Napraattopic 27

29-03-2015 22:17 3046 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Tjonge, wat een overgevoelig gedoe hier weer. Er wordt geen mogelijkheid onbenut gelaten hier.

Die opmerking over die pillen lees ik als grap, zoals je wel vaker een grapje maakt over dat iemand blijkbaar z'n pillen vergeten is.

En dat over die gele tas, dat was toen toch ook hilarisch, ik snap wel dat daar later nog grapjes over gemaakt worden.

Pumps is een aparte, die met haar reacties hier soms (onbedoeld) best grappig kan zijn. Daar is niets slechts of verkeerds aan.

En volgens mij is dat ook nooit door iemand beweerd.

Dus misschien moeten er een paar een chill pill nemen, dingen niet zo letterlijk nemen en vooral lekker alles niet te serieus nemen.

(En ja hoor, dat is ook vooral een GRAPJE over die chill pill)
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Goedemorgen zonnestraaltjes!
Mogguh maisjes!

Nieuwe dag nieuwe fratsen.
Feeksje! Goedemorgen mattie! Lekker geslapen?
quote:cochise schreef op 06 april 2015 @ 09:24:

Mogguh maisjes!

Nieuwe dag nieuwe fratsen.

Co

Nog lekker gereden dit weekend? Gisteren was het er prima weer voor.
quote:cochise schreef op 06 april 2015 @ 09:24:

Mogguh maisjes!

Nieuwe dag nieuwe fratsen.Fratsen? Ja ik ben voor!
quote:Wollstonecraft2 schreef op 06 april 2015 @ 09:26:

Feeksje! Goedemorgen mattie! Lekker geslapen?Wollie Stone, Ja heerlijk! En jij?
Ja prima! Heerlijk vandaag nog vrij, genieten.
Dinsdag ga ik weer met paardje spelen Wollie. Heb een fijne dag allemaal, ik moet slapen.
Pfff.
Slaap lekker Co.
Nog leuke paastopics om te lezen en na te praten?
zeg missI, heb jij niet meegekregen dat pump dat zelf helemaal niet leuk vindt. of wel, maar moeten we daar maar gewoon het scheit aan hebben?
quote:fluim schreef op 06 april 2015 @ 10:15:

zeg missI, heb jij niet meegekregen dat pump dat zelf helemaal niet leuk vindt. of wel, maar moeten we daar maar gewoon het scheit aan hebben?Nogmaals Fluim, je kunt er overgevoelig over doen, of het opvatten zoals het bedoeld was: als een grapje.
daar gaat het mij niet om, over dat ene grappie van gister maar al die andere keren dat dat hier over haar wordt geschreven of in het bewuste topic waar ze zelf schrijtft
en dat ZIJ er zelf ook niet van gediend is.
Je kunt er over door blijven zuigen hakken, maar ik heb nooit iets negatiefs gezegd over Pumps hoor, dus ik snap niet dat je mij deze vraag stelt
Ik ben er ook niet van gediend dat ze heel veel topics naar zich toetrekt door maar raak te plakken en totaal onzinnige dingen post. Heeft ze ook schijt aan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zeg missI, heb jij niet meegekregen dat pump dat zelf helemaal niet leuk vindt. of wel, maar moeten we daar maar gewoon het scheit aan hebben?

Tsja, dat is een moeilijke:in hoeverre geef je toe, als iemand aangeeft iets zelf niet leuk te vinden?

Ik schat in dat dan 75% van de reacties wel weggelaten kan worden.

Lastig.....
ik stel jou die vraag omdat jij er een uurtje terug wat over schreef.
quote:Nouschi schreef op 06 april 2015 @ 10:23:

Ik ben er ook niet van gediend dat ze heel veel topics naar zich toetrekt door maar raak te plakken en totaal onzinnige dingen post. Heeft ze ook schijt aan.Jij laat aan duidelijkheid niets te wensen over, vandaag.
quote:ThunderassMan schreef op 06 april 2015 @ 10:25:

[...]

Jij laat aan duidelijkheid niets te wensen over, vandaag. Ik dacht ik gooi het eens over een andere boeg
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zit jij zo vaak in topix waar zij ook zit dan? dan is voor jou de negerknop misschien wel een aanrader

Vertel eens waar heeft pumps geschreven dat ze dit niet leuk vind?

En wie 'achtervolgen' haar met de pillenopmerking?

Welke van 27 napraattopics staat dat?

Of napraat is het natuurlijk allang niet meer maar goed..
quote:fluim schreef op 06 april 2015 @ 10:24:

ik stel jou die vraag omdat jij er een uurtje terug wat over schreef.

Ja, omdat ik de overgevoelige reacties niet begrijp. Het grapje wordt naar mijn mening aangegrepen om er overgevoelig over te doen, terwijl iedereen kan bedenken dat het als grapje werd bedoeld. Vul iedere willekeurige naam in op de plek van Pumps als er vage posts worden gedaan.

En lullig voor pumps dat ze het zich zo aantrekt. Maar er wordt over iedereen wel eens iets gezegd dat niet leuk is.

Gaan we dan vanaf nu rekening houden met iedereen? Ik word hier ook heel anders neergezet/begrepen dan dat ik IRL ben namelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven