spetteren
dinsdag 19 augustus 2008 om 16:44
hoihoi
iedereen kent t wel, en t is de eerste keer ook best grappig, maar onze kleine blijft bij élke voeding spetteren!
iedere keer opnieuw 'hap..prrrrrrrrrrrrt"
het meeste gaat wel naar binnen overigens, en vies vind hij t niet want t mondje staat elke keer weer wijd open.
wát kan ik hier tegen doen!??!
de bank, ik, hij, alles zit onder na de maaltijd...
iedereen kent t wel, en t is de eerste keer ook best grappig, maar onze kleine blijft bij élke voeding spetteren!
iedere keer opnieuw 'hap..prrrrrrrrrrrrt"
het meeste gaat wel naar binnen overigens, en vies vind hij t niet want t mondje staat elke keer weer wijd open.
wát kan ik hier tegen doen!??!
de bank, ik, hij, alles zit onder na de maaltijd...
dinsdag 19 augustus 2008 om 16:55
ons meisje heeft dit ook een tijdje gedaan. Ik beschermde mezelf en de bank altijd met oude handdoeken. Het beste wat je kan doen is er geen aandacht aan besteden (soms moeilijk, ik moest er ook altijd om lachen!). Corrigeren zijn ze nog te klein voor, dat snappen ze niet. En ik had het idee dat als ik er wat van zei of een hand voor het gespetter hield, ze dat alleen maar leuk vond. Ons dochtertje hield er vanzelf mee op toen we niet meer reageerden.
dinsdag 19 augustus 2008 om 18:04
haha ik lees mee Ons zoontje doet dit ook sinds 2 weken. We doen erg ons best om onze lach in te houden. Maar hij prrrrrt het eten er ook vaak weer uit, zeker het toetje. Terwijl hij dit echt heerlijk vindt. En we oefenen nu met het drinken uit een bekertje, maar meneer lijkt wel een waterpistool! Ach het zal vanzelf wel overgaan. Het hoort vast bij het oefenen van de mondmotoriek.
dinsdag 19 augustus 2008 om 18:23