen vind ik super!

@Kruimel: Oei, wat vervelend nou toch dat jij nou net al die leuke plekken en kroegjes moest zoeken in Belgie, haha. Hoe lang heb je nou nog vakantie trouwens?

@Lisa: Wat lekker dat Lisaman bijna altijd kookt. Mijn lief heeft vanavond echt superlekker en geweldig gekookt, maar van doordeweekse aardappelen-groente-vlees koken houdt hij helaas niet zo, dus dat doe ik dan meestal maar. Vandaag geen hakken aan helaas. Maar goed, de avond is nog jong he.

@all. Ik heb dus heeeerlijk gegeten, mijn ouders waren ook erg impressed. Was ook heel erg gezellig met zijn vieren!

Nog vier daagjes en dan begint hier in huize Flo de vakantie! Vrijdag hebben we allebei vrij, zaterdag de bruiloft van onze vrienden en dan zondag al lekker weg. Heerlijk!!! Ben er echt wel aan toe.
@flo..manlief moest ook errug lachen. Hij vond dat ik al behoorlijk berucht was hier Vind het niet gek dat je ouders impressed waren. Wat een maaltijd zeg!!

@Merel...maak je niet druk hoor. Eerst de echo maar eens afwachten. En dan de 20 weken echo, want we willen graag weten wat het wordt. Dus laat je brein niet teveel toeren draaien!!

Enne...wel allemaal snel die naam weer vergeten hé!! Anders is het over een half jaar geen verrassing meer!!! Nou ja, ik heb toch geen geheimen voor jullie

Ik ga slapen. Morgen werken tot 13 uur. Weltruste allemaal!!
t&g

aryan

arno

arnout

marlijn

marvin

aksel

mathew

maurice

melvin
Hier heb ik weer een paar.

Maar of dit helemaal klikt??
...
Flo

we zijn gelukkig niet de ennige

Maar heerlijk hoor een vakantie.

Ik hoop (ik denk het niet). Dat wij ook weer een op vakantie kunnen gaan. We zijn nu 4 jaar niet meer op zomer vakantie geweest. Er kwam altijd wel iets tussen wat veel geld kost. We hebben nu alweer plannen als eenmaal de 2de er is. Te gaan uit kijken naar een ander huis.
HALELUJAH!!!! Ik ben ongesteld!

Echt bizar, vanochtend nog niks en wilde net even de gang op lopen om de ha te bellen en ging nog even naar het toilet en toen was ik ineens ongesteld.

@Lisa, zelfgemaakte soep ja, maak ik bijna altijd helemaal zelluf!

@allemaal, verder even geen tijd om te reageren (ben ook al een beetje vergeten wat ik allemaal heb gelezen....sorry), moet maar eens aan het werk

Tot vanavond!!!!
Yeeeaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh, wat ben ik blij dat ik de eerste ben die dit nieuws weet Nee grapje maar ben echt blij voor je. Kan je eindelijk op naar de volgende ronde.

Eén na laatste dagje werken!!!
Joehoe! Eén na laatste dagje....Dat is fijn! Het aftellen is begonnen voor jou!
Zekers! Vandaag ook weer 7 weken geleden dat we chromosoomonderzoeken hebben laten doen.

Ga je deze keer nog iets van ovulatietesten gebruiken? Die je van mijn hebt zijn zeker op?
Haha, die van jou zijn zeker op ja... Weet ik nog niet, even met Moman overleggen vanavond.

7 weken geleden al chromosoomonderzoeken gedaan....das al lang geleden! Shoot me, maar ben even kwijt wanneer jullie er weer voor willen gaan?!
Meteen na de kijkoperatie. Dus beetje onduidelijk wanneer dat precies is. Kan over 2 weken zijn maar ook over 4 weken.
Balen dat het onduidelijk is, maar fijn dat het einde in zicht is!
Ja vind het niet zo heel erg. We praten inmiddels over weken en niet meer over maanden he!

Spannend overleggen of jullie met ovulatietesten gaan werken. Over het algemeen hebben mannen het er niet zo op he? Wij gaan als we weer mogen ook meteen met testen werken hoor. Maar dat is omdat ik die pijnen heb en ik mag geen pijnstillers gebuiken als we er voor gaan dus dan willen we maar dat het zsm raak is.
Zit je nu eigenlijk op je werk of?
jep, zit op werk. dus ik ga nu ook braaf wat doen. snap trouwens heel goed dat jullie met testen in de weer gaan!

tot vanavond!
Mo

Is ongi geworden, joepie!!!!!

Aruba

Vervelend die onzekerheid. Bij mij in het ziekenhuis was snel plek. Daar was ik helemaal verbaast over.

Ik kan me herinneren dat heel artikel in de krant erover stond. Dat dit ziekenhuis bijna geen wachttijd heeft.

Ik zal voor je duimen misschien help het. Echt balen.!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven