Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
Ik ga naar bed....Tot morgenvroeg! Slaap lekker allemaal!
Nou ik trek het ook erg slecht hoor...

Maar goed, werkse straks...succes en als je er twee rookt, tja, dan rook je morgen gewoon niet. Maar ik denk dat je ook zonder kan slapen, je kan het!!

Ik ga ervandoor!
@Lisa...ik heb nog steeds het idee dat vooral op mijn werk niemand iets door heeft. Verder denk ik binnen de familie, vrienden kring ook niet. Denk dat het voor velen een complete verrassing zal zijn!! Maar vooral op het werk is het moeilijk te verbergen. Ik ben zo moe...en af en toe heel misselijk. Dan is het moeilijk om lekker vrolijk te blijven doen. Het scheelt wel dat er veel afwisseling is qua collega's omdat iedereen op vakantie gaat!!

Net geslapen. Alleen nu heel duf gevoel, beetje zwaar hoofd en ongelooflijk misselijk. Had mezelf wat choco hazelnoten beloofd vanavond, maar dat zie ik ff niet zitten. Is het toch nog ergens goed voor

En dames!! Kom op hé!! Jullie zijn sterker dan die domme teerstaven!!
Ik had wel een negemaanden dag boek bij gehouden. En daar staan ook dingen in hoeveel de baby weegt enz.
Ik reageer straks misschien wat uitgebreider. ik ben een film aan het kijken.
GEFELICITEERD MOGALIE!

\

@ KRUIMEL: spannend hoor van je schoonzus! Houd ons op de hoogte... EN volgens mij ben jij gewoon zwanger hoor! Bij je schoonzus eruit, bij jou erin zullen we maar denken!

@JUSTLINE: gedaan!

@ARUBA: joehoe!!!
...
...
Ho, nog niet klaar met reageren, maar wel op verstuur bericht geklikt... Gewoonte denk ik!

Knap werk justline
Ik hoop het voor je kruimel.

Dan wel superzaad met 1x raak. hihi.

Iedereen die stopt met roken. Heel veel sterkte ermee.

t&g

spannend dat gehiempje.

Ik kon niks verbergen. Mijn werkkleding werd te snel te klein.

En na ongeveer 8 weken moest ik steed de pot kussen. Dus dat valt op.
GOEDEMORGEN!!!

Zit hier helemaal hyper voor de tv, feest der herkenning! WOW, vet vet vet!
Pffff, dat was me wat zeg. Wat een spanning! Nou, over tot de orde van de dag!

Iedereen vrij vandaag of ook braaf aan het werk?
Heb een vrije dag vandaag! Tussen de middag belt de HA in verband met de verwijsbrief voor de gyn volgende week woensdag. Nog één weekje wachten tot de echo!!
@Mogalie: Heb je vannacht de OS zitten kijken dat je zo vroeg op moest? En een berichtje om 4:30, haha. En vandaag braaf weer werken? Bikkel!

@Kruimel: En en en???? heb je er al een neefje of nichtje bij?

@T&G: Oehhhh...spannend! nog een weekje tot de echo. Succes met net doen alsof je niet moe en misselijk bent!

@Just: Dat wordt dus de komende tijd in volle vaart langs de infobalie sprinten zonder te stoppen! Heel goed dat je probeert te stoppen, want baby's houden niet zo van sigaretten.

@Aruba: Joepie!!! Je bent vrij! Je begon toch 1 september met je nieuwe baan? Kan je nu nog even lekker uitrusten. En zometeen ook al snel naar het ziekenhuis en dan kunnen jullie ook beginnen. Fijn!

Vandaag opgestaan met een knallende koppijn die maar niet over wil gaan. Toch nog maar een paracetamolletje ertegenaan, want ik heb vandaag GROOTSE plannen in het huishouden, hihi (en ik hoef niet eens te stoppen met roken zoals Just). We gaan namelijk zondag op vakantie, en zaterdag hebben we die bruiloft van vrienden waarvoor we vrijdag al naar de ouders van mijn man gaan (daar wonen ook de ouders van de bruid). En ik wil nog wel mijn huisje een beetje schoon hebben, want in een vies huis terugkomen van vakantie vind ik echt vreselijk. Omdat ik morgen weer moet werken moet ik vandaag dus alvast een beetje wasjes draaien en dingen in gaan pakken.

Als mijn cyclus trouwens 28 dagen is (wat ik niet denk, zo net na het stoppen met de pil) dan had ik maandag mijn ei. Spannend!!!!!
flo

Inderdaad heel spannend allemaal.

Vakantie in aantocht en nog eens een bruiloft.

Ik hou inderdaad ook van om lekker in schoon huis terug te komen. Als terug bent van de vakantie moet je al zoveel wassen draaien enz.

@ all

Vandaag allemaal vervellende gedachten. Is dit wel het goede moment. Ik heb hier ook met een grote mond gezegt dat eigenlijk nooit in het leven een goed moment is.

We zijn er achter gekomen dat dit huis misschien te klein is voor ons wensen. Als wij voor 3 kinderen gaan. Dan kunnen we niet als gastouder inschrijven want er is geen plek om de kinderen op te vangen. We hebben een tijdje gedacht om de zolder te verbouwen. Maar het levert echt geen extra ruimte op ivm dat het schuine dak die op 1ste verdieping al begint. Ik heb geen baan op dit moment.

Omdat ik nog herstellende ben. Je uitkering mag niet bij een herberekening mee geteld worden. Dus ik moet echt een baan vinden. Daar komt bij dat je niet met een dikke pens aan de slag kan gaan. Dus wat is verstandig.

Daar komt bij als ik niet kinderen op kan vangen Dan moet ook meer gaan werken. Want we hadden er min of meer op gerekend.

Maar dat kost ook weer geld aan de opvang. Dus die extra dagen hebben alleen zin op papier voor de makkelaar. Alleen ik hou er niet zoveel aan over.

Maar ik ga ook niet wachtten met kinderen krijgen voor het ideaal vaste baan. want daar wacht inprenciepe al 10 jaar op.

Ik dacht misschien om voor een half jaar 4 dagen te gaan werken dan snel naar de makkelaar. En dan een ander huis kopen. Maandelijk hebben we het al uitgerekend we zouden dan 100 euro meer kwijt zijn. En die honderd euro zou marco er bij kunnen krijgen volgend jaar. Dus maandelijkse kosten stijgen we dn niet o heel veel. Alleen op papier moet ik werk hebben.

Nu dat we alles dichter bij komt spookt het wel even door mijn gedachten.

alleen voor een stijging vn honderd euro

En volgens mij gaat mijn toetstebord ook stuk.
W
Jl

een pluim voor jou
@BM: dat is vervelend, al die nare gedachten en redenen waarom nu niet een goede tijd is. Ik weet ook niet wat nu wijsheid voor jou is. Mocht het je een beetje helpen; onze planning met zwanger worden is ook behoorlijk beroerd: Ik moet nog afstuderen, heb nog geen baan, we kunnen eigenlijk niet van 1 salaris leven, ik moet nog rontgenfoto's laten maken, we hebben geen tuin en onze toekomstige kinderkamer is nu een inloopkast met kasten die weer niet in onze slaapkamer passen. Maar toch gaan we ervoor onder het motto 'we zien wel hoe het loopt'.

@Just: Wat goed dat je nog steeds niet gerookt hebt. En nu volhouden he? Handig dat je nu mijn mantra 'baby's houden niet zo van sigaretten' kunt gebruiken, hihi. Zoiets zo ik voor mezelf ook moeten bedenken, iets in de trant van 'baby's houden niet zo van wijn' of 'nog 1 neut en onze feut is teut'. (Oeh.. ik weet er nog een voor jou: Die vieze peuk vindt baby niet leuk!) Niet dat ik nou een alcoholist ben, maar ik merk dat ik het moeilijk vind om nu al nee tegen glaasjes wijn te zeggen, terwijl het toch beter schijnt te zijn om in deze fase al zo min mogelijk alcohol te drinken.

Wat betreft mijn ei (wat een leuk woord toch): ik vermoed eigenlijk dat ik hem nog moet krijgen. Ik heb in ieder geval niets gevoeld, maar kan me ook van vroeger niet echt herinneren dat ik dat voelde. Toen ik de pil niet slikte merkte ik het altijd wel aan de substantie afscheiding (sorry voor dit vieze detail, maar ik weet even niet hoe ik het anders moet formuleren), die was veel dikker er helderder. Daar zit ik nu dus een beetje op te wachten, want volgens de babyboom-bijbel zit je ei er dan aan te komen. Nog even afwachten dus.

Ben trouwens vandaag goed bezig. Net drie wassen opgevouwen, bedden afgehaald, wasjes gedraaid, opgeruimd en de vaatwasser ingeruimd. Maar ik moet eigenlijk nog veel meer doen, dus ik ga maar weer eens aan de slag....
Meisjes!

Jaaaaaa, heb de OS zitten kijken, was echt GEWELDIG! Hebben jullie het (in de herhaling) gezien? Jullie moeten echt kijken hoor!

@JL, goed dat je nog niet gerookt hebt! Ik heb wederom gerookt.....schaam me diep!

@Florence, je bent een goede mantramaker! Enne, ben benieuwd wanneer je je ei legt.

@Merel, zoals de anderen ook al zeggen, is het misschien verstandig met een deskundige hierover te praten. Ik ben bang dat ik je geen hulp/raad kan bieden in deze kwestie. Succes!

@allemaal, uhm....ongesteldheid is weer bijna over... laatste restje donkerbruin bloed (excuse me!). Toch apart dat je na 50 dagen wachten niet eens beloofd wordt met een helse stortvloed ;)

Ga nog maar even werken, ben zo gaar als een hoentje!
W
Weetje we gaan er gewoon voor.

We wonen niet in een kartonnen doos.

En we kunnen tot nu toe makkelijk reden. Mist 3 de misschien nkomt.

Bedoel de ruimte.

We gn nu lekker met de kleine weg. Nr een binnen speeltuin.

mijn toetsen bord doet het niet goed meer
groetjes
Even snel, ik ga naar de foto kijken Mogalie.

En je moet maar tegen Moman zeggen dat het slecht voor zijn zaadjes is. Ik ben zo trots op mijn vent rookt al járen 20 shaggies per dag en is nu al 2 weken gestopt.
ja, heb het gezegd aruba, maar hij zei: `ik ben er nog niet klaar voor´, zo schattig! Zorg wel dat hij over een paar weken stopt.

Enne, ben benieuwd of je die jongen kent!

Aan het genieten van je vrije dag?
Nee ken hem niet. Geen idee. Is ook al weer jaren geleden dat ik daar gewoond heb en ik zat op een nederlandse school met mensen die allemaal ook weer terug naar Nederland gingen.

Heerlijk vrije dag. Vandaag ook echt weinig gedaan.

Als je hem straks wel gestopt kunt krijgen super toch!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven