Mei 2008

26-08-2007 09:59 2248 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijdbevallenvan deroepnaamgewicht (g) /cmAngela2824-04-20082eSophie3270g /48cmPlevier3430-04-20082eMiko3290g /49cmValdispert3403-05-20082ePablo3470g /51cmBowie03-05-20083eTim3380g /50cmPriek2704-05-20081eJens4400g /52cmSabrina2504-05-20082eNathalie4060g /52cmDurske3709-05-20082eAnnabel4340g /53cmBillybob2812-05-20081eZane3740gLeeuwedraak3113-05-20081eTara3955g /53cmRegina3214-05-20082eElise4500g /52cmMilagro3421-05-20081eIda3570gMelissa3024-05-20081eThierry3610g /50cmMoon2902-06-20082eThomas3600g /48cmCharmant2404-06-20082eYoshua5250g
Haha, hier ook lekker kwijlen. En ook hier is "vliegtuigje" favoriet. Alhoewel wij dat " MegaMiko" noemen, dochter is nl helemaal MegaMindy fan is.

Melissa, fijn dat het met Thierry goed gaat. Wij hadden onze dochter in zo'n stabilisator liggen die koop je gewoon bij een babyzaak. Dat vond ik een veilig gevoel. En het helpt ook heel snel om hem op zijn andere zij te leggen. Wij hebben met dochter 8 maanden bij de fysio gelopen, al vanaf 8 weken, dus ik weet wel hoe je je voelt. Goed "oefenen", dat helpt echt. Miko heeft ook een voorkeurshouding, maar bij hem zit er geen medische oorzaak achter. HIJ heeft ook geen afgeplatte kant en geen pijn. Bij dochter kwam het door een rampbevalling met vacuumpomp.

Angela, Miko ligt ook nog zielstevreden op zijn rug hoor. Ik vind het nog wel even makkelijk zo haha. En hier ook meedansen op K3, Miko vindt alles best, schattig gezicht vind ik dat om die 2 zo samen te zien.
Hoi allemaal,

Hier weer eens een berichtje van ons. Alles gaat prima hier, ik ben nog steeds heerlijk aan het genieten van mijn mannetje.

Zo fijn om met hem bezig te zijn en hem te zien groeien.

Hij heeft de afgelopen weken echt een zichtbare groeispurt doorgemaakt, ik kon gelijk zijn kledingkast eens nalopen want hij groeide gewoon overal uit. En dat allemaal nog steeds op volledige borstvoeding, ben ik best trots op.

Gister was hij alweer 3 maanden, echt een bink wordt het nu, ik ben elke dag verliefder op hem! Het is ook echt een mama's kindje, nu al!

Hij drinkt vaak de laatste tijd, zo'n beetje elke 2 uur. Maar hij heeft het schijnbaar nodig want hij heeft dan echt honger.

Ook 's-nachts nog 1 a 2 keer, maar slaapt daarna rustig weer verder dus is niet al te veel een onderbreking.

Het zal alleen wel tegen gaan vallen als ik straks weer moet gaan werken (vanaf 17 september), want nu slapen we altijd samen uit tot 9 a 10 uur, met wat drinkonderbrekingen. Maar dan moeten we er weer vroeg uit.

Ik zie er sowieso onwijs tegenop om weer te moeten werken, vind het zo heerlijk thuis en verveel me geen moment. En wil er ook nog niet aan denken dat ik mijn mannetje straks weg moet brengen, trek dat echt nog niet.

Ik ben misschien echt een muts van een moeder maar ik ben pas 1 keer bij hem weg geweest en dat was anderhalf uur en toen sliep hij.

Volgende week gaat hij bij beide oma's een paar uurtjes wennen en de week daarna op mijn werk. Zal meer wennen voor mama zijn dus, ik ben benieuwd.

Verder zijn we alleen nog wat zoekende naar een slaapritme. Nu slaapt hij overdag nog veel korte slaapjes van rond een uur. Langer lukt vaak niet omdat hij dan alweer wakker wordt van de honger, hongerlapje, hahaha!

's-avonds hebben we een vast avondritueel met badje, maar daarna is het steevast brullen, heb alles al geprobeerd maar niks helpt daartegen. Alsof hij toch oververmoeid is of de dag moet verwerken. Ik hou hem dan wel vast ( ben geen voorstander van laten brullen in bed zo klein) en krijg hem uiteindelijk rustig, maar hoop dat dit een fase is.

Hij is wel heel erg aan het ontwikkelen, rondkijken, observeren, speeltjes vastpakken of proberen te pakken. Dus het vele drinken en brullen 's-avonds zal vast daar mee te maken hebben.

Waar hij me trouwens helemaal mee doet smelten is "praten"en lachen met zijn mond vol. Dat gebeurt vooral 's-nachts, dan ziet hij opeens dat ik vast zit aan die borst als hij omhoog kijkt, stopt dan met drinken en gaat lachen en praten (praten kan hij trouwens als de beste, zo leuk, hele gesprekken kun je dan met hem voeren) en dan loopt de melk uit zijn mond of je hoort het nog gorgelen in zijn keel. Zo schattig!!
Plevier> Zal wel aan de april kindjes liggen haha.

Alle goede dingen komen langzaam zeggen ze toch? En K3, ja dat is helemaal Isa haar ding en natuurlijk Mega Mindy ook, die komt trouwens as zaterdag bij ons in het dorp, je raad het al. Isa gewapend met een masker kennis maken met haar held Hoe oud is je dochter?

Bilybob> Dat lachen en praten is echt schattig he! Sophie kan ook praten en tegelijk bellen blazen.

Melissa> het zoontje van een vriendin van mij heeft ook een helmpje gehad en het is goedgekomen hoor! Tis alleen zon zielig gezicht. Ik hoop dat het weer goed komt met zn hoofdje en dat zon helmpje niet nodig is.

Ik heb weer weekend en alweer 2 weken gewerkt!
Angela, ik heb ook al weer 2 weken gewerkt! Tjee, wat gaat de tijd hard zeg! Vind jij ook niet dat de tijd thuis met je kids nog veel leuker is, nu je weer werkt?

Had ik bedacht dat ik vandaag eens leuk foto's zou gaan printen voor in Jens zijn babyboek, kom ik er net achter dat ik van dat hele slappe lelijke fotopapier heb gekocht. Grrr....

Jens maakt de afgelopen dagen de ene na de andere ontwikkeling door. Hij speelt nu met 2 handjes met zijn speelgoed, en grijpt heel duidelijk naar de dingen die hij wil hebben. Hij vindt het heerlijk als we voor hem zingen en begint dan breeduit te lachen. En hij rolt nu heel makkelijk op zijn zij. Okee, ik geef toe, hij rolt nog niet op zijn buik, maar hier ben ik ook al heel trots op!

Gelukkig gaat het ook allemaal goed met hem op het kdv, en bij oma. Ik word nog steeds elke dag verliefder op mijn stoere man!

Jens heeft trouwens wel behoorlijk veel last van berg (denk ik). Hij heeft al een tijdje schilfers op zijn hoofd, die we proberen met berg-pads weg te krijgen. Gisteravond had hij plotseling ook bloederige korsten op zijn hoofdje! Ik weet niet of hij nu jeuk heeft en eraan gekrabt heeft, of dat het bij de berg hoort, maar erg appetijtelijk ziet het er niet uit. Ga maar eens op internet zoeken naar goede tips...

Tot later!
Wat goed helpt is insmeren / inmasseren met babyolie Priek, en dan of laten intrekken (worden de schilfers zacht van) of zachtjes wegborstelen / masseren met de borstel.

Bij Zane begon het een tijdje terug te komen heb dat toen om de zoveel dagen gedaan en nu geen last meer.
Priek> Dat klopt, het is nu heerlijk om weer thuis te zijn! Lekker knuffelen en lezen in het crecheboekje hoe het gegaan is. Hoe ze gedronken, geslapen en gelachen heeft en hoe lief ze is geweest. ( zo emo, kan er wel bij huilen...van geluk dan he )

Mijn kleine meid rolt nog steeds niet om ook al is ze de oudste. Ze is heerlijk rustig bezig haar handjes te ontdekken, speeltjes vast te houden (met mijn hulp in haar handje gekregen) en lachen, praten en bellen blazen. Maar omdraaien, nee, dat doet ze nog niet. Moet ik zeggen dat Isa daar ook vrij laat mee was.

Goed, ga de ghost Whisperer kijken, heerlijke serie.

Doei
Bedankt voor de tips meiden! Ik heb van die berg-pads, waar ook olie inzit, waarmee we elke dag zijn hoofd insmeren. Het helpt nog niet echt, hoewel we ook niet zo heel trouw zijn. Ik ga straks maar ouderwetse baby-olie halen, dat ruikt waarschijnlijk ook wat lekkerder. 't Ziet er zo zielig uit, Jens begint namelijk ook zijn haar te verliezen. Hij heeft echt zo'n oude-mannen-ring-met-haar in zijn nek, en bovenop zit bijna nks meer. En dan nog die berg...
Oh priek, moet wel lachen om je beschrijving!

Schreef Bowie niet een tijdje geleden dat moedermelk ook helpt tegen berg? Ik heb het niet geprobeerd, Yoshua heeft ( nog) niet zo'n last ervan, hij heeft het wel een heul klein beetje maar ik mag er van mezelf niet aan pulken omdat ik bang ben dat het dan meer wordt.

Oudste had het wel heel erg, en die werd ook kaal! Nouja, kaal..

Hij verloor gewoon alle babyhaartjes waar hij mee geboren was, en daarna kreeg hij er wel heeeeele moooie engelenkrullen voor terug!

Bij oudste deed ik wat Billybob al schreef, hielp wel.

Fijne dag!
Ben blij om te lezen dat nog niet iedere baby aan het rollen is geslagen. Tara maakt nog helemaal geen aanstalten namelijk. (jajaja, ieder kind is anders... maar toch...) Wat het kwijlen betreft kan ik me wèl aansluiten: ook hier natte speeltjes, kleertjes en handjes. Wel een schattig gezicht...

Nog een ander leuk nieuwtje wat ik hier wel lekker incognito kan rondbazuinen: wij gaan trouwen! Ik heb altijd gezegd dat ik mijn vriend nóóit zou vragen, maar ik heb niets gezegd over een duwtje geven ... Toen trouwen dus laatst ter sprake kwam heb ik maar gewoon gevraagd wanneer het nou eens ging gebeuren en hebben we een datum geprikt. Geen aanzoek, geen ring, gewoon samen besloten. Een kleine deceptie, want enige romantiek had ik wel gewaardeerd, maar ik vind Leeuwedraakman véél belangrijker dan een aanzoek. Hier spreekt dus een gelukkig mens!

Oh Leeuwedraak, gefeliciteerd!! Wat ontzettend leuk zeg! Hier komt het ook vaak ter sprake, en ik wacht ook steeds met smart op dat aanzoek, maar meneer is nog niet zo enthousiast... Nou ja, we hebben zo ook wel prima met drietjes. Maar toch....

Charmant, ik hoop dat Jens ook engelenkrullen krijgt! Voorlopig ziet het er nog niet naar uit, maar wie weet... Ik heb net even extra babyolie in gelvorm gekocht. Smeert wat makkelijker hoop ik.

Hoe gaat het bij jullie met de voeding trouwens? Ik ben vanmorgen cold turkey gestopt met mijn laatste 2 borstvoedingen per dag. Ik had het idee dat Jens er steeds minder uit kreeg. Afgelopen nacht is hij 3 keer wakker geweest (van de honger?). Daarbij heb ik ook nog eens behoorlijk pijnlijke tepels, echt niet fijn met voeden. Dus vanmorgen heb ik de knoop doorgehakt: Jens leeft vanaf nu op flesvoeding.

Ik vind het wel moeilijk, voel me ook best schuldig dat ik die 'aanbevolen' 6 maanden niet gehaald heb. Maar aan de andere kant: tegenover wie moet ik me schuldig voelen? Jens doet het prima op flesvoeding, vriend is al heel trots dat ik het bijna 4 maanden heb volgehouden. Dus het is voornamelijk mijn eigen schuldgevoel.

Ik heb nu 2 gigantisch harde grote borsten, hihi. Strakke bh erom en weinig drinken, dat schijnt de remedie te zijn.

Nou, ik ga eens iets aan het huishouden doen. Jens is vannacht om 2.00, 3.00 en 5.00 uur wakker geweest, en om 06.30 heb ik hem weer gevoed. Ik heb niet echt veel puf dus. Even snel wat soppen voor het idee, en dan nog even lekker tukken, hoop ik.
Leeuwedraak, GEFELICITEERD!!!!! Wat ontzettend leuk zeg!!!

Priek, maak nog even snel een foto

Niet schuldig voelen hoor! Heb je alleen maar jezelf mee en is nergens voor nodig.

Heb net lekker gesport, fijne avond nog!
Leeuwedraak, gefeliciteerd!!! Wauw, wat een bijzondere tijd breekt er aan voor jullie. Ik had wel een romantisch aanzoek, maar ik vond de tijd van het plannen ook heel romantisch. Gouden tip: koop vanmiddag direct zo'n trouwtijdschrift en zwijmel weg/lig in een deuk, afhankelijk van je smaak:). Ik heb laatst met mijn dochter onze trouwfoto's bekeken, dat is ook heel mooi om te doen. Ze vroeg alleen wel waar zij was. Leg dat maar eens uit!!

Charmant, dochter had ook engelenkrullen, zoooo lief! Nu het langer is is het slag geworden.

Priek, ik ben op vakantie gestopt en heb 4 dagen hele mooie volle borsten gehad, au! Toen was het weg en Miko heeft nu al geen idee wat hij met borsten moet doen (gister even uitgeprobeerd voor de grap). Je hebt het prima gedaan hoor, geef jezelf maar een ferme schouderklop.

Voeding: we zijn terug gegaan van 180 naar 150 water, meneer kreeg geen enkele fles leeg en dat vond ik toch wat zonde van de voeding. Nu krijgt hij het net op! Eigenlijk zou hij wat meer mogen hebben, hij is nu 5850 gram en 62 cm. Hij zit onder de lijn, maar niet onder het gemiddelde gelukkig. Hij heeft niet zo veel nodig, hij wil ook niet vaker drinken.

Straks dochter naar school brengen, oooooohhh wat een rust zo'n ochtend met alleen Miko. Beetje huishouden, koffie drinken en knuffelen met de baby. Morgen weer voor het eerst gaan werken, 6.15 gaat de wekker brrrrr.
Plevier, vraagje: hoeveel flesvoeding krijgt Miko nu? We zijn met Jens nog een beetje aan het zoeken, hij krigjt 5 voedingen op een dag, en dan 150 of 180 ml (water). Is het ook niet de bedoeling dat we binnenkort al over gaan op 4 voedingen per dag? Ik heb echt geen idee, er is wat flesvoeding betreft weinig info terug te vinden. Nou ja, over 2 weken maar even vragen op cb.

Jens is trouwens al 7 kilo en 67 cm, dus wel wat forser dan Miko...

Zo, ik heb er net even een dikke ibuprofen in gegooid, hopelijk dat het wat helpt tegen de pijnlijke borsten. Gisteravond en vanmorgen de druk er een beetje afgekolfd, ik hield het niet meer. Blijkbaar produceerde ik toch nog heel wat meer dan ik dacht. Na een grote huilbui gisteravond en een dikke knuffel van vriendlief voel ik me ook niet meer zo schuldig.
Leeuwedraak, gefeliciteerd!

Het lijkt in de lucht te zitten, want mijn vriend en ik gaan ook trouwen. Sterker nog, we gaan vandaag in ondertrouw , op de dag dat we negen jaar bij elkaar zijn.

Het wordt totaal geen grote bedoening, we doen het eigenlijk alleen vanwege Ida en waarschijnlijk zijn er behalve onze ouders geen andere mensen bij. Maar toch een grote stap...

Ida heeft vanaf het begin flesvoeding gehad en drinkt nu 5x per dag 150cc water met vijf schepjes voeding erin. Dat krijgt ze eigenlijk altijd op. Volgende week moeten we weer naar cb dus dan vraag ik even tot hoever ik mag ophogen (hangt ook van haar gewicht af).
Milagro, jij ook al! Gefeliciteerd zeg! Ik moet echt wat meer druk gaan zetten thuis..
o wow, Milagro, jij ook gefeliciteerd!! Wat leuk, allemaal zo romantisch.. Mijn standaard antwoord was altijd ' ja, over 10 jaar' als m'n vriend vroeg of we gingen trouwen, maarja, dat zeg ik dus al vijf jaar.. Inmiddels vraagt m'n vriend het ook niet meer, hij zei: 'jij zegt toch altijd over 10 jaar dus ik ga het pas weer over 10 jaar vragen, maar dan wel heel speciaal'. De schat.

Ik vond zelf het idee van zo jong al kinderen, en dan ook al trouwen, zo ontzettend benauwend. Zo van, nou ik heb alles gehad, volgende stap is kleinkinderen en overlijden. Beetje cru misschien maar ik wil gewoon graag nog even wachten met trouwen. Maar wel met hem!!

( moet wel toegeven dat ik het heerlijk vind om af en toe is te mental picturen hoe ik er in een trouwjurk uit zou zien....)
Grrrrr, net een hele lap tekst getikt maar PC afgesloten voor ik het had verzonden. Nu nog een keer:

Plevier, dat wordt dus in een deuk liggen in mijn geval. Ben niet zo van het zwijmelen. Ik zie mezelf met mijn postuur (formaatje boomstam: lang en recht) bijvoorbeeld ook niet in een trouwjurk, eerder in een mooi pak. Maar goed, het duurt nog meer dan jaar. Ik heb dus ook nog meer dan een jaar om een paar keer van standpunt te veranderen

Priek, digiflowers voor jou!! Je hebt het geweldig gedaan met de borstvoeding. Je hoeft je nergens schuldig om te voelen hoor!

Ik heb een handige folder gezien op de website van de GGD Nijmegen met aanbevolen voedingshoeveelheden per gewicht/leeftijd, zowel voor fles- als borstvoeding. Hoop dat je er iets aan hebt. Hier de link:

http://www.ggd-nijmegen.n.../101.04%20Babyvoeding.pdf

Milagro, wat leuk, gefeliciteerd!! Wij zijn op 4 september 9 jaar samen en trouwen volgend jaar ook op die datum. Viel toevallig op een vrijdag, is wel een handige dag. Ik heb het idee dat het dan ook niet zó druk zal zijn, omdat het een paar dagen later 09-09-09 is en veel mensen dat een leuke datum vinden. Wanneer trouwen jullie?

Ooh ooh die Leeuwedraakman... hij beseft het misschien nog niet, maar hij gaat trouwen met De Grootste Regelneef Aller Tijden. Arme jongen. Ja, dat krijg je ervan als je lang op een aanzoek moet wachten: in mijn hoofd is die hele dag al in kannen en kruiken. Het klinkt nu net of onze trouwdag de society wedding van 2009 gaat worden, maar dat is juist absoluut niet het geval. Het zal wel een besloten dag worden, met alleen wat familie en goede vrienden. We dubben alleen nog een beetje of we onze vrienden mèt of zonder kids uit zullen nodigen. Verandert de opzet van de dag namelijk nogal, want je zult voor die koters ook iets moeten regelen. Tips van getrouwden...?

Weet je wat ik me laatst ook zat te realiseren? Het mei-2009 topic komt er al bijna aan! Kun je nagaan dat het al weer een jaar geleden is dat onze kleintjes in de maak waren? Open deur: wat vliegt de tijd!

XX,

Leeuwedraak
Hihi, Leeuwedraak, over het mei-2009-topic gesproken, en de kindjes in de maak: Vorige week zondag zei ik tegen mijn vriend: Het is vandaag precies een jaar geleden dat onze Jens is verwekt! Waarop vriendlief vroeg of we dan niet voor de leuk nu meteen die tweede konden maken. Was wel makkelijk, vond ie, konden we ons aan hetzelfde tijdschema houden...

Helaas kan ik je geen tips geven mbt de kids op je bruiloft, maar ik zou er wel graag kids bij willen hebben. Uiteraard vooral die van mezelf...

Dank voor de link, ik ga hem even uitgebreid bestuderen!
Milagro, jij ook gefeliciteerd zeg!! Jeetje, wat leuk allemaal. Wel ons op de hoogte houden jullie he! En vooral ook foto's op onze site!!! En wij hadden er bewust voor gekozen om geen kinderen uit te nodigen. Alleen de kinderen van mijn man zijn zus. We hebben de uitnodigingen gericht aan: De heer en Mevrouw..... , dat was voor iedereen duidelijk. En mensen vonden het geen probleem, degene die dit eerst jammer vonden waren de eersten om te zeggen: wat heerlijk eiegnlijk, een echt grotemensenfeest waar je even geen papa/mamarol hebt!! Zeer rustig in het stadhuis zonder kindergedruis op de achtergrond. Ik heb mijn klas ook niet uitgenodigd, maar we zijn een paar dagen later naar school gegaan in onze outfit(heeeeeeel erg om weeeeeeer in mijn jurk te moeten ). Doe wat jezelf het leukst vindt, gezeur krijg je toch wel, je kunt het nooit iedereen naar de zin maken.

Miko drinkt ook 5x 150 ml met 5 schepjes. Hij krijgt echt niet meer op.

Hihi, ik zat er vorige week ook aan ted enken dat het precies een jaar geleden is. Priek, betekent dit dat jullie weer gaan proberen of moet echtgenoot nog even geduld hebben?
Leeuwedraak> Jij kan het altijd zo leuk brengen! society wedding, dus wie weet lezen we het wel in de prive . hihi

Milagro> Jij ook gefeliciteerd, wat leuk. Ik ben volgend jaar alweer 5 jaar getrouwd. Wij hadden er wel kinderen bij maar alleen van familie en dat waren er maar 3 geloof ik. Gewoon wat kleurtjes neerleggen, tv met film en je hebt geen kind aan ze!

Ik had het idd ook. Dat het alweer een jaar geleden is dat we 'raak''geschoten hebben. Voor ons geen derde.. Tenminste, dat denk ik. We hebben de sterelisatie afgeblazen. Maakten ze wel vaker mee gelukkkig. Afgelopen zondag met een vriendin en haar dochter naar Ballorig geweest. 2 kinderstoelen in de auto + maxicosi. Ik had werkelijk waar het zweet op mn voorhoofd staan. Ik dacht, dit dus nooit elke dag! Daarom geen 3 kinderen .

Ik weet niet zo goed was SOphie eet. Ze drinkt soms maar 4 minuten aan de borst maar volgens het cb heeft ze daar waarschijnlijk dan wel genoeg aan omdat ze heerlijk groeit. Ze heeft al maat 68! komt meer omdat ze zo dik is hoor.. Heerlijk zo'n klein michelin vrouwtje. Haar armbandje vind je haast niet terug in haar rilletjes.

En Priek, zoals Plevier ook vraagt... Gaat het weer binnenkort gebeuren? 2 binnen een jaar??
Euhhh nee, dacht het niet! Als het aan mij ligt wachten we nog even hoor! Volgens mij wil vriend ook niet serieus nu al de tweede. Maar ja, nu is het af en toe vechten om wie er met Jens mag knuffelen, dus dan stelt hij altijd voor om er nog een te maken. Dan hebben we er allebei eentje om te knuffelen.
quote:Priek schreef op 20 augustus 2008 @ 11:30:

Euhhh nee, dacht het niet! Als het aan mij ligt wachten we nog even hoor!

Ach, watje! Leuk man, twee kindjes dicht op elkaar...

Nee hoor, zonder dollen: ik zou het aan de ene kant prachtig vinden, maar aan de andere kant is even wachten ook helemaal niet verkeerd. Ik wil in ieder geval niet met hechtingen voor de trouwambtenaar staan.

Mijn broertje en zijn vriendin hebben laten doorschemeren dat zij 'bezig' zijn, en zij hebben hun bruiloft vorig jaar een paar maanden verzet zodat ik er bij kon zijn (qua bevallingsdatum, zeg maar). Sorry dat ik het zeg, maar ik hoop dat ik ze volgend jaar geen wederdienst hoef te bewijzen... Lijkt me niet leuk als je alles om moet gooien. Bovendien komen vrienden van ons uit de VS over voor onze trouwdag, dus verzetten zou echt een crime zijn.

Vanavond heb ik de eerste les babymassage. Is een van jullie daar toevallig ook mee bezig of het van plan? De les start om 19.00 uur, lekkere rottijd met voeden. Als ik haar na de les voed is het veel te laat, als ik haar voor de les voed komt het er zeker weten (deels) weer uit. Ben benieuwd wat Tara er van vindt!
Hi,

even een vraagje: Yoshua is nu 11/12 weken en hij was gisteren echt verschrikkelijk huilerig en niet willen slapen enzo, herkent iemand dit? Aangezien hij de jongste baby hier is, had een van jullie dit ook? Hij wilde alleen maar bij mij ( is al eenkennig aan het worden) en 's nachts ook onrustig, ik heb geen idee wat er zou kunnen zijn. Tips/suggesties/vernieuwende inzichten???

Hij ligt nu wel te slapen ( gelukkig).Kan ook zijn dat 'ie z'm dag niet had hoor.

Leeuwedraak, hoe was de babymassage? Vond Tara het leuk?
Charmant, helaas geen herkenning hier. We dachten een paar weken geleden ook even dat Jens eenkennig begin te worden, maar dat bleek zich te beperken tot mijn schoonvader.

Misschien een groeisprongetje ofzo? Ik zal vanavond eens in mijn Oei ik Groei kijken. (Moet eerlijk bekennen dat ik daar nog nooit in gelezen heb, en dus Jens zijn groeisprongetjes allemaal gemist heb. Of hij heeft ze niet gehad)
Volgens Oei ik groei is er rond 12 weken inderdaad een groeisprong! Baby's kunnen dan gaan mekkeren en willen constant bij hun ouders zijn...

Dus wie weet zit Yoshua net tegen dat groeisprongetje aan te hikken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven