Koning & Koningin
maandag 27 april 2015 om 10:54
Koffie met oranje Tom Poezen (Hoe schrijf je dat eigenlijk?) TV aan en wachten op WA en Maxima. Ben benieuwd of de kinderen er ook bij zijn. Vanmiddag naar het feest, de kroeg in of terrasje pikken etc. Ik ben niet echt koningsgezind, maar ik vier wel koningsdag. En ik heb er zin in. Wie heeft er nog meer zin, of geen zin? Ben benieuwd naar jullie plannen voor vandaag
maandag 27 april 2015 om 14:02
maandag 27 april 2015 om 14:05
maandag 27 april 2015 om 14:06
quote:hatsetats schreef op 27 april 2015 @ 14:04:
'Ik ga niet zwaaien hoor' zegt Alexia tegen dr zusje en hoppa de armen over elkaar hahahaha
'Ik ga niet zwaaien hoor' zegt Alexia tegen dr zusje en hoppa de armen over elkaar hahahaha
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 27 april 2015 om 14:07
quote:miedo schreef op 27 april 2015 @ 14:05:
[...]
Bijna net zo erg als de hongerlijdende weesjes in Afrika
kom nou een paar keer per jaar een toneelstukje opvoeren daar komen die kids wel overheenNiet een paar keer paar jaar. Een heel groot deel van het jaar, en dat de rest van hun leven. En dan hebben wij gelukkig nog enigszins relaxte roddelpers.
[...]
Bijna net zo erg als de hongerlijdende weesjes in Afrika
kom nou een paar keer per jaar een toneelstukje opvoeren daar komen die kids wel overheenNiet een paar keer paar jaar. Een heel groot deel van het jaar, en dat de rest van hun leven. En dan hebben wij gelukkig nog enigszins relaxte roddelpers.
Tjezus, wat vals