Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
He mogalie, wat ontzettend fijn!!!!

@justline, hoe was lowlands?

@all, ik baal een beetje. Ik heb toch verteld dat ik altijd zo ontzettend regelmatig ongesteld word. Nu moet ik 27 aug. ongesteld worden, maar ik heb nu al af en toe krampen alsof ik ongesteld moet worden. Zou ik dan toch al ongesteld worden of is dit innesteling of zoiets. Ik zou het zo raar vinden als mijn cyclus nu opeens anders is. Ik weet wel dat dit pas de eerste maand is, maar ik baal toch een beetje dat ik zo'n raar gevoel in mijnbuik heb. Nogal een vaag verhaal, maar ik heb het in ieder geval even van me af kunnen zetten.
Dat zou innesteling kunnen zijn Kruimel. Van week 3 tot week 4/5 geeft dat een beetje een gevoel alsof je ongesteld moet worden. Lichte steekjes. Dus wie weet!
kan ik dan ook al testen. hihi.
Nu? Nee dat niet. Er zijn wel testsen die je 4 dagen voor je nod kunt doen maar die zijn vaak onbetrouwbaar. Sowieso zou ik je afraden die te doen want in de laatste week voor je nod. Week 3 dus gaan de meeste zwangerschappen mis en word je dus "gewoon" ongesteld zonder dat je wat wist dus. Dus om teleustellingen te voorkomen zou ik echt zeggen: test pas op de 27ste en niet eerder.
@kruimel...ik had ook in de week na mijn ei veel buikpijn. En een soort ''strak'' gevoel in mijn onderbuik!! Ik duim voor je!! Het wachten is het ergst!!

@Mo....gefeliciteerd met je menstruatie!!

@aruba..hoop dat je snel een beetje duidelijkheid krijgt!!
Je hebt helemaal gelijk, aruba. Ik zou alleen willen dat het al kon.

Stond net in de supermarkt en dacht serieus dat ik echt ongesteld was geworden. Is dus niet.

T&G, dat klinkt goed, nog een weekje wachten en dan weet ik of mijn klachten overeen komen met die van jou. hihi.

Net bij schoonzus geweest. Die ligt nog steeds met gebroken vliezen in ziekenhuis. Morgenochtend om 700u wordt ze ingeleid. Eindelijk.
Spannend Kruimel! Binnenkort dus een kleintje in de familie!

Enne, misschien jij zwanger. Helemaal super!! Ik duim voor je.

Kan iemand me even helpen wat ik nu aan moet houden om mijn NOD te berekenen? 34 of 50 dagen of het gemiddeld of toch 28? Ik weet het niet zo goed.

En JL, heb je het overleefd? En braaf van de sigaretjes afgebleven vandaag?
W
@ Mo: Heb jij vandaag gerookt? Ik alleen vanmorgen, ik had nog 1 sigaret in m'n pakje, dacht: Welja....de laatste...
...
Hé JL, welkom terug. Ja, we hebben asociaal veel geschreven in de afgelopen dagen.

Goed dat je zo weinig gerookt/gedronken hebt! Hulde! Ik heb vandaag niet meer gerookt, tot nu toe geen moeite mee. Jij?

Ik heb trouwens mijn sport op de groep gezet. Ik ben benieuwd naar wat jullie allemaal doen...
@ Mo: Hmmm...nou het gaat niet al te best. Net gegeten en dan moet ik echt even afleiding zoeken. Maar zoals Lisa al zegt, het is voor een goed doel Goed zeg dat je niet gerookt hebt!
En ook heel goed dat jij toch afleiding zoekt, ondanks dat het zo zwaar is.
Sporten????? ik moest laatst zelfs een korte broek kopen en sportschoenen. Ik kijk wel graag........
Haha, kruimel, waarvoor moest je die spullen hebben dan? Om te sporten misschien?

Nog betrokken bij de Tik-week?
...
Introductieweek van nieuwe studentjes! Is in ehv vast ook weer te aanschouwen op de markt ;)
...
Moman had een doosje Celebrations voor me meegenomen....smelt...

Ik ga gewoon afwachten (met teunisbloemolie), want ik ben wel benieuwd naar wat mjn natuurlijke cyclus is.

Heerlijk die bloemen zeg! Enne, thee moet je ook niet meer 's avonds drinken he! Blijf je inderdaad van naar de wc gaan!

Er komen alweer heel wat NOD's aan, Dames die ervan overtuigd zijn dat het raak is?
@mogalie, ja idd. Ik had het geweldige plan opgevat om te gaan hardlopen. Daarvoor had ik al die spulletjes nodig. Ik ben welgeteld 1x geweest. (schaam) Niet helemaal mijn ding.

De tikweek. Ik heb altijd bij een studentenvereniging gezeten. Toen was ik daar wel bij betrokken. Nu erger ik me vooral aan 18-jarigen die over het terras gillen: rose 18, the best!!! etc.

Ik word oud! En jij? Wel bij betrokken?

Fijn he Lisa, als je lekker ruikende bloemen in huis hebt. Kan ik ook echt van genieten!
@ Lisa: Ja haha, er is een topic stoppen met roken, maar heb al moeite om deze elke dag bij te houden dus laten we dat maar niet doen...soms zit ik wel even te kijken voor tips enzo, dat is erg handig.

Lelies zijn echt zo fijn! Alleen wanneer ze beginnen te verwelken gaan ze enorm stinken! 5x plassen? Is dat niet een verschijnsel?

@ Mo: Jeutje, jouw sport! Briljant zeg, zit met verbazing die filmpjes te kijken. Ik doe alleen aan hardlopen...maar ook niet echt consequent eigenlijk. Ik ga zo slapen, lig er helemaal af. Trust alvast voor jullie!
@ Roadster: Kan jij misschien mijn NOD op 26 augustus zetten? Dank!
Haha, herken het, word ook oud! Maar ik zag op je hyves dat je lid was geweest van die studentenvereniging, vandaar. Ik heb er niks mee te maken, alleen soms groepjes tikkers ontwijken ;)

Enne, moet hier ook nog maar zien of ik het hardlopen voldhoud, 6 minuten was echt de max gisteren. Nu flinke spierpijn, dus ben benieuwd wat morgen brengt...

Hebben jullie ook dat jullie zo moe zijn de hele tijd? Zal wel aan het weer liggen!
Ben even op de msn geweest.

Allereerst Mogalie, wat een sport!! Ik dacht het al toen ik op jouw hyves zat te kijken! Gaaf!

En t&g, hebben ze die tekst uiteindelijk niet gebruikt? Ik las hem en moest wel even mijn hand voor mijn mond houden van schrik.. oOOOoo, wat een ondeugende tekst hihi

Je vroeg net of NOD-mensjes denken dat het raak is. Ik weet het niet zo goed. Het rommelt zo vreemd in mijn buik. Het zou best eens kunnen of ik word te vroeg ongesteld. Mijn man is ervan overtuigd dat ik nu al zwanger ben. Het lijkt mij sterk.
@ Kruimel: Wanneer is je NOD? Ik voel ook niets bijzonders, maarja, wat kán je ook voelen zo snel? Ik heb geen flauw idee. Alleen dat m'n tepels ontploffen

Oja, ik ging slapen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven