Sommige Facebookberichten deel 2
dinsdag 16 september 2014 om 11:24
Het vorige deel is gesloten wegens vol.
Sommige Facebook berichten grrr
Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.
Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit
Sommige Facebook berichten grrr
Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.
Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit
vrijdag 24 april 2015 om 12:11
quote:paper-clip schreef op 24 april 2015 @ 12:04:
De dag is weer ten einde, de zon is naar benee
De maan staat geel te schijnen, je staat op en zegt tabee
Je kuiigt naar je nest toe om te maffen als een rund
Dromen dat je achtervolgt wordt of dat je vliegen kunt
En in de hoed van de goochelaar daar ligt een wit konijn,
Laat 'm slapen, laat'm slapen
In de hoed van de goochelaar daar ligt een wit konijn,
Laat'm slapen want hij zal wel moe zijn!
Welterusten.Met afstand genomineerd voor Dichter des Vaderlands, de schrijver van deze...
Welterusten.Met afstand genomineerd voor Dichter des Vaderlands, de schrijver van deze...
I can explain it to you, but I can't understand it for you
vrijdag 24 april 2015 om 12:11
vrijdag 24 april 2015 om 12:14
vrijdag 24 april 2015 om 12:24
quote:Audrey-Parker schreef op 24 april 2015 @ 11:53:
Op de klaagbook staat ook weer een link naar een ander pareltje.
Ik krijg ineens een lumineus idee.
Als we nou al die dombo's ons land uit pleuren in plaats van ons druk te maken om vluchtelingen....dan ruimt het aardig op!
Wordt het hier vast ook een stuk gezelliger!
Op de klaagbook staat ook weer een link naar een ander pareltje.
Ik krijg ineens een lumineus idee.
Als we nou al die dombo's ons land uit pleuren in plaats van ons druk te maken om vluchtelingen....dan ruimt het aardig op!
Wordt het hier vast ook een stuk gezelliger!
vrijdag 24 april 2015 om 12:39
quote:dolfje schreef op 24 april 2015 @ 12:33:
Ik zie nu ineens as we speak iemand een foto liken van een pagina die Nederland in opstand heet.
Ook zoiets als die andere eigen volk eerst pagina's.
FacebookDe vriend van mijn schoonmoeder liked ook zulke Tokkie crap. Nederland ons vaderland etc. Jammer erg jammer...
Ik zie nu ineens as we speak iemand een foto liken van een pagina die Nederland in opstand heet.
Ook zoiets als die andere eigen volk eerst pagina's.
FacebookDe vriend van mijn schoonmoeder liked ook zulke Tokkie crap. Nederland ons vaderland etc. Jammer erg jammer...
Practice what you preach.
vrijdag 24 april 2015 om 12:41
Laatst iemand die in de VS woont en heel veel heimwee heeft naar Nederland, want Amerikanen zijn allemaal maar oppervlakkig en alleen geïnteresseerd in status. En niemand komt zomaar op de koffie. Intussen vindt ze dat nieuwkomers in Nederland zich niet genoeg aanpassen en dat ze ook maar iedereen toelaten tegenwoordig. Heb gereageerd met dat zij natuurlijk wel het goede voorbeeld geeft qua inburgering in haar nieuwe thuisland. Nu zijn we geen vriendjes meer!
zaterdag 25 april 2015 om 18:32
quote:paper-clip schreef op 24 april 2015 @ 12:04:
Welterusten.Dat is een slaapliedje van Hans Teeuwen
Welterusten.Dat is een slaapliedje van Hans Teeuwen
Time spent with a cat is never wasted
zaterdag 25 april 2015 om 18:50
quote:Audrey-Parker schreef op 24 april 2015 @ 00:02:
En op de valreep voor ik ging slapen even iemand ontvriend die het nodig vond om dit op zijn tijdlijn te zetten.
[img]https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 219fb585b9[/img]Allemachtig wat gestoord dit zeg,bah.
En op de valreep voor ik ging slapen even iemand ontvriend die het nodig vond om dit op zijn tijdlijn te zetten.
[img]https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 219fb585b9[/img]Allemachtig wat gestoord dit zeg,bah.
zaterdag 25 april 2015 om 19:19
quote:Audrey-Parker schreef op 24 april 2015 @ 12:14:
En dan lees je dit als reactie:
op roten met die gasten wand daar moeten wij voor doken
lekker terug naar hun eigen land waar ze vandaan komen
Ik verzin het niet.... wat ERG dit.Ik heb dan altijd de neiging om het Nederlands te verbeteren en er iets bij te zetten in de trant van "wel een beetje raar dat mensen die zoveel van Nederland houden niet zoveel van de Nederlandse taal houden", maar ik heb geen zin in een bak stront over me heen
En dan lees je dit als reactie:
op roten met die gasten wand daar moeten wij voor doken
lekker terug naar hun eigen land waar ze vandaan komen
Ik verzin het niet.... wat ERG dit.Ik heb dan altijd de neiging om het Nederlands te verbeteren en er iets bij te zetten in de trant van "wel een beetje raar dat mensen die zoveel van Nederland houden niet zoveel van de Nederlandse taal houden", maar ik heb geen zin in een bak stront over me heen
Ik ben nieuw hier, maar te lui om me voor te stellen. Maar hoi iedereen!
zaterdag 25 april 2015 om 19:23
Hmmm, voor de verandering deze keer geen stomme statussen te vinden, maar ik kom er wel net achter dat mijn tante me ontvriend heeft, haar kennende omdat ik niet inga op die uitnodigingen van die achterlijke spelletjes. Is sowieso een aparte vrouw, en nogal van de passief-aggressieve statussen.
Ik ben nieuw hier, maar te lui om me voor te stellen. Maar hoi iedereen!
zaterdag 25 april 2015 om 23:10
https://www.youtube.com/watch?v=PVWzXA36M_U
Koefnoen - Facebook: pappadag
Hilarisch en redelijk herkenbaar
Koefnoen - Facebook: pappadag
Hilarisch en redelijk herkenbaar
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
zondag 26 april 2015 om 02:01
Ik had er laatst 1 die een foto van een zwangerschap test poste, waarbij ze uitleg gaf dat hoewel het een lichte streep was die je nauwlijks zag
ze toch echt zwanger was, want een streep is een streep en waarom het nu nog licht was enz
vervolgens weer een post , met een printscreen met uitleg van het internet over een Lichte streep ..
Met daarbij "ja echt hoor, een streep is een streep"
Daarna nog een paar posts met dat ze de dokter had geappt en een foto had geappt en dat hij ook zei.. Een streep is een streep.(ondertussen kon ik die zin niet meer lezen) Enzzzz enzZ...
Ook was ze laatst jarig, dat poste ze dus ook.. Weinig reacties.. Even later nog een post, " bedankt voor alle felicitaties en likes enz enz" weer nauwlijks reactie
Daarna een post dat ze weer even op haar andere fb account ging want hier waren weinig mensen (lees weinig geïnteresseerde)
En al deze posts zitten natuurlijk vol spelfouten als "ligte streep" en meer van dat moois.
ze toch echt zwanger was, want een streep is een streep en waarom het nu nog licht was enz
vervolgens weer een post , met een printscreen met uitleg van het internet over een Lichte streep ..
Met daarbij "ja echt hoor, een streep is een streep"
Daarna nog een paar posts met dat ze de dokter had geappt en een foto had geappt en dat hij ook zei.. Een streep is een streep.(ondertussen kon ik die zin niet meer lezen) Enzzzz enzZ...
Ook was ze laatst jarig, dat poste ze dus ook.. Weinig reacties.. Even later nog een post, " bedankt voor alle felicitaties en likes enz enz" weer nauwlijks reactie
Daarna een post dat ze weer even op haar andere fb account ging want hier waren weinig mensen (lees weinig geïnteresseerde)
En al deze posts zitten natuurlijk vol spelfouten als "ligte streep" en meer van dat moois.
zondag 26 april 2015 om 02:16
quote:SerialMom schreef op 25 april 2015 @ 19:11:
Hallo, ik ben nieuw hier, maar ik volg dit hilarische en herkenbare topic al een tijdje. Mag ik ook meeschrijven? (ik ga zo even een stom FB-bericht opzoeken).
Altijd! Welkom!
titato, in ieder geval is ze niet hier gekomen om te vragen of een streep wel een streep is.
Hallo, ik ben nieuw hier, maar ik volg dit hilarische en herkenbare topic al een tijdje. Mag ik ook meeschrijven? (ik ga zo even een stom FB-bericht opzoeken).
Altijd! Welkom!
titato, in ieder geval is ze niet hier gekomen om te vragen of een streep wel een streep is.
zondag 26 april 2015 om 03:18
zondag 26 april 2015 om 10:36
quote:Dreamer schreef op 26 april 2015 @ 06:45:
De dokter appen????? Echt? Ik kan die man/vrouw nog niet eens mailen. Appen.. wow (arme dokter)Ik geloof het meteen. De vader van een vriendin was vroeger huisarts in een dorp en die werd gerust 's nachts op zijn privénummer gebeld als er iemand een bloedneus had.
De dokter appen????? Echt? Ik kan die man/vrouw nog niet eens mailen. Appen.. wow (arme dokter)Ik geloof het meteen. De vader van een vriendin was vroeger huisarts in een dorp en die werd gerust 's nachts op zijn privénummer gebeld als er iemand een bloedneus had.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
zondag 26 april 2015 om 10:57
Gister toch wel zoiets raars meegemaakt op FB!
Ik werd aangesproken op FB door de dochter van mijn 15 jaar oudere nicht die in de brugklas zit. Hee, stond er. Ik, hee, hoi hoe is het?
Ja, wel goed... krijg ik als antwoord. Nou, mooi. Heb je nog iets leuks gedaan? Nee niets bijzonders...
Oh ok, wil je gewoon even chatten of wilde je wat vragen of zeggen?
Nou, ik moet even wat zeggen. Ik ben niet de dochter, ik ben je nicht. En ik heb je van FB gegooid. Want mijn gevoel zegt dat je niet genoeg op mijn reacties reageert en dat je daarom mij misschien wel niet leuk vind. En nu was ik zo boos dat ik dat heb gedaan. Ben je boos op mij?
Ik heb afgesloten met dat ik geen tijd had voor deze onzin en heb FB afgesloten. Ik reageer namelijk inderdaad niet op haar post als: Voel me ongelukkig.... Wat een rotzooi allemaal... en Vandaag is de grote dag!
Want als ik dan vraag: wat is er? Dan krijg ik een PB. Nou, als ik erom moet vragen, zal het wel niet veel zijn. En dus ben ik nu geband
Ik werd aangesproken op FB door de dochter van mijn 15 jaar oudere nicht die in de brugklas zit. Hee, stond er. Ik, hee, hoi hoe is het?
Ja, wel goed... krijg ik als antwoord. Nou, mooi. Heb je nog iets leuks gedaan? Nee niets bijzonders...
Oh ok, wil je gewoon even chatten of wilde je wat vragen of zeggen?
Nou, ik moet even wat zeggen. Ik ben niet de dochter, ik ben je nicht. En ik heb je van FB gegooid. Want mijn gevoel zegt dat je niet genoeg op mijn reacties reageert en dat je daarom mij misschien wel niet leuk vind. En nu was ik zo boos dat ik dat heb gedaan. Ben je boos op mij?
Ik heb afgesloten met dat ik geen tijd had voor deze onzin en heb FB afgesloten. Ik reageer namelijk inderdaad niet op haar post als: Voel me ongelukkig.... Wat een rotzooi allemaal... en Vandaag is de grote dag!
Want als ik dan vraag: wat is er? Dan krijg ik een PB. Nou, als ik erom moet vragen, zal het wel niet veel zijn. En dus ben ik nu geband