Welke film heb je het laatst gezien? deel 2
vrijdag 31 oktober 2014 om 10:31
Hier het vervolg op welke film heb je voor het laatst gezien.
Het vorige topic is hier terug te vinden: http://forum.viva.nl/foru ... /list_messages/162260/105
Aanvulling moderatorteam:
In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m
het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.
Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Het vorige topic is hier terug te vinden: http://forum.viva.nl/foru ... /list_messages/162260/105
Aanvulling moderatorteam:
In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m
het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.
Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
maandag 27 april 2015 om 19:46
dinsdag 28 april 2015 om 02:22
quote:pino4 ZE schreef op 27 april 2015 @ 20:50:
Waar bekijken jullie die films...? Wil heel graag Towelhead zien....
Helaas geen Netflix o.i.d.....
Ik heb een Minix aan mijn tv hangen (androidkastje met wifi) en kijk via de apps XBMC en de plugin Genesis. Met ondertiteling. Genesis zoekt de film (op internet) en xbmc zoekt de ondertiteling erbij.
Met de minix en xbmc kun je alles wat op internet of op je eigen netwerk staat op je tv krijgen.
Waar bekijken jullie die films...? Wil heel graag Towelhead zien....
Helaas geen Netflix o.i.d.....
Ik heb een Minix aan mijn tv hangen (androidkastje met wifi) en kijk via de apps XBMC en de plugin Genesis. Met ondertiteling. Genesis zoekt de film (op internet) en xbmc zoekt de ondertiteling erbij.
Met de minix en xbmc kun je alles wat op internet of op je eigen netwerk staat op je tv krijgen.
.
vrijdag 1 mei 2015 om 09:42
"Love is all you need" heb ik niet af gekeken. Er is nog zo'n film die hel erg tegen valt, maar een goede cast heeft. Maar waarschijnlijk is het deze. Onthouden dat ik die een volgende keer niet meer start.
Ik heb Avator gemist. Die vond ik wel leuk. Fantasy en romantiek in een verhaal en dan mooie plaatjes erbij. Mooie afwerking en leuk bedacht. Reality er aan toegevoegd en wendingen die dromen laat uitkomen.
Ik ben even tijdelijk over gestapt op series.
Ik heb Avator gemist. Die vond ik wel leuk. Fantasy en romantiek in een verhaal en dan mooie plaatjes erbij. Mooie afwerking en leuk bedacht. Reality er aan toegevoegd en wendingen die dromen laat uitkomen.
Ik ben even tijdelijk over gestapt op series.
zaterdag 2 mei 2015 om 09:52
Ik ben van de week naar la famille Bélier geweest. Leuke feel good movie. Gaat over een gezin waarvan vader, moeder en zoon doof zijn. Horende de dochter houdt gezin draaiende. Muziekdocent ontdekt dat ze goed kan zingen en dat je eventueel naar een school in Parijs kan. Maar dat is natuurlijk een moeilijke keuze. Met een big smile naar gekeken.
zaterdag 2 mei 2015 om 13:49
quote:Max.Daffie schreef op 02 mei 2015 @ 09:52:
Ik ben van de week naar la famille Bélier geweest. Leuke feel good movie. Gaat over een gezin waarvan vader, moeder en zoon doof zijn. Horende de dochter houdt gezin draaiende. Muziekdocent ontdekt dat ze goed kan zingen en dat je eventueel naar een school in Parijs kan. Maar dat is natuurlijk een moeilijke keuze. Met een big smile naar gekeken.Ik moet van de inhoud al lachen! Lijkt me een super film.
Ik ben van de week naar la famille Bélier geweest. Leuke feel good movie. Gaat over een gezin waarvan vader, moeder en zoon doof zijn. Horende de dochter houdt gezin draaiende. Muziekdocent ontdekt dat ze goed kan zingen en dat je eventueel naar een school in Parijs kan. Maar dat is natuurlijk een moeilijke keuze. Met een big smile naar gekeken.Ik moet van de inhoud al lachen! Lijkt me een super film.
zondag 3 mei 2015 om 18:02
quote:Max.Daffie schreef op 02 mei 2015 @ 09:52:
Ik ben van de week naar la famille Bélier geweest. Leuke feel good movie. Gaat over een gezin waarvan vader, moeder en zoon doof zijn. Horende de dochter houdt gezin draaiende. Muziekdocent ontdekt dat ze goed kan zingen en dat je eventueel naar een school in Parijs kan. Maar dat is natuurlijk een moeilijke keuze. Met een big smile naar gekeken.Dit is inderdaad echt een aanrader. Ik ging er heen met de verwachting dat het een dramafilm zou zijn maar heb uiteindelijk ontzettend veel gelachen en had na afloop een gigantische glimlach. Daarnaast vond ik de muziek ook prachtig.
Ik ben van de week naar la famille Bélier geweest. Leuke feel good movie. Gaat over een gezin waarvan vader, moeder en zoon doof zijn. Horende de dochter houdt gezin draaiende. Muziekdocent ontdekt dat ze goed kan zingen en dat je eventueel naar een school in Parijs kan. Maar dat is natuurlijk een moeilijke keuze. Met een big smile naar gekeken.Dit is inderdaad echt een aanrader. Ik ging er heen met de verwachting dat het een dramafilm zou zijn maar heb uiteindelijk ontzettend veel gelachen en had na afloop een gigantische glimlach. Daarnaast vond ik de muziek ook prachtig.
zondag 3 mei 2015 om 18:21
zondag 3 mei 2015 om 18:25
The Purge: Mwoah, zoveelste film over een gezin in een huis waar lugubere types het op voorzien hebben. Gezien het concept had er veel meer in gezeten en een horror kon ik het ook niet bepaald noemen.
The Purge - Anarchy: In het vervolg wordt het concept van the Purge een stuk beter uit gewerkt waardoor de film een stuk beter te hachelen is dan het eerste deel. Erg horror wordt het echter nooit. Niet onaardig als actiefilm maar was er niet kapot van.
The Purge - Anarchy: In het vervolg wordt het concept van the Purge een stuk beter uit gewerkt waardoor de film een stuk beter te hachelen is dan het eerste deel. Erg horror wordt het echter nooit. Niet onaardig als actiefilm maar was er niet kapot van.
zondag 3 mei 2015 om 18:41
Heeft iemand "Frank" al gezien. Is met Michael Fassbender (helaas met een groot masker op.. .). http://www.cinema.nl/bios ... n/11459699/recensie-frank
zondag 3 mei 2015 om 19:44
Vanmiddag Bears gezien, de Disneyfilm over beren in Alaska. Ik ben geen natuurfilmfreak, maar dit was echt geweldig. Moederbeer en twee welpjes worden letterlijk op de voet (snuit) gevolgd. Prachtige beelden (ook van de seizoenswisselingen in Alaska) en een meeslepend verhaal. Weet moeder haar welpjes te beschermen tegen andere hongerige beren en een gluiperige wolf? Kan ze genoeg zalm vangen om hen de winter door te helpen? Het is echt een huzarenstukje. De lijst met namen op de aftiteling was dan ook eindeloos. Ingesproken door Thomas Acda, die zijn lesgeld voor de logopedist terug mag vragen maar wel precies de warme knuffelbeersnaar weet te raken. Er zaten best veel kleine kinderen in de zaal en ook die bleven tot het eind ademloos geboeid. Je moet hem absoluut op groot scherm zien.
.