Mode & Beauty alle pijlers

Beste superrode haarverf?

23-04-2015 08:41 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na jaren hennagebruik pakt de henna helaas niet meer op mijn haar. Nu zoek ik een goede, langhoudende superrode haarverf. Wie heeft suggesties?
quote:cochise schreef op 23 april 2015 @ 09:23:

Mijn haar is middenbruin/donkerbruin. Vroeger bleef het zeker 2 maanden mooi na de henna en nu vervaagd het al na 2 weken. Zo jammer. Ben wel benieuwd hoe dat nou kan.

Heb je nog tips voor goede merken, SoMiDi?

Ik heb één maal de henna van Jacob Hooy gebruikt in zo'n pot zit dat, die kocht ik bij de tuinen, deze deed niet veel en vervaagde snel, deze kleur werd ook meer oranje. Die van Hénne colour, werd mooi donkerrood met een wat paarsige gloed. Nu schijnt dat je bij de Turkse of Marokkaanse winkel ook Henna kunt kopen die goed moet pakken. Misschien kun je daar even kijken?

Jij hebt dus echt een stuk donkerder haar dan mij, en bij mij zit er dus rood van zichzelf in, vandaar het waarschijnlijk anders uitpakt? ik kreeg ook geen echte uitgroei ervan.

Die attitude kleuren, vind ik ook niet mooi hoor, en rood is snel uit wasbaar zeker als het geen permanenten haarkleuring is.

Succes, hopelijk vind je wat je zoekt.
Deze:

Deze:

En Real Red:

Is dat jouw eigen haar op je avatar ? Zo niet jaloers 😁 echt prachtig !
Nee, niet mijn eigen haar, mijn haar heeft pijpenkrullen en soms coupe ontploft schaap.
Gave kleuren van die XXL Live! Waren ze duur? Ik vind die paarse leuk
9,95, niet zo duur vond ik.
Dat is te doen! Ben benieuwd hoe ze je bevallen.
Zet je zonnebril maar op dan en koop kleren die er niet bij vloeken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Mijn garderobe is hoofdzakelijk paars en zwart, en de zonnebril heb ik al.
Als ik heb geverfd laat ik het weten, mss kom ik er dit weekend aan toe. Ik ga eerst voor de paarse, heb er zin in.
Ik heb een hele tijd nr. 6.66 van L'oreal préference gebruikt.

Bleeft ook heel erg goed zitten.
quote:cochise schreef op 23 april 2015 @ 19:53:

Mijn garderobe is hoofdzakelijk paars en zwart, en de zonnebril heb ik al.

Super style dus, hier ook, ik houd dan ook van punk en death metal

Ben echt super benieuwd hoe het is gelukt, en of het mooi pakt, zo ja... schaf ik dus dis violet aan, ben ik ook eens weer ff anders, door te veel roodpigment in mijn haar pakken dingen moeilijk uit, ooit eens witblond willen zijn.... need I say more??? resultaat haar kort moeten knippen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven