Reactie- en Bugtopic 2
woensdag 14 januari 2015 om 17:21
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
zondag 26 april 2015 om 23:08
quote:Lotte35 schreef op 25 april 2015 @ 10:32:
Ik heb weer het probleem dat mijn toetsenbord bepaalde letters niet pakt.
Het vreemde is, dat ik het niet in elk topic heb.
Beetje moedeloos word ik ervan.
Sommige reacties typ ik dan maar in Word, en kopieer ik naar het topic.Hey dat heb ik ook. Moet er echt hard op drukken en alleen op de Viva site. Wilde al om een nieuw toetsenbord gaan maar het is dus een bug. Hier heb ik het niet, bij de Wakkeren weer wel.
Ik heb weer het probleem dat mijn toetsenbord bepaalde letters niet pakt.
Het vreemde is, dat ik het niet in elk topic heb.
Beetje moedeloos word ik ervan.
Sommige reacties typ ik dan maar in Word, en kopieer ik naar het topic.Hey dat heb ik ook. Moet er echt hard op drukken en alleen op de Viva site. Wilde al om een nieuw toetsenbord gaan maar het is dus een bug. Hier heb ik het niet, bij de Wakkeren weer wel.
maandag 27 april 2015 om 15:18
Impala, zou je er een screenshot van kunnen mailen naar forum@viva.nl?
Verder is de TD op de hoogte van de problemen met het toetsenbord, maar willen ze graag weten in welke browser en met welk device. Dus voor degenen die er last van hebben, zouden jullie dat nog door willen geven?
met vriendelijke groet,
Junior
Verder is de TD op de hoogte van de problemen met het toetsenbord, maar willen ze graag weten in welke browser en met welk device. Dus voor degenen die er last van hebben, zouden jullie dat nog door willen geven?
met vriendelijke groet,
Junior
maandag 27 april 2015 om 21:35
quote:JuniorModeratorViva schreef op 27 april 2015 @ 15:18:
met vriendelijke groet,
JuniorInternet Explorer en laptop.
met vriendelijke groet,
JuniorInternet Explorer en laptop.
dinsdag 28 april 2015 om 16:25
dinsdag 28 april 2015 om 20:17
woensdag 29 april 2015 om 10:51
woensdag 29 april 2015 om 10:57
woensdag 29 april 2015 om 19:57
Ik vind die links naar blogs en zo onder een topic heel irritant. Daar moet ik steeds doorheen scrollen om bij de knop "terug naar boven" te komen. Bovendien kost het veel mobiele data, en de site gebruikte al zoveel door al die reclame. Kunnen die links niet gewoon helemaal onderaan de pagina (of liever nog, gewoon weg)?
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!