Mode & Beauty alle pijlers

Leuke korte kapsels?

28-04-2015 13:45 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, hallo,

Ik ben op zoek naar een leuk, nieuw, kort kapsel voor mezelf.

Ik heb een rond gezicht en licht krullend donkerblond en dik haar, en ben 41 jaar oud.

Heeft iemand leuke plaatjes voor mij, door google zie ik door de bomen het bos niet meer.

Alvast bedankt.

Oja, iedereen heeft een eigen mening over kort haar, en velen vinden het niets..dat mag natuurlijk,

maar om die discussie vraag ik hier niet
Wat is jouw betekenis van kort?

Ik kijk altijd op Pinterest voor inspiratie, bv: https://www.pinterest.com ... s/?q=short%20hair%20curly
Kort is juist lekker pittig! En er zijn een hele hoop korte kapsels die ook vrouwelijk zijn. Hoe kort wil je het hebben? Er is natuurlijk een verschil tussen kort en kort. Bobline of stekeltjes? Of iets daartussen in?
Eigenlijk mag het minimaal iets langer dan stekeltjes zijn
Oja, ik draag ook nog een bril
quote:daj schreef op 28 april 2015 @ 13:52:

Eigenlijk mag het minimaal iets langer dan stekeltjes zijnen maximaal?
https://www.pinterest.com ... =pixie%7Cguide%7Cword%7C4

https://www.pinterest.com ... =pixie%7Cguide%7Cword%7C4
Ik vind Keira Knightley met kort haar zo leuk. (en verder lees ik mee )

This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
www.kapselsvoorhaar.nl
Huts!
Volgens diverse sites zoek ik iets met weinig haar aan de zijkant en meer bovenop en evt. in de nek(vanwegen mijn ronde gezicht)
En heb je nog krullen bij een korte coupe, of heb je dan min of meer stijl/golvend haar?

Hoeveel tijd wil je verder in je kapsel steken? Wil je er weinig werk aan hebben, of vind je het niet erg om er elke morgen mee bezig te zijn, wax, gel, stijltang etc.
Bedankt Nephtys , daar zat al wat leuks tussen...
Ik heb ook een rond gezicht met veel haar. Ik kwam op een gegeven moment via pinterest (beste uitvinding ooit, maar dat terzijde) terecht bij een kort kapsel van Evan Rachel Wood.

Ik ging met schouderlang haar de kapsalon in en kwam er 4 jaar jonger uit bij wijze van spreken. Ik draag soms een bril, ook dat staat nog steeds goed. En qua styling is het super makkelijk..
Sjongejongejongejonge........
Dat is idd een heel leuk kapsel ClassyLadeee..
Ik wil idd niet elke ochtend met een fohn of stijltang in de weer, en als het erg kort is, krult het niet veel meer.
Ik gebruik niet eens een styletang, alleen voor als mijn ene krul echt niet meewerkt..

fohnen doe ik wel en kapster raadde me zo'n speciale borstel aan, maar die gebruik ik heel weinig.

oh, kapster vertelde me trouwens ook dat je de eerste week na het knippen misschien wat moeite zal hebben met stylen, maar dat is heel normaal.

Ik gebruik de fohn, volume spray en wax. Als het echt nodig is ook wat haarlak. Easy peasy
Sjongejongejongejonge........
Ow ja,

daar is een speciale site voor!

http://tinyurl.com/pubv3c6
Op de site taaz punt com kun je trouwens een foto van jezelf uploaden en dan jezelf een complete make-over geven. Inclusief een hoop kapsels. Kun je goed zien wat je staat.

Reserveer ongeveer 2 uur, want het is ontzettend leuk speelgoed .
Moet je daarvoor betalen?
Nee hoor.
Wat wel is; je kunt kiezen uit heel veel kleuren, maar niet alles is in Nederland verkrijgbaar. Het wordt wel goed afgewisseld, lippenstiftkleuren van goedkopere merken als bourjouis (zoiets) en ook van l´ancome. Maar goed, kersenrood is kersenrood, dus als je een kleurtje vindt dat je helemaal geweldig vindt, print je je foto uit en neemt hem mee naar de drogist.
Zoiets?

Asymmetrisch

Pixie cut

Pixie is toch een voorkeur van mij, alleen geen pony/haar op mijn voorhoofd.

Blijf wel terugkomen op het kapsel van Wood en die eerste van pinterest die eerder geschreven waren.

Alleen weet ik niet of het mooier staat om wat cm.haar te zien in de nek, of dat ook geheel kort tehouden...als jullie begrijpen wat ik bedoel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven