Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr

Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.

Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit

Alle reacties Link kopieren
prachtfoto van oma

Deze kreeg ik laatst door gestuurd via de chat van de oma van mijn vriend (83 jaar).

Met het bevel: "DOORSTUREN NAAR .....(naam vriend). DOEI".

'oke, oma, bedankt..."
Een leven zonder zorgen, dat is pas leven.
quote:adorabull schreef op 22 april 2015 @ 18:44:

[img]http://boldomatic.com/content/post/4667 ... ng-the-ins[/img]

Deze is ook best erg waar Oh grutjes, die is inderdaad best waar als ik zo naar de quote plakkers in mijn tijdlijn kijk....:(
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:-Prinses-op-de-erwt-110- schreef op 22 april 2015 @ 19:35:

prachtfoto van oma

Deze kreeg ik laatst door gestuurd via de chat van de oma van mijn vriend (83 jaar).

'oke, oma, bedankt..." Dat vind ik dan eigenlijk wel weer lief :-)
Er gebeurt bij mij echt helemaal niets op Facebook, zelfs geen like en win acties.

Gelukkig zijn jullie er voor de plaatjes en wandborden.
En ja hoor we hebben er weer eentje.

De Zwangerschaps Fotoshoot.

WHY

De dame in kwestie is niet mooi zwanger. Heeft een buik waarbij ik aan de foto's van Virginia moet denken (jeweettog die lekkere chick van Peter Jan Rens)

Onder de vuurrode striae ook nog eens een keer.

En dan heeft ze op de foto's ook nog eens minimaal 3 cm uitgroei in haar nu al hormoonhaar.

De helft van de kiekjes is niet scherp.... man o man hoe verzínnen mensen het toch ook steeds weer.

Ik ben bijna in staat de foto hier te plakken.

Maar dat is dusdanig lullig dat ik het niet doe. Ook ik heb ergens wel een hart.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
quote:Audrey-Parker schreef op 23 april 2015 @ 23:23:

En ja hoor we hebben er weer eentje.

De Zwangerschaps Fotoshoot.

WHY

De dame in kwestie is niet mooi zwanger. Heeft een buik waarbij ik aan de foto's van Virginia moet denken (jeweettog die lekkere chick van Peter Jan Rens)

Onder de vuurrode striae ook nog eens een keer.

En dan heeft ze op de foto's ook nog eens minimaal 3 cm uitgroei in haar nu al hormoonhaar.

De helft van de kiekjes is niet scherp.... man o man hoe verzínnen mensen het toch ook steeds weer.

Ik ben bijna in staat de foto hier te plakken.

Maar dat is dusdanig lullig dat ik het niet doe. Ook ik heb ergens wel een hart.Oh herkenbaar!
Echt die foto's zijn echt zo verschrikkelijk om keihard van te huilen.

Dat zet je toch niet op facebook als je buik eruit ziet alsof deze letterlijk gaat exploderen?

Echt allemaal van die dikke rode lijnen in hard licht.

Waar is de kotssmiley als je hem nodig hebt?
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
quote:-Prinses-op-de-erwt-110- schreef op 22 april 2015 @ 19:35:

prachtfoto van oma

'oke, oma, bedankt..."

Wel geinig dat oma op FB zit. Die van mij weet niet eens hoe een computer aan moet
quote:Audrey-Parker schreef op 23 april 2015 @ 23:33:

Echt die foto's zijn echt zo verschrikkelijk om keihard van te huilen.

Dat zet je toch niet op facebook als je buik eruit ziet alsof deze letterlijk gaat exploderen?

Echt allemaal van die dikke rode lijnen in hard licht.

Waar is de kotssmiley als je hem nodig hebt?

Is deze ook goed?

Ik snap sowieso niet dat mensen sommige foto's op FB zetten. Hele donkere, slecht belichte en wazige foto's. Dan vraag ik me echt af of dat nou de beste foto is die er gemaakt is
quote:minnimouse schreef op 23 april 2015 @ 23:34:

[...]

Is deze ook goed?

Ik snap sowieso niet dat mensen sommige foto's op FB zetten. Hele donkere, slecht belichte en wazige foto's. Dan vraag ik me echt af of dat nou de beste foto is die er gemaakt is

Ja en al die schijnheilige kuttekoppen die dan zeggen

"fiet fiew lekkere foto chick"

"LEUK"

"Wowie"

" lekker ding"

terwijl het een korrelige foto is en haar mascara is uitgelopen en de duckface mislukt is.

Ik heb er eentje waarvan de fotos ALTIJD zo zijn, en nu heeft ze sinds een halfjaar een iphone 4 waar ik destijds haarscherpe foto's mee maakte. En ja hoor... zelfde laken en pak.

Maar goed sindsdien geloof ik dus niemand meer als ze lopen slijmen op mijn eigen profielfoto
En op de valreep voor ik ging slapen even iemand ontvriend die het nodig vond om dit op zijn tijdlijn te zetten.

Prachtige pagina ook

Klaagboek Nederland
quote:minnimouse schreef op 23 april 2015 @ 23:33:

[...]

Wel geinig dat oma op FB zit. Die van mij weet niet eens hoe een computer aan moet

Mijn opa (84) zit ook op Facebook en is altijd de eerste die ergens op reageert, ja alle tijd natuurlijk

Van de week kreeg ik zelfs een Whatsapp van hem

AP, die pagina is echt om te janken zo erg

Wat een simpel mens moet je zijn om zoiets te bedenken !
quote:Audrey-Parker schreef op 24 april 2015 @ 00:02:

En op de valreep voor ik ging slapen even iemand ontvriend die het nodig vond om dit op zijn tijdlijn te zetten.

[img]https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 219fb585b9[/img]Dat is een grap van een typetje van Jack Spijkermans ooit (geloof ik, ik neem aan dat hij het typetje belacelijk wilde maken en niet donkere mensen).Evengoed zeer smakeloos, zo iemand ging er bij mij ook meteen af. Weg er mee!
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Klaagbook, met 'oo' nog wel. Ben benieuwd of dat niet te buitenlands is voor de 'Nederland mijn Vaderland' racisten en dergelijke.
quote:Audrey-Parker schreef op 24 april 2015 @ 00:02:

[img]https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 219fb585b9[/img]GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. Meningen, OK (ish), maar DOMME meningen? AAAARGH.
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
Wat een verschrikkelijke pagina Audrey! Heb gelukkig geen vrienden die het geliked hebben. Heb wel een paar van die ''Vaderland''types er tussen zitten maar de laatste tijd houden ze zich redelijk rustig..
als het mooie foto's zijn vind ik zo een shoot nog wel leuk, maar vage foto's met flubberbuiken hoef ik niet te zien. Zo 'like' ik ook nooit selfies. Vooral niet die met zogenaamd zwoele blik en duckface. Heb altijd het idee dat iemand die plaatst zodat iedereen moet zeggen hoe knap diegene wel niet is.
Op de klaagbook staat ook weer een link naar een ander pareltje.

Ik krijg ineens een lumineus idee.

Als we nou al die dombo's ons land uit pleuren in plaats van ons druk te maken om vluchtelingen....dan ruimt het aardig op!
quote:Audrey-Parker schreef op 24 april 2015 @ 00:04:

Prachtige pagina ook

Klaagboek NederlandIk sta er elke keer weer verbaasd van dat dat soort mensen écht bestaan...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"

De dag is weer ten einde, de zon is naar benee

De maan staat geel te schijnen, je staat op en zegt tabee

Je kuiigt naar je nest toe om te maffen als een rund

Dromen dat je achtervolgt wordt of dat je vliegen kunt

En in de hoed van de goochelaar daar ligt een wit konijn,

Laat 'm slapen, laat'm slapen

In de hoed van de goochelaar daar ligt een wit konijn,

Laat'm slapen want hij zal wel moe zijn!

Welterusten.
quote:Audrey-Parker schreef op 24 april 2015 @ 00:04:

Prachtige pagina ook

Klaagboek NederlandToch knap zoveel geestelijke armoede op een pagina.
Practice what you preach.
Euhhh
Ik vind het maar wanstaltig.
God ook weer zo'n mooie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven