Napraattopic 27
zondag 29 maart 2015 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 6 april 2015 om 10:31
quote:Nouschi schreef op 06 april 2015 @ 10:23:
Ik ben er ook niet van gediend dat ze heel veel topics naar zich toetrekt door maar raak te plakken en totaal onzinnige dingen post. Heeft ze ook schijt aan.
O dat van dat plaatjes plakken dat is me nog niet opgevallen wel dat ze de laatste maanden soms zeer vreemde postings op topics doet.
Postings die totaal niets met het onderwerp van het betreffende topic te maken hebben..
Maar goed daar is ze niet alleen in dat doen Elle en Gladoortje ook regelmatig..
Ik ben er ook niet van gediend dat ze heel veel topics naar zich toetrekt door maar raak te plakken en totaal onzinnige dingen post. Heeft ze ook schijt aan.
O dat van dat plaatjes plakken dat is me nog niet opgevallen wel dat ze de laatste maanden soms zeer vreemde postings op topics doet.
Postings die totaal niets met het onderwerp van het betreffende topic te maken hebben..
Maar goed daar is ze niet alleen in dat doen Elle en Gladoortje ook regelmatig..
maandag 6 april 2015 om 10:31
quote:diamond-gloss schreef op 06 april 2015 @ 10:28:
[...]
Of napraat is het natuurlijk allang niet meer maar goed..
Wat een bullsh*t. Lees even terug. Er wordt hier amper nog 'gebabbeld'.
In ieder geval niet meer zo veel als voorheen.
[...]
Of napraat is het natuurlijk allang niet meer maar goed..
Wat een bullsh*t. Lees even terug. Er wordt hier amper nog 'gebabbeld'.
In ieder geval niet meer zo veel als voorheen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 6 april 2015 om 10:34
quote:diamond-gloss schreef op 06 april 2015 @ 10:31:
[...]
Dat is nog niet eens iets van de laatste maanden.
En ja, ik kan me voorstellen dat ze daardoor vreemd overkomt op mensen. En dat mensen daar dan een opmerking over maken.
Maar dat mag blijkbaar niet, want dat vindt Pumps vervelend.
Ik vind ook wel eens iets vervelend. En dan krijg ik als reactie: "Jammer joh, je neemt het forum ook veel te serieus, neem anders even een pauze".
[...]
Dat is nog niet eens iets van de laatste maanden.
En ja, ik kan me voorstellen dat ze daardoor vreemd overkomt op mensen. En dat mensen daar dan een opmerking over maken.
Maar dat mag blijkbaar niet, want dat vindt Pumps vervelend.
Ik vind ook wel eens iets vervelend. En dan krijg ik als reactie: "Jammer joh, je neemt het forum ook veel te serieus, neem anders even een pauze".
maandag 6 april 2015 om 10:36
quote:Nouschi schreef op 06 april 2015 @ 10:23:
Two rights.....
Heb je haar dat weleens gezegd? Nee? Dan zou ik dat eerst doen. Ja? Dan zou ik het opnemen met de mods. iemand blijven achtervolgen met opmerkingen over vergeten pillen etc terwijl ze aangeeft het echt niet leuk te vinden is gewoon kinderachtig.
Two rights.....
Heb je haar dat weleens gezegd? Nee? Dan zou ik dat eerst doen. Ja? Dan zou ik het opnemen met de mods. iemand blijven achtervolgen met opmerkingen over vergeten pillen etc terwijl ze aangeeft het echt niet leuk te vinden is gewoon kinderachtig.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
maandag 6 april 2015 om 10:38
quote:hatsetats schreef op 06 april 2015 @ 10:36:
[...]
Two rights.....
Kom kom...er worden hier meer mensen achtervolgd he....alleen niet met opmerkingen over pillen.
Boter op je hoofd.
[...]
Two rights.....
Kom kom...er worden hier meer mensen achtervolgd he....alleen niet met opmerkingen over pillen.
Boter op je hoofd.
maandag 6 april 2015 om 10:38
maandag 6 april 2015 om 10:40
quote:Miss.Innuendo schreef op 06 april 2015 @ 10:38:
[...]
Boter op je hoofd.Vertel. En wees eens duidelijk ipv zo vaag. Kom maar eens met expliciete voorbeelden waarom ik boter op mijn hoofd heb.
[...]
Boter op je hoofd.Vertel. En wees eens duidelijk ipv zo vaag. Kom maar eens met expliciete voorbeelden waarom ik boter op mijn hoofd heb.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:diamond-gloss schreef op 06 april 2015 @ 10:35:
[...]
Ja daahaag fluim zeg gewoon wat je bedoeld dat scheelt weer 7 pagina's zuigen uitdagen en ander offtopicgeleuter..
Simpel. Dit is in den beginne best leuk begonnen als een echte 'napraat'.
Nu is het letterlijk 'naarpraat'.
Zelfs ik raak geirriteerd door het vreselijke gezuig hier en de onder de gordel postings.
[...]
Ja daahaag fluim zeg gewoon wat je bedoeld dat scheelt weer 7 pagina's zuigen uitdagen en ander offtopicgeleuter..
Simpel. Dit is in den beginne best leuk begonnen als een echte 'napraat'.
Nu is het letterlijk 'naarpraat'.
Zelfs ik raak geirriteerd door het vreselijke gezuig hier en de onder de gordel postings.
quote:fluim schreef op 06 april 2015 @ 10:32:
en 1 x raden waarom dat is
Omdat er na de Viva TD problemen eigenlijk iedereen het heeft opgegeven en vooral omdat er door bepaalde forummers overal zo zuur op gereageerd word?
Ik probeer elke keer weer om het over topics te laten gaan maar dat is niet leuk genoeg. Geen enkele reactie.
En jij wil liever nog een halve dag doorzagen over Pumps.
en 1 x raden waarom dat is
Omdat er na de Viva TD problemen eigenlijk iedereen het heeft opgegeven en vooral omdat er door bepaalde forummers overal zo zuur op gereageerd word?
Ik probeer elke keer weer om het over topics te laten gaan maar dat is niet leuk genoeg. Geen enkele reactie.
En jij wil liever nog een halve dag doorzagen over Pumps.
maandag 6 april 2015 om 10:41
quote:fluim schreef op 06 april 2015 @ 10:15:
zeg missI, heb jij niet meegekregen dat pump dat zelf helemaal niet leuk vindt. of wel, maar moeten we daar maar gewoon het scheit aan hebben?
Ik vind ook wel eens iets niet leuk.
Maar buiten dat wil ik best rekening houden met mijn medemens hoor, geen problemen.
Ik lees alleen nooit haar warrige epistels. Haar verzoek dus ook niet. Ik lees er overheen omdat ik er niks van snap en het me niet boeit. Gisteren schreef ze wat kortere reacties die ik wel las en nogal ..bijzonder vond.
zeg missI, heb jij niet meegekregen dat pump dat zelf helemaal niet leuk vindt. of wel, maar moeten we daar maar gewoon het scheit aan hebben?
Ik vind ook wel eens iets niet leuk.
Maar buiten dat wil ik best rekening houden met mijn medemens hoor, geen problemen.
Ik lees alleen nooit haar warrige epistels. Haar verzoek dus ook niet. Ik lees er overheen omdat ik er niks van snap en het me niet boeit. Gisteren schreef ze wat kortere reacties die ik wel las en nogal ..bijzonder vond.