Koning & Koningin

27-04-2015 10:54 493 berichten
Alle reacties Link kopieren
Koffie met oranje Tom Poezen (Hoe schrijf je dat eigenlijk?) TV aan en wachten op WA en Maxima. Ben benieuwd of de kinderen er ook bij zijn. Vanmiddag naar het feest, de kroeg in of terrasje pikken etc. Ik ben niet echt koningsgezind, maar ik vier wel koningsdag. En ik heb er zin in. Wie heeft er nog meer zin, of geen zin? Ben benieuwd naar jullie plannen voor vandaag
kijk burgemeester, zo hou je een toespraak
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Nouja eind goed, al goed. Een koning en koningin met een gezinnetje waar we trots op mogen zijn.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:yasmijn schreef op 27 april 2015 @ 14:00:

Wat zullen ze er aantoe zijn om de lip in het bier te hangen.

En een sigaretje erbij

Ik zie Bea nu ook helemaal voor me, lekker thuis op de bank in hangpak en pantoffels met haar voeten op tafel voor de tv
Ik ben mijn eigen bananenschil
Nou, het eind is in zicht. Eindelijk kan ik mijn huispak gaan uittrekken en de hort op
quote:hatsetats schreef op 27 april 2015 @ 14:01:

Nouja eind goed, al goed. Een koning en koningin met een gezinnetje waar we trots op mogen zijn.Hoezee!
quote:hatsetats schreef op 27 april 2015 @ 14:01:

Nouja eind goed, al goed. Een koning en koningin met een gezinnetje waar we trots op mogen zijn. hear hear
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Olijfje_ schreef op 27 april 2015 @ 14:02:

[...]

En een sigaretje erbij

Ik zie Bea nu ook helemaal voor me, lekker thuis op de bank in hangpak en pantoffels met haar voeten op tafel voor de tvZij is in Londen.
Ik vind de middelste juist het knapste meisje. Ze lijkt enorm op maxima vind ik.
Ik heb ziels medelijden met die koters.
verba volant, scripta manent.
Haha, Alexia met haar armen over elkaar en verveeld hoofd. Die is er duidelijk klaar mee
Ik vind het overdreven om meer dan 1 complet te laten zingen van het Wilhelmus. Niet meer van deze tijd.
'Ik ga niet zwaaien hoor' zegt Alexia tegen dr zusje en hoppa de armen over elkaar hahahaha
quote:yasmijn schreef op 27 april 2015 @ 14:03:

[...]

Zij is in Londen.Daar hebben ze ook banken en TV's.
verba volant, scripta manent.
quote:florita schreef op 27 april 2015 @ 14:03:

Ik vind de middelste juist het knapste meisje. Ze lijkt enorm op maxima vind ik.

Nou ja, dan zit ze daar er zo bij

(Oh verkeerde bericht gekwoot, grom)
Was in Dordrecht; leuk om ze eens in het echt te zien! Vond vooral die prinsesjes leuk om te zien!
Zo leuk om te zien hoe verschillend die meiden omgaan met de aandacht. Allemaal keurig maar net even anders.
Tjezus, wat vals
Willy gaat lekker een broodje eten.
Alexia met die armen steeds over elkaar. Leuk kind is het!
quote:sondra_74 schreef op 27 april 2015 @ 14:04:

Ik vind het overdreven om meer dan 1 complet te laten zingen van het Wilhelmus. Niet meer van deze tijd.+1000
quote:MarianneDavids schreef op 27 april 2015 @ 14:03:

Ik heb ziels medelijden met die koters.

Bijna net zo erg als de hongerlijdende weesjes in Afrika

kom nou een paar keer per jaar een toneelstukje opvoeren daar komen die kids wel overheen
Fijne Koningsdag voortzetting allemaal
Hoe oud is die middelste, 9 ofzo? Echt zo typisch dat gedrag
quote:hatsetats schreef op 27 april 2015 @ 14:04:

'Ik ga niet zwaaien hoor' zegt Alexia tegen dr zusje en hoppa de armen over elkaar hahahaha
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:miedo schreef op 27 april 2015 @ 14:05:

[...]

Bijna net zo erg als de hongerlijdende weesjes in Afrika

kom nou een paar keer per jaar een toneelstukje opvoeren daar komen die kids wel overheenNiet een paar keer paar jaar. Een heel groot deel van het jaar, en dat de rest van hun leven. En dan hebben wij gelukkig nog enigszins relaxte roddelpers.
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 27 april 2015 @ 14:07:

[...]

Niet een paar keer paar jaar. Een heel groot deel van het jaar, en dat de rest van hun leven. En dan hebben wij gelukkig nog enigszins relaxte roddelpers.Welnee. Ze leven enorm in de luwte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven