Napraattopic 27
zondag 29 maart 2015 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 23 april 2015 om 23:12
donderdag 23 april 2015 om 23:21
donderdag 23 april 2015 om 23:28
quote:Amaqanda schreef op 23 april 2015 @ 23:25:
Ze zijn er allemaal nog Enn
Alleen het topic is weg.Nah... kwestie van tijd dat ze zich het hek uit schelden.
Ze zijn er allemaal nog Enn
Alleen het topic is weg.Nah... kwestie van tijd dat ze zich het hek uit schelden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 23 april 2015 om 23:37
quote:Enn schreef op 23 april 2015 @ 23:24:
Hey maar jij bent er nog?
Slechts op bezoek
Het is niet mijn eerste plan om te blijven plakken, waarschijnlijk verdwijn ik net zo snel als de anderen.
Als er gebande fokkers zijn, die blijven posten of ergens in een topic hangen, wil ik misschien mijn neus weer opsteken.
Het zijn rare snuiters voor jullie, maar je moet hun ook een beetje kennen.
In die zin, neem ik een bemiddelende rol op me, omdat ik vind dat het hier ook geen puinhoop hoeft te worden.
Hey maar jij bent er nog?
Slechts op bezoek
Het is niet mijn eerste plan om te blijven plakken, waarschijnlijk verdwijn ik net zo snel als de anderen.
Als er gebande fokkers zijn, die blijven posten of ergens in een topic hangen, wil ik misschien mijn neus weer opsteken.
Het zijn rare snuiters voor jullie, maar je moet hun ook een beetje kennen.
In die zin, neem ik een bemiddelende rol op me, omdat ik vind dat het hier ook geen puinhoop hoeft te worden.
Slechts op bezoek
vrijdag 24 april 2015 om 08:05