Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
quote:justline schreef op 21 augustus 2008 @ 15:13:

Ik moet er wel bij zeggen dat ik me OVERAL aan irriteer en dat ik HEUL snel onredelijk ben én veel en veelste veel eet. Maar ja...

Gister wel gekeken in alle jaszakken om heel eerlijk te zijn maar daar zat niets in.

Met mij gaat het goed, alleen tegen bedtijd begin ik lichtelijk nerveus te worden, omdat ik zonder sigaretje op in slaap moet vallen.... Enne, onredelijkheid blijkt HELEMAAAAAL niet uit je WieWatWaar

Helpt het water drinken?

Ik test denk ik met je mee, krijg morgen testen binnen waarschijnlijk. Even zeker weten dat ik gewoon ongesteld was, zodat ik ook kan gaan tellen.
W
Haha, drink nog maar een glaasje water! Kop thee is een goed idee, nieuw ritueel ontwikkelen.

Hmmmm, het was dus voor een ex van vriend, duidelijk. Is ook echt HEEL irri om zo iemand constant (digitaal) tegen te moeten komen. Je kunt haar ook gewoon verwijderen!!!

Ik heb toch testen bij Matvare besteld, omdat ik bij die andere net had gedaan alsof iemand uit mijn naam zo'n starterspakket had besteld en ik er achter was gekomen.... hihi, kan daar dan niet nog een setje testen bestellen...Wil za-zo testen ja.

Smakelijk, ik duik ook nog even de kast in op zoek naar iets chocoladerigs!
Huh, wou je dat starterspakket ineens niet meer dan? Wel een goeie oplossing hahaha...of had je hem alsnog gekregen?

Ik trek ze net uit de brievenbus, het zijn 6 van die hele kleine staafjes, die je HA ook gebruikt als je blaasontsteking hebt...

Misschien alsnog even bij de Matcare ook bestellen...die staafjes vind ik maar niets.

Ja...verwijderen, dat zegt m'n vriend ook. Maarja, we komen haar nog weleens tegen en ik ook met boodschappen doen enzo. Ik heb best een grote bek, maar dat durf ik dan net weer niet

Hier wat lekkers voor je:

INderdaad ben ik OS fan en dan vooral van mijn 'sportsoorten' natuurlijk. Helaas ben ik veel aan het werk, dus krijg ik er niet al te veel van mee. Vandaag gelukkig vrij en kan ik het volgen.
Roadster, relaxed dat je nu kunt kijken! Heb het ook de hele dag aan staan.

@JL, als je toch andere gaat bestellen, kun je er net zo goed alvast eentje proberen....

Enne, bedankt voor de bonbonnekes! Wat ben jij aan het eten?
Haha jij hebt me door...Heb het al gedaan was niets...kan ook niet natuurlijk
Balen! Maar goed, zondag nieuwe ronde nieuwe kansen!
Ja inderdaad....zit even OS te kijken, maar welke idioot geeft zijn paard nou doping? Wist echt niet wat ik hoorde, niet dat het waar hoeft te zijn, maar het bestáát gewoon! Ongelofelijk zeg.

Even de kast plunderen...geen trek in bonbons dus die mocht jij hebben Mo, of iemand anders natuurlijk. Roadster trek?

Ik ga voor een ijsje denk...
Onder doping worden bij een paard ALLE sporen van mogelijke medicijnen bedoeld. Dus als je paard 2 maanden ervoor iets heeft gehad tegen pijn/stress, kan dat een positief resultaat aan een dopingtest geven.... Maar ja, er zijn ook van die bullebakken die willen dat zo'n beest nog meer geeft dan de 100% die al wordt gegeven!

Ijsje, nice! Ik ga straks koken, dus nu (heel verstandig) niks eten!

Ben je vrij vandaag, JL?
JL die van Matcare zijn precies hetzelfde.
Dat zijn ook gewoon van die staafjes bedoel ik.
Haha. Denk dat JL bedeoelt dat het meer van die staafjes zijn als die ovulatietesten die jij me stuurde. Ik heb bij Matcare testen gekocht met van die plastic cases er omheen. Net zoals de Etostesten.
Mogalie en justline, wanneer is jullie nod?

Jl, je bent een held, ik heb namelijk stiekem ook al een testje gedaan met manlief. Natuurlijk niet zwanger, kan ook echt niet, Maar toch, ben ik niet de enige die rare dingen doet. hihi
Jaaaaah!!! Manlief heeft de baan! En vanaf nu heb ik ook nog eens drie weken vakantie. Heeerlijk!
O, flo wat ontzettend gaaf. Alles komt op zijn pootjes terecht. Dat hoor ik wel. Nu nog zwanger en het is feest!!!!
quote:kruimel81 schreef op 21 augustus 2008 @ 16:54:

Mogalie en justline, wanneer is jullie nod?

De mijne is ergens rond 29 sept, gok ik... Maar omdat ik maar zo kort/weinig ongesteld was, wil ik toch even testen om uit te sluiten dat het een innestelingsbloeding was.

En volgens mij test iedereen in het begin veel te vroeg en een paar keer extra

@Florence, gefeliciteerd! Wat gaat hij doen? En idd, nu nog een zwangerschap en het feest is compleet!
Ok, die van mij is denk ik 27 september, dus ik doe zondag gezellig met jullie mee. you'll never know!!!!!!
Uhm, augustus bedoel je?
Oh Flo wat goed!!! Gefeliciteerd zeg! Een zorg minder, ontzettend fijn voor jullie!!

@ Kruimel: hahaha, ja, ik doe wel vaker rare dingen dus als je iets geks hebt, gewoon melden, de kans is groot dat ik het ook heb gedaan

@ Aruba: Ik bedoel deze:

@ Mo: Ja dat begreep ik al van de commentator, maar toch, het idee alleen al. Triest hoor...eetse straks!
Oja, mijn NOD is 26 augustus volgens mij....of 25...of 27, tja, weet het niet zo goed.
JL en Kruimel: Haha, hebben jullie alletwee vroegtijdig getest!!! Jammer dat hij nog niet positief is, maar dat kan komende week natuurlijk al helemaal veranderd zijn! Ik ga duimen voor jullie hoor!

Ja Kruimel, zo voelt dat ook echt, dat alles op zijn pootjes terecht komt. Ik vind het ook zo leuk voor mijn man, want het is zoooooooon gave baan! Echt helemaal iets voor hem. Nu idd. nog een zwangerschap en wie weet ook nog een baan voor mij en dan zijn we helemaal the happiest couple on earth!

Mo, vind je het goed dat ik zijn nieuwe baan even letterlijk in de (msn)groep gooi? Het is namelijk nogal specifiek.
Hallooootjes!! Zo lees ik dat er vast geen zwangeren bij komen deze maand, en zo zijn jullie allemaal aan het testen??? Gekke meiden!! Ik had ook die testen van matcare met een plastic omhulsel. En ze zeiden toch echt dat ik zwanger was...ook al geloofde ik het dan niet. Ik heb nog één test over, maar die geef ik aan mijn schoonzus met de boodschap ''wij hebben hm niet meer nodig'' kijken of ze de hint dan snapt (als het tijd is om het te vertellen).

Vanmiddag toch nog maar een normale spijkerbroek gekocht omdat ik morgen een personeelsbbq heb van manlief. Gewoon twee maten groter gekocht!! kan nog net dicht. En een leuk tuniekje dat straks met dikke buik nog veel leuker is!!!

Vanmiddag ook nog een hele goede vriendin op de koffie gehad. Wat had ik moeite om het niet te vertellen!!! Een vriendin van haar heeft laatst een miskraam gehad (ik ken haar redelijk van wederzijdse verjaardagen enzo). Nu hebben ze het daarna nog één keer geprobeert, en nu is ze weer aan de pil!! Blijkt dat haar man opeens voorlopig niet meer wil dat er een tweede komt!! Ik had die man toch ff alle hoeken van de kamer laten zien!!

@Flo...gefeliciteerd!! Is toch fijn die zekerheid. Wat gaat hij doen??

@Just...gewoon verwijderen en zeggen dat je haar een egoistische snob vind. Helpt heel goed voor je humeur!!

Wij eten vanavond chili con carne...lekker lekker!! Ben nu weer mega moe...toen vriendin er nog was ging het wel, maar daarna lijkt het net of de vermoeidheid je overvalt!! Gelukkig maar...had het met vriendin net nog over miskramen. Zij en die vriendin (van hierboven) hebben allebei met 12 weken een echo gehad, en zagen toen pas dat het met 7 weken al gestopt was met groeien. Dus geen bloeding of niets....moet er niet aan denken!!
Ben benieuwd naar zijn baan flo, zet even op de groep!!!

@mogalie, uhhhh augustus bedoel ik. hihi.Gaat lekker hier!
@JL, ow, wist niet of je dat gehoord had.

Wat gaan jullie eten vandaag?

Hier tartaartjes met ketjapsaus, aardappeltjes en worteltjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven