Hoe dit laten werken zonder gedoe?

vrijdag 1 mei 2015 om 14:20
vrijdag 1 mei 2015 om 14:23
serieus he!
Als ik naar programma's als Catfish kijk dan vind ik het altijd zonde dat die mensen niet gewoon een boek gaan schrijven ofzo.
Dat ze iets productiefs doen met hun talent in plaats van iets destructiefs.
Als ik naar programma's als Catfish kijk dan vind ik het altijd zonde dat die mensen niet gewoon een boek gaan schrijven ofzo.
Dat ze iets productiefs doen met hun talent in plaats van iets destructiefs.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.

vrijdag 1 mei 2015 om 14:25
Waarom heb je dan zoveel hints gegeven?
Waarom heb je zijn beroep genoemd?
Waarom de plaats
De initialen??
En waarom stuur je ons nu alsnog in de goede richting als het fout blijkt te zijn?
Als je ook maar ene donder om jouw of zijn privacy had gegeven dan had je juist blij geweest dat we het fout hebben.
En verder lekker wijselijk je mond gehouden.
Wat wil je nou??
Waarom de plaats
De initialen??
En waarom stuur je ons nu alsnog in de goede richting als het fout blijkt te zijn?
Als je ook maar ene donder om jouw of zijn privacy had gegeven dan had je juist blij geweest dat we het fout hebben.
Wat wil je nou??
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
vrijdag 1 mei 2015 om 14:27
@vitanova_13 http://ondertussenophetvi ... laten-werken-zonder-gedoe
vrijdag 1 mei 2015 om 14:28
quote:VitaNova_13 schreef op 01 mei 2015 @ 14:24:
Ik fuck niet, jullie linken me aan n ventje van 18. Dan wil ik wel even vermelden dat dat hem niet is.
Als ik reageer, ben ik een trol. Maar als ik niet reageer, worden er nog steeds vragen aan mij gesteld of foute aannames gedaan... Maar hoezo zou hij getrouwd zijn dan? Met wie dan? En hoezo kon hij een kind niet hebben vanwege een schandaal? Op wat sneue fangirls na lijkt er geen hond geïnteresseerd in zijn privé-leven.
Ik fuck niet, jullie linken me aan n ventje van 18. Dan wil ik wel even vermelden dat dat hem niet is.
Als ik reageer, ben ik een trol. Maar als ik niet reageer, worden er nog steeds vragen aan mij gesteld of foute aannames gedaan... Maar hoezo zou hij getrouwd zijn dan? Met wie dan? En hoezo kon hij een kind niet hebben vanwege een schandaal? Op wat sneue fangirls na lijkt er geen hond geïnteresseerd in zijn privé-leven.
Am Yisrael Chai!
vrijdag 1 mei 2015 om 14:28
quote:Audrey-Parker schreef op 01 mei 2015 @ 14:25:
Waarom de plaats
De initialen??
Wat wil je nou??Ik had de initialen gegeven niet Vitanova.
Waarom de plaats
De initialen??
Wat wil je nou??Ik had de initialen gegeven niet Vitanova.
vrijdag 1 mei 2015 om 14:31
quote:Valair schreef op 01 mei 2015 @ 14:27:
@vitanova_13 http://ondertussenophetvi ... laten-werken-zonder-gedoeDaaaaaahaaag!
@vitanova_13 http://ondertussenophetvi ... laten-werken-zonder-gedoeDaaaaaahaaag!
Mot met to
vrijdag 1 mei 2015 om 14:31
quote:VitaNova_13 schreef op 01 mei 2015 @ 14:28:
Een slotje, daar vroeg ik een paar pagina's geleden al om.
Jammer schat, maar zo werkt dat dus niet!!
Je had er ook voor kunnen kiezen om je OP weg te halen en gewoon echt niet meer te reageren, zou niet de eerste keer zijn.. Maar jij bleef maar olie op het vuurtje gooien...
Een slotje, daar vroeg ik een paar pagina's geleden al om.
Jammer schat, maar zo werkt dat dus niet!!
Je had er ook voor kunnen kiezen om je OP weg te halen en gewoon echt niet meer te reageren, zou niet de eerste keer zijn.. Maar jij bleef maar olie op het vuurtje gooien...
Sjongejongejongejonge........