Kast & commode "pimpen"
woensdag 22 april 2015 om 12:10
Hoi Dames (eventueel ook heren),
Na lang zoeken is er eindelijk een babykamer gekozen
Ik heb 2de hands de "Twinkle" van The wood factory gekocht en nu baal ik een beetje van het feit dat er meer beschadigingen zijn dan ik bij het ophalen gezien heb (was donker in die kamer en we hadden ietwat haast met het ophalen)
Nu ben ik opzoek naar tips hoe ik met name de deuren van de commode en de kast kan opleuken. Ik wil alleen niet gaan schilderen.
Dacht zelf aan iets van behang maar vraag me af of dit blijft zitten.
Het wordt ingericht voor een jongetje, groen, oranje en blauw zijn onze hoofdkleuren.
Na lang zoeken is er eindelijk een babykamer gekozen
Ik heb 2de hands de "Twinkle" van The wood factory gekocht en nu baal ik een beetje van het feit dat er meer beschadigingen zijn dan ik bij het ophalen gezien heb (was donker in die kamer en we hadden ietwat haast met het ophalen)
Nu ben ik opzoek naar tips hoe ik met name de deuren van de commode en de kast kan opleuken. Ik wil alleen niet gaan schilderen.
Dacht zelf aan iets van behang maar vraag me af of dit blijft zitten.
Het wordt ingericht voor een jongetje, groen, oranje en blauw zijn onze hoofdkleuren.
woensdag 22 april 2015 om 12:18
woensdag 22 april 2015 om 12:48
Ik heb eens een ladekast beplakt met dik cadeaupapier (van de Ikea, met vogels) en verdunde houtlijm. Bleef gewoon mooi, er liet hooguit een hoekje los, maar dat plak je zo weer vast. Er afhalen lijkt me lastig, maar als het allemaal goed strak zit (zonder hobbels), dan kan je er zo een nieuw motiefje overheen plakken.