Wij beginnen eind 2008
zondag 30 maart 2008 om 14:54
Hallo,
hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...
Hopelijk wordt dit een levendig topic!
NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!
Groetjes Roadster
hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...
Hopelijk wordt dit een levendig topic!
NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!
Groetjes Roadster
dinsdag 19 augustus 2008 om 07:16
quote:babymerel schreef op 18 augustus 2008 @ 21:45:
[...]
Nee, ik bedoel mijn foto's die ik moet laten maken in het ziekenhuis.
Ik kan namelijk 29 sept komen.
Ow, sorry, zat even een beetje egocentrisch te denken! Komt helemaal goed met die foto´s, meid!
@Lisa, 23 ooievaars, daar moet er toch eentje bij zitten die de weg naar jullie huis weet te vinden. De buurt hebben ze in ieder geval al gevonden, komt helemaal goed!
@Florence, veel plezier met lezen. Erg herkenbaar dat je voor je ouders nét even wat beter je best wilt doen!
Heb gezondigd dames (nu al!), heb gisteren 1 sigaret gerookt!
Fijne dag allemaal!
[...]
Nee, ik bedoel mijn foto's die ik moet laten maken in het ziekenhuis.
Ik kan namelijk 29 sept komen.
Ow, sorry, zat even een beetje egocentrisch te denken! Komt helemaal goed met die foto´s, meid!
@Lisa, 23 ooievaars, daar moet er toch eentje bij zitten die de weg naar jullie huis weet te vinden. De buurt hebben ze in ieder geval al gevonden, komt helemaal goed!
@Florence, veel plezier met lezen. Erg herkenbaar dat je voor je ouders nét even wat beter je best wilt doen!
Heb gezondigd dames (nu al!), heb gisteren 1 sigaret gerookt!
Fijne dag allemaal!
dinsdag 19 augustus 2008 om 09:05
Goedemorgen, ik heb net even bijgelezen maar ik lees me toch een hoop zwangerschapsverschijnselen zo tussen de regels door... Jullie maken het spannend. En Mo en JL zijn gestopt/roken minder. Goed hoor. Ik schrijf ook mee op het stoppen met roken topic. Inmiddels 3 weken en 2 dagen compleet gestopt. Gaat goed dus!
Vandaag mijn laatste werkdag en ik heb het zo gehad. Tis echt goed geweest. Laatste dagje fulltime forummen, dat ga ik wel missen. Gelukkig heb ik nog tot 1 sept. vakantie dus kan ik een beetje afkicken en afbouwen
Vandaag mijn laatste werkdag en ik heb het zo gehad. Tis echt goed geweest. Laatste dagje fulltime forummen, dat ga ik wel missen. Gelukkig heb ik nog tot 1 sept. vakantie dus kan ik een beetje afkicken en afbouwen
dinsdag 19 augustus 2008 om 14:11
Nog 2 daagjes vrij en dan is mijn vakantie toch echt afgelopen. snik, snik. Zal wel wennen worden.
Mijn onderbuikgevoel is nog steeds niet verdwenen. Voelt echt als ongesteldheidskrampjes.
Ondertussen zit ik in de zenuwen thuis. Heb niets van schoonzus gehoord dus ik neem aan dat het inleiden gelukt is en dat ze nu weeen heeft. Zo spannend.
Heb verder even niks te vertellen. verveel me ook een beetje.
Mijn onderbuikgevoel is nog steeds niet verdwenen. Voelt echt als ongesteldheidskrampjes.
Ondertussen zit ik in de zenuwen thuis. Heb niets van schoonzus gehoord dus ik neem aan dat het inleiden gelukt is en dat ze nu weeen heeft. Zo spannend.
Heb verder even niks te vertellen. verveel me ook een beetje.
dinsdag 19 augustus 2008 om 14:24
Ik weet dat iedereen zegt dat je jezelf ontzettend gek kan maken dus dat houd ik ook wel in mijn achterhoofd, maar ik moet zeggen dat ik die krampen ook erg verdacht vind. Zowieso, mijn hormoontjes doen het wel leuk (voor anderen wat minder)
Nu geduld uitoefenen. Is absoluut niet een sterke kant van mij. hih
Nu geduld uitoefenen. Is absoluut niet een sterke kant van mij. hih
dinsdag 19 augustus 2008 om 14:28
Spannend voor je schoonzus kruimel.
Ik hoop dat ze inderdaad nu echt mag werken.
Man lief is nu 2 weken vrij. Alleen kloten weer.
Nu is hij druk met het schuurdak. We krijgen extra ruimte erbij.
Het word nu een heel leuk klein punt dakje op gebouwd.
Ik hoop dat is ik snel werk vind. Want dan kunnen weer eens kijken op de huizen markt.
Ik hoop dat ze inderdaad nu echt mag werken.
Man lief is nu 2 weken vrij. Alleen kloten weer.
Nu is hij druk met het schuurdak. We krijgen extra ruimte erbij.
Het word nu een heel leuk klein punt dakje op gebouwd.
Ik hoop dat is ik snel werk vind. Want dan kunnen weer eens kijken op de huizen markt.
dinsdag 19 augustus 2008 om 15:04
kop op justline, dat is maar 2 dagen, dan voel je dat niet meer. En tegen jezelf blijven zeggen: Ik rook helemaal niet. Ik ben geen roker. Klinkt absurd, maar werkte bij bij echt.
Aruba, dat bedoel ik, ik ben echt pas een maand gestopt. De kans is nihil en waarschijnlijk word ik gewoon ongesteld of krijg ik buikgriep ofzo, maar het voelt echt heel raar.
Aruba, dat bedoel ik, ik ben echt pas een maand gestopt. De kans is nihil en waarschijnlijk word ik gewoon ongesteld of krijg ik buikgriep ofzo, maar het voelt echt heel raar.
dinsdag 19 augustus 2008 om 15:10
Dat is waar hoor van die 5 minuten alleen de een heeft dat 30 keer per dag en de ander 3 keer. Ik rookte ook maar 4 sigaretjes op een dag.
Kruimel, tja toch kan het wel maar het kan ook heel goed dat je krampjes voelt omdat de boel weer opgang komt. Klinkt ook logisch he. het heeft door de pil een tijd stil gestaan.
Kruimel, tja toch kan het wel maar het kan ook heel goed dat je krampjes voelt omdat de boel weer opgang komt. Klinkt ook logisch he. het heeft door de pil een tijd stil gestaan.