Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
Dat van die tepels en last van de borsten heb ik wel gelezen als ook een typisch ontpillingsverschijnsel. tja kan alle kanten op he.
blub blub blub.... that´s all I have to say!
huh, mogalie???? What do you mean? Het is pompen of verzuipen, of 10 kleine visjes zwemmen in de zee blub, blub, blub, of ik verzuip in het werk,
ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me.

dat bedoel ik!
Mo

je rode vlag word zeker erig rood of niet???

Je bent zeker nu dubbel greblubt op niet??

Of is dat helemaal niet het geval.

Hier mooie dubbel dekker rode vlag.

jakkie
kon je dat niet iets eerder vertellen
Ik dacht iets anders namelijk
Ik ga er vandoor, ik ga rennen!
Naar huis???

want je zat op je werk toch??

Of ga je ergens anders heen rennen.
Het regent het regent de pannetjes worden nat. Moest je daarom rennen Mo?

Zo, twee wassen gedraaid, droger volgepropt, stof gezogen, stof van de meubels afgezwiept, bank uitgeklopt, kleren opgevouwen.....en nu even allesreiniger kopen want die was op. Lekker burgerlijk huisvrouwtje spelen, máár nog steeds niet gerookt

Straks HEEEEL erg snel langs de infobalie RENNEN!!!!! Anders koop ik nog sigaretten per ongeluk..
hAHAH per ongeluk sigaretten kopen.

je moet toch echt je portomonee trekken. Ik heb alleen de wc even geschropt. Ik heb echt nergens zin aan.

Nu maar even dochter lief uit bed halen.

Ik heb nog wat foto's geplaats op de groep. Alleen ik heb geen ruimte meer.
...
@ Lisa: Wow, goed idee zeg dingen noteren, had je er al eerder over gehoord maar weer vergeten. Ga meteen dingen opschrijven!

En inderdaad, als je tepels pijn doen merk je pas dat ze er zitten haha...met douchen enzo ja.
dat van die tepels. dat is inderdaad heel herkenbaar.

Maar, ga je dan alles op schrijven wat je voel. Of hoe je je voelt in een notitieboekje.

Ik zou me denk ik helemaal gek maken.
...
@ Lisa: Ja goed idee...heb het net allemaal opgeschreven

@ Merel: Ja...het is gewoon handig omdat ik m'n lichaam nog niet goed ken zonder hormonen en zoals Lisa zegt is het handig voor je beeldvorming en om beter te weten wanneer je volgende nod is
Goedeavond mijn lieve mede forummers...

Even een ego berichtje want ben beetje te moe om op iedereen te reageren. Maar ik geloof dat ik geen schokkend nieuws heb gelezen??

Behalve dan voor Aruba...fijn dat je nu een datum hebt waar je naar toe kunt leven!!!

Vanmorgen heerlijk misselijk, en was om 13 uur al bekaf. Mijn tieten doen gewoon pijn ik kan niet meer bukken zonder te kreunen omdat mijn broek te strak zit. Zwanger zijn is overigens heerlijk hoor Nog één weekje wachten tot de echo. Vandaag 7 weken zwanger....

Einde ego bericht, weltrusten, en misschien tot strakkies!!
quote:justline schreef op 19 augustus 2008 @ 16:31:

Het regent het regent de pannetjes worden nat. Moest je daarom rennen Mo?

Zo, twee wassen gedraaid, droger volgepropt, stof gezogen, stof van de meubels afgezwiept, bank uitgeklopt, kleren opgevouwen.....en nu even allesreiniger kopen want die was op. Lekker burgerlijk huisvrouwtje spelen, máár nog steeds niet gerookt

Straks HEEEEL erg snel langs de infobalie RENNEN!!!!! Anders koop ik nog sigaretten per ongeluk..

Niet gerookt EN een schoon huis! Goed bezig JL!

Ben vanuit werk naar huis gegaan en toen gaan rennen. Was inderdaad lekker met dit weer, maar ik heb echt een conditie van niks....

Net lekker gegeten en zo naar bed. Nu even met mijn goede vriend en ex-mister Curacao aan het msn-en

@T&G, rust lekker uit!

@Lisa, vanaf deze maand schrijf ik ook braaf in een boekske! Zeker met mijn cyclus is dat niet onhandig!
Mister Korsou? En dat is? Ken ik die?

Lief T&G dat ik vandaag de uitzondering ben!
Korsou? Is dat papuaments voor Cura? Woon jij daar dan/kom je daar vandaan?
Ja ik ben half antiliaanse ja. Klopt Korsou is Curacao.
Dushi Korsou.
Woon je er nu nog? Nee toch? Hij heet Steven. Zegt dat je wat? Moman komt ook van Cura.
Nee zegt me niets Nee woon er niet meer. Wel op Aruba en Curacao gewoont een aantal jaren. Mijn moeder is Arubaanse. De winnaar van de Curacaos'e Idols kent hij misschien wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven