Lidl, Kebap.
donderdag 23 april 2015 om 19:03
donderdag 23 april 2015 om 19:07
Het was een impuls aankoop. Eens in de zoveel tijd gaan we even naar de Lidl, de koffiebonen zijn niet verkeerd, ik koop er wat tafelzuur, wasmiddel, wasverzachter, tiramisu, Griekse yoghurt, keukenrollen en pure chocolade met een zachte vulling die echt ontzettend lekker is maar bijna altijd uitverkocht. Deze keer niet dus ik heb een voorraad. Ik vind het echt jammer maar ik koop eigenlijk nooit gekruid vlees dus misschien ben ik gewoon zo dom geweest dit nu een keer wel te doen. Ik heb inmiddels al een halve fles Spa rood naar binnen gegoten.
verba volant, scripta manent.
donderdag 23 april 2015 om 19:38
donderdag 23 april 2015 om 22:05
donderdag 23 april 2015 om 22:20
Vlees haal ik normaal gesproken bij een keurslager en een poelier, ik denk dat dit gewoon een vergissing was die ik niet nog een keer ga maken. Misschien vinden andere mensen het wel lekker maar ik vind veel zout gewoon heel erg vies, zout is een smaakversterker, geen smaakmaker.
vrijdag 24 april 2015 om 11:07
Ik heb het ook nooit eerder gezien maar mijn oog viel er toevallig op toen ik langs een koeling liep, het zag er leuk uit, kebab is het niet want het is gehakt, ik ging ook niet af op de naam maar op het uiterlijk, van die dunne plakken die in vijf minuten klaar zijn, gemaksvoer dus.
vrijdag 24 april 2015 om 11:20
Ik heb ook een keer kebap van de Lidl gegeten. Op een bbq bij vrienden. Ik vond het smerig, maar de rest van het gezelschap vond het heerlijk. Laatst in een haastige bui shoarma-vlees gekocht. Ook bij de LIdl. Ik had verwacht dat het rundvlees zou zijn. Bleek het varkensvlees te zijn. Dat mag ik niet vanwege een allergie. Toch maar wat geprobeerd. Vond ik ook niet te nassen. Overigens koop ik vaak bij de Lidl. Ik moet alleen uitkijken wat ik neem.