Bloeding

07-04-2015 09:34 9 berichten
Hallo iedereen.

Ik heb een vraagje en ik heb dit nog nooit gehad misschien weten jullie het?

Vanochtend werd ik wakker en had heel veel bloed verloren. Nog meer dan als ik ongesteld ben.

Ik slik de pil (door) en als ik 3 strips heb geslikt doe ik er een stopweek tussendoor. Maar mij strip is nog niet leeg. Pas over 1,5 week moet ik ongesteld worden. Wat is dit??

Ik heb niet gestest of ik zwanger was. Maar zou het een miskraam kunnen zijn?

Hopelijk weten jullie wat het is.

Groetjes

Xlieve
Alle reacties Link kopieren
Heb je onveilige seks gehad, zoja, hoe lang geleden? En slik je de pil trouw? Het klinkt voor mij als een stevige doorbraakbloeding. Waarom zou je aan zwangerschap denken? Ben je daar veel mee bezig?
Huisarts, kan van alles zijn ook een cyste.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hoezo zou het een miskraam zijn?

Je slikt de pil.

Het lijkt mij een doorbraakbloeding.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik slik de pil al 5 jaar en onveilige seks met mijn vriend. Geen condoom. Zaterdag seks gehad. Nee niet mee bezig maar mensen die ik ken hebben ook de pil geslikt en toch zwanger geworden. Daarom dacht ik dit.

Maar bedankt voor het meedenken!
Gek genoeg wordt "ik was slordig met de pil" vrijwel altijd vertaald naar "ik ben door de pil heen zwanger geworden"..

Kvind het zo zielig voor de pil, al dat geroddel terwijl ze haar werk best goed doet.
quote:Xlieve schreef op 07 april 2015 @ 09:51:

Ik slik de pil al 5 jaar en onveilige seks met mijn vriend. Geen condoom. Zaterdag seks gehad. Nee niet mee bezig maar mensen die ik ken hebben ook de pil geslikt en toch zwanger geworden. Daarom dacht ik dit.

Maar bedankt voor het meedenken!Meerdere?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 07 april 2015 @ 10:10:

[...]

Meerdere?Meerdere keren seks of meerdere mensen die zwanger door de pil heen zijn geworden? Allebei! 😜
quote:Xlieve schreef op 07 april 2015 @ 10:18:

[...]

Meerdere keren seks of meerdere mensen die zwanger door de pil heen zijn geworden? Allebei! 😜

Zie mijn vorige post. Als je meerdere mensen kent wie dit is overkomen, ben je sowieso minstens 1x voorgelogen .

Ik denk dat je gewoon een doorbraakbloeding hebt. Maar laat voor de zekerheid de huisarts even kijken. Misschien wil hij/zij een echo laten maken om even te kijken of er een vleesboom oid in de baarmoeder zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven