Koning & Koningin
maandag 27 april 2015 om 10:54
Koffie met oranje Tom Poezen (Hoe schrijf je dat eigenlijk?) TV aan en wachten op WA en Maxima. Ben benieuwd of de kinderen er ook bij zijn. Vanmiddag naar het feest, de kroeg in of terrasje pikken etc. Ik ben niet echt koningsgezind, maar ik vier wel koningsdag. En ik heb er zin in. Wie heeft er nog meer zin, of geen zin? Ben benieuwd naar jullie plannen voor vandaag
maandag 27 april 2015 om 11:01
Ik doe hetzelfde als bootje op de golven. Ik heb net de badkamer schoongemaakt en ik ben nu bezig met de koelkast en de keuken. Ik ga straks ook even wat doen op het balkon en misschien een rondje door de buurt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maandag 27 april 2015 om 11:04
maandag 27 april 2015 om 11:14
quote:AnAppleADay schreef op 27 april 2015 @ 11:09:
Als Amalia zich verveeld heeft ze in ieder geval haar iPhone mee om naar Bieber te luisteren:
[afbeelding]Daarom draagt ze natuurlijk een cape zodat ze onopvallend Angry Birds kan spelen
Als Amalia zich verveeld heeft ze in ieder geval haar iPhone mee om naar Bieber te luisteren:
[afbeelding]Daarom draagt ze natuurlijk een cape zodat ze onopvallend Angry Birds kan spelen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 27 april 2015 om 11:18
maandag 27 april 2015 om 11:18
quote:dolfje schreef op 27 april 2015 @ 11:17:
Ik vind dit trouwens maar heel saai zo Koningsdag nieuwe stijl. Dat koekhappen etc was ook niks maar ik vind dit wel heel suf.Ik ook.
Ik vind dit trouwens maar heel saai zo Koningsdag nieuwe stijl. Dat koekhappen etc was ook niks maar ik vind dit wel heel suf.Ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.