Koning & Koningin

27-04-2015 10:54 493 berichten
Alle reacties Link kopieren
Koffie met oranje Tom Poezen (Hoe schrijf je dat eigenlijk?) TV aan en wachten op WA en Maxima. Ben benieuwd of de kinderen er ook bij zijn. Vanmiddag naar het feest, de kroeg in of terrasje pikken etc. Ik ben niet echt koningsgezind, maar ik vier wel koningsdag. En ik heb er zin in. Wie heeft er nog meer zin, of geen zin? Ben benieuwd naar jullie plannen voor vandaag
Pffff wat zien die meisjes er weer uit zeg. Waarom allemaal hetzelfde?
heb net de stofzuiger door de tent gehaald, nu uitblazen met een kop koffie amaretto smaak. de amaretto moet je zoeken en bij denken
Middelste meisje is het leukst. Hoe ze net lekker met open mond automatisch zat te zwaaien, prachtig
quote:dolfje schreef op 27 april 2015 @ 11:22:

"is dit nu een binnenschip " sjonge wat een commentaar zeg.

"Mooi met al die oranje containers zo wordt het geheel een geheel"Whoehaahahaha ja die laatste, godsamme wat een commentaar.
Idd Star, dat viel mij ook op. Zwaaien met mond open.
Jaaa, dat had toch het eerste onderdeel moeten zijn: een fanfare met 'lang zal ie leven'?
quote:Star schreef op 27 april 2015 @ 11:25:

Middelste meisje is het leukst. Hoe ze net lekker met open mond automatisch zat te zwaaien, prachtig Geweldig
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Volgens mij is dit niet heel spannend voor die meiden
Kan iemand mij een schop verkopen?

Ik moet verf kopen bij de GAMMA maar mijn bank hangt zo vreselijk heerlijk

Verder vind ik de prinsesjes allemaal leuk

En zo fijn dat ze eens niet hetzelfde aan hebben
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Het ziet er niet naar uit dat ze het allemaal naar de zin hebben.
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
quote:Summerdance schreef op 27 april 2015 @ 11:30:

Kan iemand mij een schop verkopen?

Ik moet verf kopen bij de GAMMA maar mijn bank hangt zo vreselijk heerlijk

Verder vind ik de prinsesjes allemaal leuk

En zo fijn dat ze eens niet hetzelfde aan hebben Gamma is vanmiddag ook nog open toch. Dus blijf nog maar lekker hangen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
@bootje, ik vind je foto goed! Ik heb hem gezocht op het internet maar kan hem niet vinden. Ja, ik vind hem wel maar afgeknipt zodat je her oortje niet ziet. Of heb je de foto zelf geknipt en geplakt?
Waha geweldig, die meezingende Amalia
Amalia zingt gezellig mee
Asjemenou. Is dit het nou? Koningsdag nieuwe stijl? Ik zet net pas de tv aan dus kom er net in. Het lijkt meer eens scheepsvaart docu dan een swingende Koningsdag nieuwe stijl.

Ben echt niet enthousiast. Kan nog niet goed zien wat Max draagt, maar dat is best sprankelijk.

De meisjes dezelfde kleding komt altijd weer ter sprake. Dit is een 'oude traditie' uit de de betere kringen. Vroeger was stof schaars en duur. Kleding ging van kind op kind. Maar als je het kon betalen, dan kon je iedereen in hetzelfde kleden. Een oud statussymbool dus.

Heb ik verder nog iets gemist??
quote:lisbeth schreef op 27 april 2015 @ 11:29:

Volgens mij is dit niet heel spannend voor die meidenVoor wie wel?.
Wat is dit saai.
Ik mis gewoon het koekhappen en w.cpotten werpen
quote:charlottew88 schreef op 27 april 2015 @ 11:33:

[...]

Gamma is vanmiddag ook nog open toch. Dus blijf nog maar lekker hangen.

Ja dat helpt dus niet

Nu heb ik dus weer een lekker bakkie gezet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
De meisjes hebben niet hetzelfde aan, is juist voor het eerst dat ze verschillend gekleed gaan.
quote:Summerdance schreef op 27 april 2015 @ 11:39:

[...]

Ja dat helpt dus niet

Nu heb ik dus weer een lekker bakkie gezet
Ja bijna wel Djuuls.

Vind de prinsesjes wel schattig.

Geef Beatrix trouwens groot gelijk dat ze thuis is gebleven,ze is niet voor niks met pensioen gegaan:))
Die Astrid is echt niet al te snugger..
quote:Djuuls04 schreef op 27 april 2015 @ 11:40:

De meisjes hebben niet hetzelfde aan, is juist voor het eerst dat ze verschillend gekleed gaan.Jammer van die poncho's alleen! Hopelijk kunnen die snel uit.
Die meiden met de ipads in de weer ach hebben ze iets te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven