Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
W
Heb een berichtje op de groep gezet!

Voor zometeen: eet smakelijk allemaal! Ik ga gezellig met wat vriendinnetjes een hapje eten.
...
Testmiepen... hahaha.

JL ja die met die hulsjes zijn misschien leuker maar ook wel duurder en ze geven toch hetzelfde resultaat.

Mogalie, als het een innestelingsbloeding is heeft het toch geen nut om daarna te testen? Dan moet je ongeveer 14 dagen daarna testen.
W
...
JL, misschien is dit wel nóg moeilijker maar je moet "gewoon" denken. Stoppen met roken is niet moeilijk. Eigenlijk is er nisk aan. Het hoort helemaal niet bij jouw leven.

Mijn vriend is trouwens met laseren gestopt en heeft nergens last van. Misschien iets voor jou?
quote:Aruba schreef op 21 augustus 2008 @ 19:36:

Mogalie, als het een innestelingsbloeding is heeft het toch geen nut om daarna te testen? Dan moet je ongeveer 14 dagen daarna testen.

Daar heb je een punt. Ik moet me er eens in gaan verdiepen, ik zeg nl. maar wat, maar weet helemaal niet hoe het precies werkt.

@T&G, vriendin van me heeft ook met 12-weken echo te horen gekregen dat ze een paar weken ervoor een miskraam had gehad en moest gecurreteerd worden. Lijkt me echt erg!
Nou, het wordt al steeds minder, maar het is natuurlijk nog maar de derde dag. Zo'n ik-wil-roken-aanval duurt maar ongeveer 1 minuut en daarna ben ik het weer vergeten. Ik weet dat ik geen sigaret zal gaan roken, gewoonweg omdat ik niet wil dat het een eventuele zwangerschap kapotmaakt. Het is alleen de drang naar...maar dat moet gewoon wegebben denk ik...zal eens google-en naar laseren! Thanks
@JL, als ze vraagt of je haar hebt verwijderd, kun je ook gewoon zeggen dat je dat inderdaad hebt gedaan, omdat je haar een ongelooflijk egoïstisch mens vindt waar je liever zo min mogelijk contact mee hebt.

Althans, dat zou ik zeggen, maar kan me voorstellen dat veel mensen dat anders aan zouden pakken.
Haha...tja, dan ben ik meteen ook de helft van mijn vriendengroep kwijt. Lastig verhaal dus...ik ga er even over nadenken
Wt een bij egt schrijft hij niet meer.

En ls je moet eggen bij de dokter die doet ook niet meer.

Dus een werkend toesten bord is wt hndiger.

oooooow.,grrrrrrrrrrrrrrrr
IK hou mijn teksten mr heeel kort.

@flo

van harte met de ban vn je man. Je weet nu welk letter denk ik wel mist.

@jl

super dt je nog geen sigaret heb gerookt.

@

kruimel

jou nod is op de verjaardag van mijn dochtertje
Ik ou het denk ik wel gelijk vertellen n een beste vriendin. want dan weten e ook wt ern de hand is.

Mar die vriendin is echt de weg kwijt. Mar dat komt hopelijk lleml weer goed.
@ Bbymrel: Wt zei j? Wt kom lleml goed? Wt is r mt die vriedn? haha...
I snp r gn hl mer vn. Misschn en niuw totsenbord kpen? Zin net zo dur. Dyslxe gen punt, mar dt totsenbord wrdt wel lstiger.

Ik vertel het niet aan mijn vriendin, omdat ik niet wil dat iemand weet dat ik er mee bezig ben. Ik denk ook dat ik een eventuele miskraam beter kan verwerken als niet de hele wereld constant aan me vraagt ''hoe het met me gaat'' en of ik ''alweer zwanger ben''. Ik weet wel dat vriendinnen daar voor zijn, maar zo zit ik nu eenmaal in elkaar.

Chili con carne was lekker, maar heb me toch een zuur nu!! Werd net wakker op de bank...kon ik ook niet helpen. En toen had ik echt mn mond vol....RANZIG!!

@Mo...ik blijf maar positief en hoop een hartje te zien woensdag...Dan kan het al bijna niet meer mis gaan...

@Just...je bent een sterke vrouw...houden zo... Het falen van het toch roken is erger dan het genot dan die ene sigaret.
@ T&G: Wow, dat doet me echt goed te horen dat GV me een sterke vrouw vindt en het kan al bijna niet meer misgaan, we duimen allemaal voor je! Begrijp het dat je het dan niet wil vertellen, gelukkig is iedereen anders toch? Brrr...dat zuur! Ik zou GEK worden! Niets aan te doen? Cola? Vla? Pepermunt? Succes...
...
Als je nou denkt aan die reclame, van die meid die een sigaret rookt en dan helemaal verschrompelt tot een lelijk oud vrouwtje. Dat gebeurt ook met je baby als je rookt...

Ik ga de flaptop ook dicht flappen. Morgen werken en daarna personeelsbbq van werk van manlief. Buik inhouden dus. Voor zover dat nog gaat....

Tot morgenaaf of anders zaterdag!

Slaap ze!!
Oh...dat gaat helemaal goed komen, ik was niet van plan te gaan roken dus dat komt goed uit. Trust allemaal, lekker slapen! Werkse morgen en T&G veel plezier bij bbq!
Nog even snel.

@lisa, het was floman die een nieuwe baan heeft. Die van mij helaas nog niet.

natuurlijk moeten we eigenlijk wachten tot na onze nod, maar daar heb ik echt het geduld niet voor. Ach, heb toch al genoeg testen in huis.

Voor de rest, morgen heb ik mijn eerste werkdag. snik, en daarna reageer ik op iedereen.

Slaap wel!!!
Heb je woensdag al echo T&G Wel vroeg toch of loop ik nou achter?
Goedemorgen!

@T&G, wilde niet insinueren dat je je zorgen moet maken, gaat vast helemaal goed met je kindje!

@Kruimel, werk ze vandaag. Leuk om je collega's weer te zien, toch?

Zit hier alweer een uur helemaal hyper voor de tv....ga snel even verder kijken!
Stelletje langslapers....
Ik ben wakker!!!! Ja nu pas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven