Crochet Along - 2015

02-01-2015 16:41 271 berichten
Wie doet dit jaar ook (weer) mee?

Voor links naar dit haakproject:

Terrays blog

Jolanda's blog
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 04 april 2015 @ 18:36:

Bijna! Ik ben met de laatste toer bezig, gisteren week 13 overnieuw gedaan, zat een foutje in en daar kan ik slecht tegen Goed bezig. Heb het huiswerk van deze week ook af.
Jij gaat steeds sneller haken, of niet Steph?

Ik ben ook klaar. Ik zat nog even te hannessen met het 2e randje. Ik kwam uit op 47 boogjes en dan kon toch niet de bedoeling zijn. Maar ja, daar kom je pas achter aan het eind van de zijde... Dus uiteindelijk 1 zijde uitgehaald en opnieuw moeten doen.

Ik las op de blog van Tertia dat de randen van deze week en volgende week samen 1 patroon vormen. Ik ben benieuwd!

Hoe groot is die van jullie? Die van mij is nu 95x95cm. Ik vind hem met de week mooier worden.
71x71, ik haak met acryl, naald 3,5
Ik haak ook met acryl, maar dan met naald 4. En ik haak erg los. Het is al echt een dekentje als ik er mee bezig ben. Leuk!
Aztec, ik haak niet sneller maar maak er meer tijd voor. Ook hier word met acryl gehaakt. De deken is nu 78cm, gehaakt op naald3,5.
Ik ga morgen mijn randjes haken, dan heb ik tijd. Leuk, die V-tjes die een patroontje vormen. Hoe is het bij jullie?
quote:Aztec schreef op 11 april 2015 @ 20:48:

Ik ga morgen mijn randjes haken, dan heb ik tijd. Leuk, die V-tjes die een patroontje vormen. Hoe is het bij jullie?Hier is deze week wel gehaakt maar niet aan de deken. Ga er morgen eens voor zitten, geen idee hoe ik de v-tjes moet haken. Goed lezen iig.
Gisteren en vandaag gewerkt. Ik zag dat het rustige randjes zijn deze week. Ik ga er vanavond of morgen mee aan de slag. Ik heb hde deken wel even opgemeten. Ik zit op 105x105.

Ik vind de groep een erg groot geneuzelhalte hebben. Ik vind het leuk om daar wat te lezen en plaatjes te kijken, maar ik meng me niet in gesprekken of vragen. Ik vind het vooral geneuzel.
quote:Aztec schreef op 18 april 2015 @ 17:42:

Gisteren en vandaag gewerkt. Ik zag dat het rustige randjes zijn deze week. Ik ga er vanavond of morgen mee aan de slag. Ik heb hde deken wel even opgemeten. Ik zit op 105x105.

Ik vind de groep een erg groot geneuzelhalte hebben. Ik vind het leuk om daar wat te lezen en plaatjes te kijken, maar ik meng me niet in gesprekken of vragen. Ik vind het vooral geneuzel.Lekker grote deken wordt het. Kijk er vnl ook alleen maar plaatjes, laatst wel gevraagd of ik het goed deed. Werd gezegd dat ik 50 omgekeerde V-tjes moest maken. Ga rustig verder.
Ik kon niet wachten, dus ik ben vanavond al gaan haken. De randjes zijn weer af. Volgende week komen er volgens mij bolletjes. Dat heb ik nog nooit gedaan, dus ik ben benieuwd!
quote:Aztec schreef op 18 april 2015 @ 22:08:

Ik kon niet wachten, dus ik ben vanavond al gaan haken. De randjes zijn weer af. Volgende week komen er volgens mij bolletjes. Dat heb ik nog nooit gedaan, dus ik ben benieuwd!

Geeft toch niet als je niet kunt wachten.

Ik lig express achter omdat ik de randen van de aankomende week eerst wil zien. Van daaruit de kleur(en) kiezen.
Hoe is het? Ik loop inmiddels 2 weken achter. Nog 2 dagen werken en dan heb ik anderhalve week vakantie, dus dan ga ik lekker haken. Zijn de bolletjes bij jullie gelukt? Ik heb nog nooit bolletje gehaakt, dus ik denk dat ik ze maar gewoon in 1 kleur doe.
Ik ben sinds een kwartier helemaal bij

De bolletjes heb ik met 4 dubbele stokjes gedaan, dan krijg je echt wel een mooie. Die heb ik wel in drie kleuren gedaan en dat betekende aan het eind 120 draadjes afhechten. Maar het resultaat is wel heel erg mooi.
quote:SilverShadow schreef op 02 mei 2015 @ 22:03:

Ik ben sinds een kwartier helemaal bij

De bolletjes heb ik met 4 dubbele stokjes gedaan, dan krijg je echt wel een mooie. Die heb ik wel in drie kleuren gedaan en dat betekende aan het eind 120 draadjes afhechten. Maar het resultaat is wel heel erg mooi.

Hoe doe je dat met die bolletjes? 4 dubbele stokjes haken (dat kan ik maar nu nog de bolletjes).

Ik ben dus aan week 17 aangekomen.

Trouwens heeft Jolanda's deken een steek die je naar de voorste steek inhaakt?

Silvershadow, knap dat je helemaal bij bent.
Vier dubbele stokjes in dezelfde steek en dan weer met je achtergrond kleur door alle lussen halen. Draden goed aantrekken. Er zijn op YouTube wel filmpjes van te vinden. Geloof dat er in het patroon ook een link stond naar een filmpje. Succes!

Ik had mijn geschiedenis en cookies verwijderd en ik wist niet meer wat mijn wachtwoord was. Nu wel weer

Hoe gaat het met jullie dekens? ZIjn jullie nog bij? Ik heb vandaag week 28 afgemaakt, dus ik ben helemaal bij. De laatste weken werd het wel meer een opgave voor mij omdat de zijden zo lang worden. Maar nog een paar weken en dan is hij al af!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa welkom terug! Ik ben ook bij, moet de tweede toer nog van deze week en dan ben ik ook weer bij. Hij wordt zo mooi (was ie al).
Die van mij wordt ook zo mooi. Ik heb wel een dipje gehad dat ik twijfelde of ik wel door zou gaan, maar ik ben nu helemaal blij. Die van mij is ook al flink: 1.65x1.65m.
Hoe is het bij jullie?

Mijn deken is af!!! Hij is 2x2m geworden en ik vind hem prachtig! Ik ben blij dat ik aan dit project heb meegedaan. Ik ben ook blij dat ik van de groep af ben. Wat een stelletje zeikmutsen zeg! Inclusief beheerders.
Ben bezig met de bolletjes. Nog iets minder dan 2 zijdes. Ben er bijna!

Fijn dat die van jou af is, goed gedaan
Er komt weer een nieuwe! Ik weet nog niet of ik mee ga doen. Jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven